{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

Police radar dektektor ? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle som ved om denne her, virker på de danske Lasermålere/Fotovogne?

http://www.ebay.com/itm/New-Car-Anti-Police-GPS-Radar-Detector-Voice-Alert-Laser-V7-LED-Blue-EC-/221750866167?hash=item33a161b0f7

Så vidt jeg har læst så kører de danske fotovogne på samme frekvenser;

X-Band 10.525 GHz +/- 25 MHz
K-Band 24.150 GHz +/- 100 MHz
Ka-Band 34.700 GHz +/- 1300 MHz
Laser 904nm, 33 MHz bandwidth

men har læst de nye fotovogne vil den vidst ikke detekterer på.

Hvad bruger i? (Self. ikke i bilen, men når i står ved vejen og tester udstyret her, da den jo er ulovlig at have monteret i bilen, men ikke ulovlig at eje smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Police radar dektektor ?
  • #1   19. sep 2015 Jeg bruger bare højre fod lidt mindre.. Hjælper på alle fotovogne.

• #2   19. sep 2015 Hvis en dims til 100kr virkede havde alle vel sådan en i forruden?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   19. sep 2015 Køb og test..

• #6   19. sep 2015 Hej
    Selvfølgelig udsender politiets måle udstyr en eller anden form for radiosignaler
    Det er bare at stille foran udstyret og måler frekvensspektret og gå hjem og lave en passende jammer.
    Har i øvrigt en Scotkey Barier diode liggende hvis der er interesse herfor til noget selvbyg.
    Jammeren vil vise et sted mellem -999Km/h & 999 km/h
    MVH KP

MVH KP

• #7   19. sep 2015 app'en "trafik alarm" virker ganske udmærket, dog kan man komme ud for at fartmålingen ikk er blevet meldt ind af andre trafikanter. og man skal huske og starte app'en op og have den kørende i baggrunden

• #8   19. sep 2015 Køb en bil uden noget elektronik, eller byg en og så byg en kraftig EMP ind i den, så bare lad mobil osv blive hjemme smiley

• #9   19. sep 2015 Fartkontrol.nu appen virker formidabelt..!!

Den har sagtme reddet mig for mange tusinde kroner.. Har endnu ikke mødt en fotofælde som ikke var registreret derinde..

Jeg har en holder i forruden, lissom en GPS, hvori min iPhone sidder, og så en ledning fra mobilen til anlægget, så kan jeg høre spotify bla. imens jeg kan holde øje med fotofælder.. (Y)

• #10   20. sep 2015 Hvad koster den ap?

• #11   20. sep 2015 Gratis..
    Jeg har ihvertfald intet betalt, men har os haft den i et års tid snart, tror jeg..

Men inde i appen er der mulighed for at donere, frivilligt..
    Og der heller ingen reklamer eller andet lort der ville gøre man ikke gad den..

Søg på Appstore: Fartkontrol.nu

• Bjerggaards

#12   20. sep 2015 Fartkontrol er vidst gratis, trafikalarm er 199kr om året

• #13   20. sep 2015 Her er et screenshot fra myldretrafikken en dag jeg sku hjem fra arbejde. (Fartkontrol.nu)

De blå ringe er Kø,
    Den lilla ring ved jeg ikke hvad er.? Måske en ulykke.?

Den røde ring med orange i midt (Bagsværd) er en fotofælde som kun er bekræftet 1 gang eller mindre, eller 'ikke er spottet' (fjernet) 2 gange.
    Når man ser en fotofælde, så trykker man på knappen i bunden. 'Tilføj Fartkontrol' Så kommer der en rød ring med orange center, og når man ser en fotofælde, så kan man trykke på ringen og vælge 'bekræft' eller 'ikke spottet' for om den er der, eller om nogle tager pis på folk. hvis der er en der bekræfter den efter du har tilføjet den, så bliver den rød, indtil 3 i træk 'ikke spotter' den. dvs. den er blevet fjernet.

I bunden af billedet, i højre side, kan man lige skimte en rød ring, (Servicevilkår) Det er en fotofælde som er bekræftet og aktiv.

Alt i alt er det en SUPER simpel App.. (Y)

profilbillede
  • #14   20. sep 2015 Og hvergang man rører mobilen er der så ekstra chance for at få et klip til samlingen, hehe

• #15   20. sep 2015 Haha, du venter jo med at markere, til du er forbi kontrollen..

Men du rører ellers ikke mobilen, den røde bil på kortet er jo din bil, den er i midten af skærmen, og kortet bevæger sog så efter hvor du kører..

• #16   20. sep 2015
    Og så er det jo iøvrigt ganske lovlígt at at bruges mobilen, så længe dn sidder i en holder....

• #17   20. sep 2015 #14 Allan får man klip for at bruge mobil under kørslen?

• #18   20. sep 2015 #16 Hvor står det?

• Bjerggaards

#19   20. sep 2015 Ingen klip for brug af håndholdt mobil under kørsel, kun 1500kr bøde endnu ;D

Og det er meget op til politibetjenten, da telefonen jo ikke er håndholdt hvis den sidder i en holder, så nogen giver ikke bøde, andre ser det som brug af telefon under kørsel..

• #20   20. sep 2015 Det er korrekt at reglen om mobiltelefoner under kørslen henviser til den håndholdte kun:

§ 55 a. Førere af køretøjer må under kørsel ikke benytte sig af håndholdte mobiltelefoner.

Men reglen om at udvise agtpågivenhed i trafikken overskrides stadigvæk hvis man benytter en telefon under kørslen:

§ 3. Trafikanter skal optræde hensynsfuldt og udvise agtpågivenhed, så at der ikke opstår fare eller forvoldes skade eller ulempe for andre, og således at færdslen ikke unødigt hindres eller forstyrres. Der skal også vises hensyn over for dem, der bor eller opholder sig ved vejen.

Reglen fortæller at man skal koncentrere sig om at køre bil når man kører bil - ganske simpelt. Så ganske lovligt er ikke korrekt. Dog er det op til den enkelte betjent at vurdere den konkrete situation.

Kommentér på:
Police radar dektektor ?

Annonce