{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Hjælp til Android mobiltelefon (LG G3s) {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke er for "skarp" til alt det der med mobiltelefoner. Jeg håber derfor en venlig sjæl kan hjælpe med følgende.

Idet den interne hukommelse i min LG G3S var ved at være fuld, købte og indsatte jeg et SD-kort med 32gb i mobilen.

Jeg kan se at SD-kortet er installeret inde under indstillingerne. Jeg har også fundet ud af at ændre standardindstillingen for mit kamera, således at billeder og videoer nu gemmes på SD-kortet. Det var der ingen problemer i.

Jeg har yderligere ændret på opsætningen inde i standard-browseren på telefonen, således at downloads som standard nu gemmes på SD-kortet.

Når jeg imidlertid forsøger at hente nye Apps på "Google play" via det programikon som er på telefonen, så får jeg besked om, at der ikke er tilstrækkelig med hukommelse.

Nogen der ved, hvor jeg kan ændre henne, hvor "google play" skal gemme nye apps?

På forhånd tak for hjælpen!




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Android mobiltelefon (LG G3s)
  • #1   22. nov 2015 Tryk på indstillinger, vælg App, nu trykker du på en app du har downloadet og vælg Flyt til SD kort, det kan du gøre med næsten alle Apps, problem løst smiley

  • #2   22. nov 2015 @Torpedo
    Mange tak for tippet. Men jeg kan kun finde enkelte og ganske små apps, hvor jeg får muligheden for at flytte til SD-kortet fra den interne hukommelse. Ved øvrige apps er feltet gråt og jeg får ikke muligheden. Jeg skal dermed ind og flytte en del apps for bare at få en smule plads til nye apps.

    Er det virkelig eneste løsning? Så skal jeg også fremadrettet ind og flytte alle de apps jeg downloader, fra den interne hukommelse til SD-kortet, så den interne hukommelse ikke hurtigt bliver fuld igen.

    Ellers må jeg prøve at lave en "hard reset" af telefonen, og se om det hjælper på, hvor apps fra google play fremadrettet bliver gemt smiley

    Men tak for tippet smiley


  • #3   22. nov 2015 Kan du vælge imellem overført-på sd kort-kørende-alle programmer, så skal du vælge "overført"

Kommentér på:
Hjælp til Android mobiltelefon (LG G3s)

Annonce