Parkeringsskade !!!!! {{forumTopicSubject}}
Ja så skete det desværre også for mig.
Jeg fik i aftes en parkeringsskade, hvor en billist formåede og bakke op i mig ikke bare en men to gange, og nu har jeg fået den største grimme bule på min ene bagskærm + at mit hæk-skørt har fået sig nogle ordentlige dybe ridser !!
Var på arbejde på det tidspunkt men der var heldigvis nogle af mine kollegaer som så det og fik standset manden som prøvede og stikke af.
Nå, men vi fik så ringet til politiet, og det var han vidst ikke særlig glad for, og det kan jeg i den sidste ende godt forstå, for det viste sig da panserne kom at manden var meget alkohol påvirket, og blev hermed anholdt sigtet for spiritus-kørsel.
Jeg for selvfølgelig det hele dækket af hans forsikring, så det er ikke det som såen direkte nager mig, selvom det selvfølgelig er røv ærgeligt, det osm ireterre mig og gør mig sur er at manden var påvirket af alkohol, igen hvad fanden sker der for folk, osm stiger ind i deres bil når de har drukket !!!???!!!
Men så kan han fandme lære det, for som sagt han for lov til og erstatte det hele plus at han mister sit kørekort i 3 år, så er der da blevet fjernet en spritkøre mere fra DK´s veje....
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 11 Emner: 107 Svar: 1.306
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.299
Fandme trist for dig og skaden på din vogn men omvendt er det super fedt at denne hændelse med din bil og at folk får stoppet ham giver resultatet at manden bliver standset inden han får kørt nogen ned.
Mvh
apr 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 605
dec 2004
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 345 Svar: 479
Parkeringsskade !!!!!