{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Hjælp Egernet med at forstå... {{forumTopicSubject}}

Der er så meget i denne verden, der gør mig bange... Grønne peberfrugter er en af de ting... når det så er sagt, er der langt mere der i den grad undre mig...

Ta' nu for eksempel kvinder.. Uhhhh....vi skal bare have såååååååååå'dan en romantisk aften.. Nuvel - så lad os da have den romantiske aften... Hvad siger du? skal vi have sushi? se en film og derefter tage hyggen med ind i soveværelset... God ide.. eller... er det???

Sushi = en blanding af daggammelt ris viklet om rå fisk og tang. Dertil nydes wasabi - som er en rodfrugt hakket i atomer - og syltet ingefær som har lagt og rådnet i en blanding af eddike og sukker... Så langt så godt - alt dette nydes i en sammenblandig med stor velbehag, alt i mens der på skærmen kører en hudslidt film om en eller anden englænder med et overbid på størrelse med forsamlingshuset i Toreby, der desperat forsøger at komme i bukserne på en eller anden anden gusten (dog kvindelig) englænder, hvis patter slet ikke er med i filmen...

Når man så endelig er blevet slæbt gennem dette helvede af rå fisk, tang, englændere og deres manglende sans for skønhed - ja - så skal "hyggen" slæbes med ind i soveværelset.

Nåååååå skat - hvad siger du til et trut i min trompet? Ahwa? Det gider du ikke? er det ulækket og klamt, siger du?? og det kommer fra en, som den sidste time til halvanden har sat og kørt rå fisk, daggammelt ris og tang indenbords alt i mens vi har set på det ene dårlige tandsæt efter det andet i fjernsynet??? Hvad siger du? ja, du fik også wasabi til den sushi... Ved du hvad, det er simpelthen for rin...g.......e.... Fik du wasabi til, siger du? ved du hvad, jeg synes det er en udmærket ide vi ikke smider anakondaen i vindtunnelen i aften...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Egernet med at forstå...
Kommentér på:
Hjælp Egernet med at forstå...

Annonce