{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Har egernet intet liv??? {{forumTopicSubject}}

Der er i løbet af de sidste par dage her i dette forum, blevet sat spørgsmål til hvorvidt egerent (mig) egentligt har et liv, siden han har tid til at skrive så meget herinde - brokke sig over priserne på franske hotdogs. Og - sikkert også så meget andet,

Først så jeg det som man ville mig ondt - at man ville drille mig. Mobbe mig. På en eller anden måde selv blive større, ved at gøre mig mindre. Efter en del selvransagelse kom jeg dog frem til, at det helt klart måtte være en bekymring, fremfor mobning.

Natten blev lang - jeg vente og drejede mig i sengen som en anden tornado. Et albuestød fra Fru Egern, og jeg satte mig op i stuen for at tænke: Er jeg overhovedet levende?? Skulle jeg være død i mellemtiden og slet ikke finde ud af det?? Jeg mener - der er da det der program på 4'eren hvor hende med de små patter tvinger dem op under hagen så de ser større ud, og så for på den måde at tiltrække spøgelser. Det kunne jo også godt være tilfældet ved mig ! Jeg mener - Fru Egern har da forholdsvis store patter - og jeg er godt nok tiltrukket af dem.. Skulle jeg virkelig være død uden at vide det, for så at være vendt tilbage som spøgelse.

Skaaaaaaaaaaaaaaat - råbte jeg ind i soveværelset - kan dine patter tiltrække spøgelser lige som hende på 4'eren som jeg altid harsker over har små patter, men som selv synes de er store nok til at have dem under hagen???

Intet svar...

Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??

Det eneste de er i stand til er at tiltrække tåber, lød det vredt fra soveværelset. Hvor er hun sød, når hun er sur, tænkte jeg og smilede ved mig selv. Men - hvad hjælper det mig, når jeg ikke en gang ved om jeg er levende eller ej.. Når andre endda sår tvivl ved det..

jeg må hellere ringe til Doktor Jørgensen. Jeg har hans privatnummer så jeg kan godt ringe til ham, selv om klokken er 2 om natten. Som tænkt, så gjort. En noget morgensur Doktor Jørgensen kunne dog forsikre mig om at jeg var levende - men - at jeg nok ikke skulle forvente at blive ved med det, hvis jeg blev ved med at ringe til ham på den måde..

Godt så - Doktor Jørgensen mener jeg er levende. Det var da altid noget. Hans klinikassistent er også så hulbrystet at hun næppe kan tiltrække nogen form for spøgelser.

Men - føler jeg mig levende? Et kort sekund overvejede jeg om jeg skulle springe bungijump fra altanen, men opgav hurtigt, da Fru Egern så sent som i sidste uge havde forbudt mig at underholde mig selv med nogen form for elastisk materiale. Øv - hvad kan jeg så gøre?

Jeg må minde mig selv om, at jeg er levende. Jeg må gøre det hver dag. Resolut ændrede jeg min rigetone til Cut'N'moves "I'm alive".... hmmm.. Hende Zindy Lauersen fra Cut'N'moves var nu egentlig ret så lækker, tænker jeg ved mig selv, mens jeg husker tilbage på min fortabte ungdom i 90'erne. Dengang hvor silikonepatter var top moderne jo større de var. Det var tider. Alting var også så meget sjovere i DOS. Ikke lige som i dag, hvor alting absolut skal foregå i windos... Naturligvis er det sjovere at se på patter i windows end i DOS, men alligevel.

Nå - lad os se, hvad der er i TV'et.. Ahhhh - en dokumentar om planeten Mars på Diskovaryen. Betryggende: Forskere er åbenbart overbeviste om, at der findes liv på mars - men - andre er derimod i tvivl om jeg overhovedet har noget liv! Jeg vil da også have en rumsonde i kredsløb om mig for at finde ud af om jeg overhovedet har noget liv! Møg-planet. Den bliver nok alligevel lagt ud som sommerhuskommune i løbet af de næste årti. Sommerhus på Mars - det skal nok blive godt. RUM PATTER !!!! Sådan Lars Krimmi - det er sq ikke så skidt, at det ikke er godt for noget. RUM PATTER. Gad vide, hvordan vægtløshed påvirker patter - eller - silikonepatter for den sags skyld..

Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat - vil du med på sommerferie på Mars næste sommer??

Intet svar fra soveværelset

Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???

Hold nu din kæft, lød det endnu vredere fra soveværelset. Jeg ville ikke med dig til Hellmand-provinsen i år, selv om du bildte mig ind, at det lå i sydfrankrig og det var der man dyrkede "Herbes de Provance" !! Hvad fanden får dig så til at tro, at du kan lokke mig med til fucking Mars???

æhmmmm - det - æhmmmm - rum-diller? spurgte jeg forsigtigt

GODNAT !!! lød det endnu vredere fra soveværelset


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har egernet intet liv???
Kommentér på:
Har egernet intet liv???

Annonce