{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  213 km/t med påhæng...
  • #1   17. apr 2015 Hold da op der har været blæs på smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   17. apr 2015 Det er sgu ret godt gået! smiley

  • #3   17. apr 2015 fuldstændig respektløst og fuldstændig rippet for ansvarsfølelse..

  • #5   17. apr 2015 ved godt der ikke sket et uheld, heldigvis men tænk nu hvis der var sket noget vedkommende har ingen ærlig chance

  • #6   17. apr 2015 er ldt underligt de ikke har en tabel for så høj fart, det sker da jævnligt at der kører med de hastigheder. og han gætter på en bøde mellem 7000 og 10.000 kr det er da alt for lidt.

  • #7   17. apr 2015 Jeg syntes ikke at bøden er høj nok, for sådan noget hovedeløs kørsel.

  • #8   17. apr 2015 han skulle aldrig have chancen for og få kørekort igen, kort og godt så skal der ikke gives chancer ved de mennesker og så komme med den platte undskyldning at man skal nå færgen...jamen makker kør i god tid.

  • #9   17. apr 2015 Da jeg var i beredskabstyrelsen præsterede en af cheferne at køre 180 km/t med en pumpe på trailer hele vejen over fyn smiley han kørte i en landcruiser og traileren r så lille at man ikke kan se den ud af bagruden

  • #10   17. apr 2015 Hvis ikke han havde noget kørekort, så kender han jo heller ikke reglerne, og så burde han vel ikke blive straffet... smiley

  • #11   17. apr 2015 Selvfølgelig er det dumt osv.

    Men det er alligevel lidt imponerende at den er kommet så meget op i fart, med påhæng..

    Det nok ikke en X1 18d smiley
    Nok nærmere en X5 V8


  • #13   17. apr 2015 Det sker jo af og til og kæft en omgang hyklere folk er.
    Kastreret ved wiener brød.
    Dødsstraf og aldrig at kunne gå kørekort.
    Satmer glad gør at retssystemet ikke er skrevet af jer. Men af folk med intelligens.

    Manden har overtrådt nogle love og bliver straffet der efter.
    Hvis i ikke bryder jer om at der findes folk der dummer sig så hop i havnen med en pose over hovedet for der altid en risikofaktor for at folk dummer sig.


  • #14   17. apr 2015 Måske han har rekorden for hurtigste benzin bil ??

  • #15   17. apr 2015 nu ved vi jo ikke om det var en benzin eller diesel han kørte i?

  • #16   17. apr 2015 #sø-propel! du mener folk er nogle hyklere og mangler intelligens, fordi de bliver harm over en kører 213 km/t med påhæng midt i myldre trafikken?!

  • #17   17. apr 2015 Sø proppel
    hvis og siger kun HVIS der ar sket noget og du var indblandet i det uheld, så tror jeg næppe du ville sige som du nu gør...ved skam godt at høj fart er en daglig begivenhed på vejene men ikke lige den fart han havde og ja man bliver da straffet, men synes bestemt ikke manden lærer en fløjtende fis af og få en ''sølle'' bøde.
    kommentaren at han skulle kastereres af et wienerbrød er så ret langt ude, det er vi hurtigt enige om.
    mener så ikke det er overdrevet at tage retten til og føre et køretøj fra manden, samme holdning har jeg også overfor sprit/narkotika påvirket kørsel.


  • #18   17. apr 2015 Det kan jo umuligt have været myldre trafik..??

    Her hvor jeg bor der holder alle stille når det er myldretid..


  • #19   17. apr 2015 Strisseren kørte 213 km/t.
    De måler ham ti 171.

    Typisk medierne at skrive han så har kørt 213.

    Bevares han har kørt for størkt, men så er det da heller ikke værre.
    Jeg har da selv kørt noget for stærkt med en stor trailer.
    Det er nu ikke så vanviddigt endda.
    Stadig ulovligt men slap nu lige af.


