{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Egernet om løb og motion {{forumTopicSubject}}

Kender I det - man er ude for at køre en tur, og i siden af vejen løber der et par unge sække og lidt bagved løber der en midaldrende svedig gut med skæg.

Det er inden for bygrænsen, så du kører naturligvis kun 50 km/t. Ubevist sænker man farten og begynder at undersøge situationen nærmere: Bliver de to unge sække jagtet af den gustne gamle mand, eller er de bare tilfældigvis bare ude at løbe samtidig? Skal man stoppe og spørge om de skal have hjælp?? Njaaaaa - man må hellere køre videre og se i lokalavisen i morgen om der er sket et overfald...

Og når det kommer til motionsløbere - hvorfor er det så altid kun gamle gustne mænd med skæg og unge sække helt uden patter der er ude for at løbe?? Hvor ser man aldrig en + d-skål være ude og løbe??? Jamen, Egern, gamle trunter løber da også og de kan da godt have et udtjent yver hængende og slaske. JA - men - de er da heldigvis flinke til at komme dem ned i bukserne !!! Det er jo lizzom ikke den slags patter jeg snakker om. Jeg snakker om runde, faste Linse Kessler patter - eller - til nøds Pamela Anderson fra 90'erne i slow motion.

Og hvad sker der lige for de kællinger, der endelig er ude for at løbe: Uhaaaa - jeg er bange for overfald, så jeg tør da ikke løbe ude i en stor skov helt alene. Uha ja - det kan jeg sq godt se logikken i. Ole Overfald sidder jo ude i nationalparken hver aften og bare venter på forsvarsløse trunter der er ude for at løbe - det er jo klart - voldtægtsmænd kommer jo ALDRIG i den indre by - det er jo klart. Det kan jeg godt se logikken i.

Men - så løb da bare inde i byen - fred være med det - bare I holder jer inde på fortorvet. Jamen, Egern, cykelsiten er mere jævn, så derfor er det sjovere at løbe derude. Jaaaa - hvor smart - så skal cyklisterne jo ud på kørebanen - og - der kører JEG !! Og skal jeg trække længere ud til venstre, kommer jeg ud på den der specielle MC-vognbane for unge lømler, der er mellem de to hvide striber midt på vejen. Den går jo ikke. Løb nu bare ud i den fucking skov først som sidst. Hvad er det værste der kan ske? du træder i en ræve-lort??

Og hvad sker der lige for folk på cykel?? En cyklist der kører pænt og ordentligt inde på cykelstien med reflekser og lys på, er OK. Jo flere der kan være af dem jo bedre. Så er der færre biler på vejen og jeg kan komme hurtigere frem. Men cykelRYTTERE - det er sq det tætteste man kommer på psykopater. På magisk vis ophæves alle færdselsregler for folk i matchende spandex-tøj der kører på flok i cykel. Drister man sig til overhale, er det med fare for spark på lak og spejle. Og hvad med patterne?? det er sq altid mænd der cykler - det er sq aldrig kvinder !! Jamen, Egern, der er nok også en enkelt kvinde en gang i mellem. Det er muligt - jeg har bare aldrig set en - og - har jeg - må hun have haft så små patter, at det også bare kunne være lige meget. Silikonen er lavet af en grund - og det er ikke kun for at gavne gummi-listerne i bilen om vinteren !!

Silikonen findes - så skal den også bruges !! Silikone er også yderst praktisk, når man skal sætte vinduer fast i et drivhus. Silikone er et vidundermiddel, der kun har fordele !

Og hvad sker der lige for Frankrig?? Eksistere landet overhovedet, eller er det bare et komplot og en konspirationsteori? Jeg holder på, at Frankrig styrtede i havet i 1960 grundet alt den franske rødvin som egentlig er udrikkelig og derfor ikke kunne sælges. Vægten fik simpelthen hele landet og et hjørne af Tyskland til at styrte i havet. Tur dæ Fraaaan'z, er efterfølgende optaget i et TV-studie !! Hvorfor skulle de ellers tale en form for kaudervælsk som er total umuligt at lære og forstå? Fordi landet simpelthen ikke findes længere !! Hvornår har du sidst set franske patter?? jeg spørger bare !! ALDRIG !!!! ¨

Nå - jeg vil tage ned på Shell og drikke mig fuld ! I dag, den 17. marts er årsdagen for Prins Edward the Black blev den første hertug nogensinde, da han blev udnævnt til "Duke of Cornwall" i 1337. Det må og skal fejres!!! PATTER OG PILS TIL ALLE !.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Egernet om løb og motion
  • #1   17. mar 2014 hvad tid mødes vi på shell?... smid mig en sms ;)..

    Desuden tror jeg mere at grunden til at de ikke løber ude i skoven er at de har hørt om sådan en stort bruntigt egern med en astra der kidnapper de unge tøser med gode patter!..


  • #2   17. mar 2014 du er så nice egern! jeg sidder og æder til dine indlæg! <- hvor klamt det så end lige lyder!

    men kan KUN give dig ret i med de forpulede cykel ryttere!!!!!!!!!!!!!!!
    og de små tittiiies


  • #3   17. mar 2014 Jeg har endnu ikke oplevet at nogen cykelryttere har sparket på biler eller andet.

    Men ok, når vi cykler flere sammen overholder vi også færdselsreglerne, det vil sige man må gerne cykle i to rækker, men man skal trække ind på en række hvis der gives tegn til overhaling:
    https://www.cyklistforbundet.dk/Alt-om-cykling/Love-og-regler/Faerdselsloven

    Til gengæld vil jeg medgive at det bestemt ikke er alle der kan finde ud af det, og nogen er direkte aggressive på deres cykel.
    Omvendt er der også mange bilister der nærmest forsøger at køre alle cyklister af vejen.

    Jeg kører selv en del i bil, og jeg cykler også, men kan godt få tingene til at hænge sammen smiley



  • #4   17. mar 2014 Bor pt. På hotel, der har hele weekenden været ca. 30-40 cykel ryttere hvergang
    Man blot overvejede at sætte sig i bilen stod de med onde blikke og eller satte bevist deres cykel eller trailer lige bagved bilen klar med den Undskyldning jamen vi kører alligevel igen om en halv time så kort kan du vel godt vente på vi rykker vores 3 kg tunge cykel til 50.000.

    De havde ALLE kone/kæreste med men det var kun MÆND der gad køre og glo på hinanden i stramt tøj..

    smiley


  • #5   17. mar 2014 Kan nu godt lide, der ikke er nogen der bestrider det faktum, at Frankrig er ren fiktion, men derimod går mere op i cykelryttere, hehe

  • #6   17. mar 2014 Hvorfor bestride en sandhed

    Frankrig er ikke andet end et euræforisk mareridt som følge af for meget vin og mavekramper grundet for mange croissanter.

    Som der siges bøsser bløder lyserødt!!!


  • #7   17. mar 2014 Kan godt klare en pils, men dine manboobs må du gerne beholde for dig selv.

  • #8   17. mar 2014 Hvilken Shell er der tale om? Jeg er tørstig..

Kommentér på:
Egernet om løb og motion

Annonce