{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.024 visninger | Oprettet:

Rense dieseltank på minilæsser. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg skal have renset en diesel tank der sidder på en minilæsser. Jeg vil lige høre om det er ok at skylle tanken med vand og evt. sæbe og derefter skylle den igennem med vand, derefter fjerne resten med trykluft, evt. andre kemikalier man kan bruge for at rense tanken for skidt ?

Der sidder bundskrue i tanken.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rense dieseltank på minilæsser.
  • #1   31. jan 2016 vand og olie er aldrig godt at blande sammen heller ikke til at rense en tank siger min erfarring mig jeg ville nok forsøge at skylle den igennen med fx petrolium, men du er sikker på din tank og dieselen der har været i den ikke har været ramt af dieselpest for så kan det være meget svært at gøre en tank ren uden de rigtige specialmidler

• #2   31. jan 2016 Mener ikke den er ramt i dieselpest. Nogle forslag til hvad jeg skal rense den med så ?

• #3   1. feb 2016 Petrolium, og så tøm helt... Så Sprit, og tøm helt..
    Skift filter og det, fyld med diesel, kør et par timer, og skift filter igen..
    Så skulle den gerne være ren...!!
    Men sørg for den er helt tom, (tør) efter hver skylning...
    Evt en lille el pumpe, du kan spule med, altså så du bruger de samme evt. 5 liter af de samme i tanken, istedet for at købe 40ltr Petrolium, og 40ltr Sprit. .

Kommentér på:
Rense dieseltank på minilæsser.

Annonce