Hvilken 2-søjlet lift? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige fået et værksted på 190kvm og skal bruge en lift
Hvilken 2-søjlet lift skal jeg købe. Det hele (der er til at betale) er næsten altsammen lavet i Kina og liften har så bare fået anden farve og/eller navn når det kommer til EU.
Så hvad skal man købe?
Jeg overvejer den her
http://www.twinbusch.de/product_info.php?products_id=223
Tysk kvalitet..eller rettere, det er bare en tysk importør der importerer Kinalifte smile-humørikon
Den må gerne være med asymmetriske arme, uden den der skinne i bunden og kunne løfte 3.500 kilo
Jeg har ikke brug for en der fylder lidt eller kan gemmes af vejen. Jeg har bare brug for noget der duer!
mar 2006
Følger: 67 Følgere: 81 Biler: 6 Emner: 298 Svar: 6.586
jun 2006
Følger: 20 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 116
https://www.nimalift.dk/deluxe-2-sojlet-autolift-4-tons.html
mar 2006
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 836
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.179
Twinbusch er tysk modificeret på en række punkter, især på det sikkerhedsmæssige. Absolut et godt køb
Hvis du henter i D spares moms differencen!
MVH KP
mar 2006
Udover det så var der svejseklatter i den smalle rille hvor dækpladen skal køre i så pladen til det ene tårn blev ødelagt og man kan ikke komme ind og slibe den væk. jeg fik tilbudt en ny plade men det hjælper jo ikke noget når man ikke kan løse problemet med de svejseklatter.
Armene som jo er i 2 eller 3 led, stoppes af skruer så man ikke kan trække dem for langt ud men de skruer er så lange at første gang man trække armene ud ridser man armene, så jeg har slebet lidt af skruerne for at undgå dette. Du skal sørge for at spænde ALT efter, også det der er samlet fra fabrikken osv osv. Instruktionen til opsætning er en smule mangelfuld men med lidt fantasi går det. "skamlerne" bliver styret af fiberklodser, ikke ideelt.. Men nu er der styr på det og den virker fint, men imponeret er jeg ikke...
Man får hvad man betaler for og der er jo en grund til at de er billige og at stenhøj er dyre...
mar 2006
Men igen, man får hvad man betaler for og den er fin til hobby.
nov 2008
Følger: 32 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 20 Svar: 439
mar 2006
Og nima/jema har 3 delte arme til bagenden, den du viser har kun 2 delte til begge ender, dvs at en nima/jema kan tage biler med meget smalle løftepunkter.
Jeg tror ikke på at den er et hak bedre end nima/jema.
Udover det så ser jeg det ikke som en fordel at motoren og olietanken sidder helt nede ved gulvet på den du viser, det bliver jo nemt ramt og møgbeskidt.
Jeg har lige set på detaljerne på den du henviser til og der er ingen tvivl om at det stort set er det samme, dvs fra kina.
apr 2018
Følger: 1 Svar: 1
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Hvilken 2-søjlet lift?