  • #20   17. apr 2015 Du må køre 80 km/t på motorvej med trailer, og så blive målt til 171 km/t det er mere end dobbelt op! jeg kan slet ikke se hvordan i kan forsvare det på nogen måde myldretrafik eller ej!! -og ja jeg har tit kørt for stærkt, gør det måske næsten hver dag! men det her synes jeg er fuldstændigt hovedløst! forestil dig en trailer komme i slinger ved den hastighed, den redder du sgu' ikke...

  • #21   17. apr 2015 Nej der er vi enige.
    Men en punktering ved den hastighed uden trailer giver også sit at slås med.
    Det skal ikke forsvares men det er bare typisk at der skal stå 213 km/t på avisens forside.
    Og politibilen var ved at blive blæst af vejen.
    Slap af.


  • #22   17. apr 2015 Jeg har kørt mere end 215 km/t på de danske motorveje.. Så kom dog videre folkens, det har størstedelen af jer nok også.

  • #23   17. apr 2015 #Fredslunds.dk
    Ja du har ret, men det er med til at sælge aviser! og vi er blevet opmærksomme på det her på BG, og fint vi tager diskussionen her synes jeg smiley

    -En punktering er stadig et uheld, det andet er med fuldt overlæg..


  • #24   17. apr 2015 Anders>> Med en stor hænger??



  • #25   17. apr 2015 Thomas

    Selvfølgelig.


  • #26   17. apr 2015 Jeg har kørt fra Kastrup lufthavn til Roskilde på 9 minutter kl. 04.00 om natten, det var fedt dengang, men stadig en rigtig dårlig ide..

  • #27   17. apr 2015 Nåå det var godt.

  • #29   17. apr 2015 Von Z så har du kørt gennemsnitsfart på 266,64 km/t? Aaarh

  • #30   17. apr 2015 Slingrekobling ftw! smiley Har kørt tværs over fyn med ca 244 km/t men det var under civil udrykning med en fødende kvinde meeen tror ikke jeg ville prøve med en trailer på . ps hvis politibilen var ved at blæse af vejen må dmi skamme sig ! Det kræver jo vinde svarende til 66m/s min

  • 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #31   17. apr 2015 Uha da da.... I DK har vi det princip at man gerne må opføre sig uansvarligt.... Bare man betaler ekstra... Så handlingen er helt i tråd med alm. dansk opførsel....

  • #32   17. apr 2015 gad godt vide hvor den ualmindelige holdning til fart kommer fra ved nogle personer herinde og ved den gut der blev stoppet?

  • #33   17. apr 2015 Fart er som diskussionsemne kun overgået af religion og chiptuning.

    Personligt kører jeg som regel for stærkt.
    Ikke voldsomt men dog for stærkt.
    Jeg kører hver dag alt for stærkt ifm mit job.
    Men forholdene er til det.

    Opfattelsen af fart er meget forskellig.
    Min mor magter ikke mere end 110-120 så går det for stærkt.
    Andre syntes 150 er ok.

    Så her bliver vi aldrig enige.


  • #34   17. apr 2015 Enig med Fredslund..

    Jeg kører også ofte for stærkt, det er mere reglen end undtagelsen, det vil jeg gerne indrømme..

    Ligger jeg på motorvejen og der ikke er andre biler, ser jeg ikke noget forkert i at brage afsted med så meget som muligt..
    men er der andre biler, så kører jeg som regel 140 på motorvejen. (for at undgå et klip)

    Inde i byen kører jeg det samme som de andre, men er der ikke andre at tage hensyn til, kører jeg det jeg kan komme til.. (at tage hensyn til er OGSÅ cykelister og fodgængere, da man ikke ved om cyklen punkterer eller der et barn der render ud på vejen, men kl. 0200 er der ikke chance for det)

    Jeg forestiller mig at de fleste brugere herinde ser på det på samme måde som mig, da det jo trods alt er bil entusiaster primært herinde. smiley

    Men når det er sagt; Haters gonna Hate


  • 300
    300 Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #35   17. apr 2015 R M
    Det er almindeligt at opføre sig uansvarligt....Næsten alle gør det.... Men det fleste har evnen til at rationalisere det over for dem selv...


