{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Johan L
Johan L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Skudsikker eller en stiksikker vest? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er forholdsvis ny herinde men håber i kan guide mig med køb af en vest. Jeg har fået et arbejde som dørmand og skal i forbindelse med jobbet have enten en skudsikker vest eller en stiksikker vest. Jeg har set på hjemmesiden http://protectiongroup.dk/ og er faldet meget over deres stiksikker vest.
ved i om man kan få dem billigere andre steder? og vil det i det hele taget være en god ide at købe en vest? jeg tænker om man vil provokere de forkerte typer eller andet.

Hilsen Johan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skudsikker eller en stiksikker vest?
  • #1   8. sep 2014 ville nok ikke gå på kompromis i forhold til kvaliteten af vesten. har du spurgt dine kollegaer om hvad der er mest fornuftigt? tænker på om det kan betale sig og have vesten eller ej.

• #2   8. sep 2014 Stik og skudsikker Flyverdragt med rullekrave og hjelm.. så kan de bare kommer... eventuelt et juggernaut kostume... smiley

• #3   8. sep 2014 og en bazooka på ryggen! smiley

• #4   8. sep 2014 kan man ikke bare få nogle Iron Man handsker...?

• #5   8. sep 2014 På et år i danmark var der 109 skud-episoder, 4 mennesker mistede livet.... Hvis de ikke har været på skydebane og øve sig lidt i mellem tiden, så har du vidst intet at frygte. I hvert fald ikke hvis det er dig de sigter på.... smiley

• #6   8. sep 2014 Stiksikker vest og du skal ikke spare

Kørt taxa i et af Norges værste distrikter og folk har knive med i byen.. ikke pistoler

• #7   8. sep 2014 Da jeg var dørmand brugte jeg en vest Der var både skud og stiksikker. Og snitsikre handsker så man kan gribe fat i en kniv eller lignende. Køb kvalitet, Det kan redde dit liv.
    Jeg har aldrig oplevet pistoler men har flere gange stået overfor knive og knuste flasker. Vesten har reddet mig fra knivstik en gang.
    Moderne veste er svære at se under tøjet og har aldrig oplevet at vesten har provokeret folk.

• Johan L
    Johan L Tilmeldt:
    sep 2014

#9   8. sep 2014 Umiddelbart tror jeg også at jeg vil holde mig til en stiksikker vest da jeg ikke regner med at blive skudt, heh. Jeg er i hvert fald blevet enig med mig selv om at købe en stiksikker vest. Jeg ringede derind og forhørte mig om hvordan vesten sidder, og de skulle vidst kunne skjules rimelig nemt bag en jakke/trøje. Det var i hvert fald det der har bekymret mig mest. Men jeg skal nok lige prøve at opdatere tråden når jeg har modtaget min vest!! smiley

• #10   8. sep 2014 Bare af ren nysgerrighed, hvis det ikke gør noget smiley Skal man som dørmand selv købe en vest, eller betaler arbejdsgiver regningen?

• Johan L
    Johan L Tilmeldt:
    sep 2014

#11   8. sep 2014 Ja det er meget normalt... jeg kan så få lov til at købe min igennem arbejdet og betale den over lønnen smiley

• #13   8. sep 2014 da jeg var vagt/dørmand havde jeg både stiksikker vest, stiksikre bukser på samt snitsikre handsker samt sko med beskyttelse i sål samt på overlæderet dette var et krav fra det firma jeg arbejdede for, de betalte så osse for mit sikkerheds-udstyr samt uniform. jeg havde så hele dk som arbejdsplads
    som det er idag ville jeg ikke turde have det job uden det udstyr på og det var et sted hvor jeg kun ville have det bedste udstyr på.
    det er så en del år siden jeg stoppede i det job. så det er nok noget anderledes idaf

Kommentér på:
Skudsikker eller en stiksikker vest?

Annonce