{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.541 visninger | Oprettet:

Slibe gulv med girafsliber? {{forumTopicSubject}}

Har et trægulv, der bare skal overfladeslibes og har hørt at man måske kan bruge en girafsliber, som jeg har liggende. Ville være nemmere, end at skal ud og leje en gulvsliber, men vil ikke gå i gang, hvis det bliver noget lort.. Da det kun skal overfladeslibes, er der ingen vej tilbage, hvis jeg prøver og det går galt smiley

Er der nogen der har prøvet det, med et okay resultat?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slibe gulv med girafsliber?
  • #1   9. jul 2014 en gulvsliber koster 2-300,- i døgnet, så jeg havde nok bare snuppet den fra start, så du ikke pludselig skal ud og lave det om

• #2   9. jul 2014 Det har ikke noget med prisen at gøre, men arbejder nat og har få timer at arbejde på.. Derfor er det nemmere at gøre det med hvad man har, fremfor at skulle ud og leje noget.. HVIS det kan bruges.

• #3   9. jul 2014 hvis du arbejder nat, arbejder du maks 4 dage om ugen, så mon ikke du kan holde en dag ledig til at slibe gulve ?

Altså det kan jo nok fungere, men om det er optimalt tvivler jeg på.. en gulvsliber er til gulv, og en girafsliber er til giraffer og lofter smiley

• #4   9. jul 2014 Hvilken behandling har du på nu? Jeg kan sige dig med sikkerhed at det bliver noget lort at lave med en giraf. Lej en woodboy og knald et #120 slibenet på og fyr den af, tager et par timer for 50-60 m2, så er du færdig igen.

• #5   9. jul 2014 Holmeren.. Nu er min arbejdstid ikke et issue i det her. Jeg er arbejder 7 dage i stræk og skal have lavet gulvet inden for de næste dage. Har ikke tid til at køre rundt og leje ting, medmindre det er strengt nødvendigt.

Aabenhuus.. Det er et ubehandlet klikgulv, men kvalitetsgulv. Der er ca. 5mm træ i toppen af gulvet, så vil bare have det overslebet, så jeg kan give det sæbelud.
    Har kigget på en woodboy, men også læst det var muligt med en giraf. Derfor jeg ville høre, om nogen havde prøvet det. Har 42m2 gulv, der skal slibes.

• #6   9. jul 2014 Som jeg siger, et par timer med en woodboy så har du også behandlet det på den tid. Hvis det bare er letslibning til lige at rense overfladen og jævne den lidt, så er der dæleme ingen ko på isen. Der skal ikke kvajed ret meget med den giraf der før du bliver træt af resultatet, og især med et 5mm slidtagen vil det dæleme da være træls at skulle have det fuldslebet fordi man ikke gad hente en woodboy. Jeg har set mange gør det selv gulve gennem tiden, og det er stortset ingen der er sluppet godt fra det, set med en fagmands øjne hvertfald.

Kommentér på:
Slibe gulv med girafsliber?

Annonce