  • #36   17. apr 2015 Slap dog af.. Frisk fyr... Hvem har ikke prøvet det?
    Herhjemme er man sindsyg i låget hvis man kører 120 med en tom trailer...
    I Frankrig kører de 130 med campingvogn!


  • #37   17. apr 2015 kører selv for stærk som alle andre også gør men der er trods alt en kæmpe forskel om du 150 altså 20 over maksimal grænsen i dk eller man kører 213...begge er ulovlige, selvfølgelig er det det men uanset hvordan vi vender og drejer det så er 213 en sindssyg høj fart især fordi der også lige er påhæng med i billedet.

    300
    uansvarligt er ikke og køre 10 eller 20 kmt for stærkt når forholdende er til det, det er dog uansvarligt og gøre det når det morgentrafik som det artiklen henviser til...prøver ikke på og være hellig i denne sammenhæng men for hævlern da smiley man kører sådan set efter forholdende.


  • #38   17. apr 2015 Han har ikke kørt 213, men 171!

  • #39   17. apr 2015 Ham X
    det er så ikke pointen vel?


  • #40   17. apr 2015 Det er sgu da alligevel 42 km mindre... en ret stor overdrivelse efter min mening. Især procentvis.
    Som nævnt.. Her i DK er man syg i roen når man runder 120... I Frankrig kører de 130 med campingvogn...
    Jeg mener der er noget HELT galt med de danske fartgrænser... Der er ikke sket en skid de sidste 25 år... Hvor meget er der sket med biler og trailere?


  • #41   17. apr 2015 du kommer da frem med de fartgrænser der nu er, så kan du da ikke brokke dig over dem..fartgrænserne er ret ens i stort set hele europa, så hvad er problemet lige, at du ikke må køre over 80 med påhæng?

  • #42   17. apr 2015 Ham X.

    Kan da fortælle dig der sker mange uheld med påhængsvogne, så folk skal lige ha styr på at kører med dem før hastighedsgrænsen skal ændres....

    Det nytter jo ikke noget at folk køber en lækker trailer/campingvogn med gode bremser, slingrekobling osv hvis de glemmer de har den efter sig når de f.eks laver en overhaling.
    Så jo hastighederne er fine som de er lige nu, folk har for travlt og tager ikke hensyn, start der så kan der kigges på hastigheder senere.

    Men stadig frisk kørt med 171 med hobby trailer for at hente øl og vand...


  • #43   17. apr 2015 Der sker da sgu da osse ulykker uden påhæng... Skal vi så sætte farten ned til 50??
    Der er også mange der ikke fatter at der skal være dæk og bremser på deres bil... Det er de fleste fejl til syn...!! Dem der ikke fatter det, må sgu holde sig til det de forstår..

    Der er da langt fra ens fartgrænser i EU???


  • #44   17. apr 2015 "Der er også mange der ikke fatter at der skal være dæk og bremser på deres bil... Det er de fleste fejl til syn"

    Og så vil du hæve hastighedsgrænse. GISP smiley


  • #45   17. apr 2015 Ham X
    kann du ikke klare de fartgrænser... vi snakker om generel fart ikke om der er bremser på en skide trailer eller hvilke dæk der er på bilen.

    btw fartgrænserne er ret ens ift div. sider på nettet. http://www.fartboeder.dk/fartboeder-hastighedsgraenser-udland.htm


  • #46   17. apr 2015 Ja der er kun 42km i forskel på landevejen og 30 på motorvejen smiley

    Det er selvfølgelig lige så lidt forskel som 171 og 213 smiley


  • #47   17. apr 2015 Hold nu op.
    Bmwen kan sagtens ha ligget på 213 km/t og så begynde at bremse, da han opdager at nogen følger efter, og derfor laver betjenten en måling på 171 i gennemsnitfart.
    Havde der stået en betjent på en bro med en laser, var målingen sikkert blevet på 213 km/t

    Uanset er det tomhjernet at kører over 130 med en trailer og bør straffes hårdere end sølle 7-10.000 kr


  • #48   17. apr 2015 Det kan han sagtens... Han kan også have kørt 250... Ingen ved det, men alle fordømmer... Det er moderne at være politisk korrekt og hellig.

