{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Parkeringsskade !!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det desværre også for mig.

Jeg fik i aftes en parkeringsskade, hvor en billist formåede og bakke op i mig ikke bare en men to gange, og nu har jeg fået den største grimme bule på min ene bagskærm + at mit hæk-skørt har fået sig nogle ordentlige dybe ridser !!

Var på arbejde på det tidspunkt men der var heldigvis nogle af mine kollegaer som så det og fik standset manden som prøvede og stikke af.

Nå, men vi fik så ringet til politiet, og det var han vidst ikke særlig glad for, og det kan jeg i den sidste ende godt forstå, for det viste sig da panserne kom at manden var meget alkohol påvirket, og blev hermed anholdt sigtet for spiritus-kørsel.

Jeg for selvfølgelig det hele dækket af hans forsikring, så det er ikke det som såen direkte nager mig, selvom det selvfølgelig er røv ærgeligt, det osm ireterre mig og gør mig sur er at manden var påvirket af alkohol, igen hvad fanden sker der for folk, osm stiger ind i deres bil når de har drukket !!!???!!!

Men så kan han fandme lære det, for som sagt han for lov til og erstatte det hele plus at han mister sit kørekort i 3 år, så er der da blevet fjernet en spritkøre mere fra DK´s veje....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkeringsskade !!!!!
Kommentér på:
Parkeringsskade !!!!!

Annonce