{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

StevenT
StevenT
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Elektriker spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Godmorgen smiley

I mit hus, erfarer jeg lige for tiden, at sikringerne står og klikker i tide og utide. Samtidig med blinker alt lys i huset (det har sprunget nogle pærere), og der kommer særligt lyde ude fra vores emhætte. Det er smadder irriterende, og gør det halvsvært at bruge nettet når vores router bliver slukket konstant af skidtet.

Hvad gør vi i givne tilfælde? Vores emhætte er utæt, fandt vi ud af, til trods for at køkkenet ikke er særlig gammelt. Der er fugtdannelser, og det har tindens til at dryppe vand, ved regnvejr.

Kan dette have et sammenhæng?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elektriker spørgsmål
  • #1   8. jan 2016 Jeg ville få fat i ejerskifteforsikring det kan godt lyde som om der er noget helt galt. Jeg ville få kontrolleret tavlen for løse forbindelser løse forbindelser og el =brand

• #2   8. jan 2016 Vand fra emhætte kan være kondens fra aftræksslangen/rør hvis det ikke er isoleret.

• #3   8. jan 2016 Lyder som der er en løs forbindelse, og hvis det er i hele huset det er galt må det næsten være i el tavlen eller på forsyningsiden af el tavlen.

Anbefaler dig at kontakte en elektriker inden der sker mere, løse forbindelser kan som sagt godt i værste tilfælde starte en ildebrand eller ødelægge alt hvad der har med elektronik at gøre.

Kommentér på:
Elektriker spørgsmål

Annonce