    Han er målt til 171... Andet skal og kan man ikke forholde sig til...

    Skal vi have gang i konspirationsteorierne så kan det osse være at betjenten følte at han satte farten ned fordi han halede hurtigt ind på ham og måtte bremse...

    Hvis betjenten kørte 213 og bmw'en kørte 213, så havde de ikke mødtes før færgen smiley


  • #49   17. apr 2015 Der står ret tydeligt at betjenten måtte kører 213 for at følge bmwen.
    Ikke at han måtte op på 213 for at indhente bmwen.


  • #50   17. apr 2015 Det med 213km/t er jo noget pis, selvfølgelig er betjenten deroppe og vende, de skal sq da fange manden, så man kan roligt antage at ham med traileren aldrig har været deroppe - men som mange før mig har skrevet tidligere så sælger det aviser smiley

    Udover det så er det selvfølgelig hovedløst, især uden kørekort og ladidadida.. Men hvad hjælper det og give manden en bøde og fratagelse af føreretten? Ikke en skid, han kører igen imorgen en mand som ham der, ind og brumme og så burde en bøde være 25% af årslønnen, hvilket nok ikke er alverden for en mand som ham med så lidt intelligens, men stadigvæk, det kan da forhåbentlig mærkes smiley


  • #51   17. apr 2015 Hvis i nu læser hvad der står kan i se at på de 213 km/t var afstanden mellem BMW'en og patruljevognen konstant. BMW'en bremser så ned og derfor ender gennemsnitsmålingen på 171 km/t.
    Så selvom de måske blæser det lidt op, er der jo noget om snakken


  • #52   17. apr 2015 hvor stærkt har betjenten så kørt for at fange ham? smiley

  • #53   17. apr 2015 Jeg kørte 88 km/t med campingvogn i går fra taastrup til ballerup .. shame on me !


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #54   18. apr 2015 Kurik
    STJERNEPSYKOPAT!!!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=XlEFxP1R2TE


  • #56   18. apr 2015 Deutsche
    kan jo kun gå ud fra hvad der står på siden, f.eks det eksempel du kommer med, de sker altså også herhjemme, altså delen med og dytte af en der snøvler afsted.
    men altså det er jo bare ting man kan gå ud fra, om det så passer når man kommer til det pågældende land er jo noget helt andet.


  • #58   18. apr 2015 Deutsche
    ja det kan da godt være men det er da også de steder man rejser hen og hvor det måske er nødvendigt og vide fartgrænserne. bortset fra det, linket jeg lagde ud mangler der jo som sådan kun 19 lande og i en del af de lande er der ikke engang et regulært vejnet.


  • #59   19. apr 2015 Og jeg synes det var vanvittigt at blive overhalet på autobahn igår af en Mercedes med cykelanhænger på med +180 km/t

  • #61   19. apr 2015 Haha smiley skulle vidst ha' skrevet cykel stativ ??

  • #62   20. apr 2015 Hvis han kørte forstærkt havde de jo ikke kunne stoppe ham..... men han blev stoppet.... Erko, han kørte ikke forstærkt, bare lidt hurtiger end de fleste andre og langsom nok til at blive stoppet... smiley


  • #63   20. apr 2015 Det var trods alt en 2 akslet trailer - så helt lille har den ikke været. Men hul i det, der står jo også i artiklen at der vil forsøges en forøgelse af frakendelses perioden.

  • #64   21. apr 2015 Jeg kan max kører 140 km/t uden trailer smiley højere domme til dem der kan køre stærkt smiley

Kommentér på:
213 km/t med påhæng...

Annonce