{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.851 visninger | Oprettet:

Hvilken 2-søjlet lift? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået et værksted på 190kvm og skal bruge en lift

Hvilken 2-søjlet lift skal jeg købe. Det hele (der er til at betale) er næsten altsammen lavet i Kina og liften har så bare fået anden farve og/eller navn når det kommer til EU.

Så hvad skal man købe?

Jeg overvejer den her
http://www.twinbusch.de/product_info.php?products_id=223

Tysk kvalitet..eller rettere, det er bare en tysk importør der importerer Kinalifte smile-humørikon

Den må gerne være med asymmetriske arme, uden den der skinne i bunden og kunne løfte 3.500 kilo

Jeg har ikke brug for en der fylder lidt eller kan gemmes af vejen. Jeg har bare brug for noget der duer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken 2-søjlet lift?
  • #1   5. apr 2016 En kina lift er god nok til hobby.

• #2   5. apr 2016 Var ude og se på en Nima lift i deres showroom, som også er noget kinalift. Og kvaliteten virker faktisk overraskende god. Sådan en køber jeg i hvert fald snart til mit værksted.

https://www.nimalift.dk/deluxe-2-sojlet-autolift-4-tons.html

• #3   5. apr 2016 Det er sådan en jeg har nu. Jeg er ikke imponeret over kvaliteten men den fungerer fint og reservedelene er billige.

• #4   5. apr 2016 Veterandoktoren - hvad er det du ikke er imponeret over ved Nima? For dem har jeg også overvejet

• #5   5. apr 2016 Hej
    Twinbusch er tysk modificeret på en række punkter, især på det sikkerhedsmæssige. Absolut et godt køb
    Hvis du henter i D spares moms differencen!
    MVH KP

• #6   5. apr 2016 For det første læssede de liften på min trailer med en gaffeltruck så gaflerne ridsede tårnene, og det er sgu for dumt når man kunne undgå dette med et sæt "ærmer" på gaflerne. Jeg informerede dem om det og jeg fik en dåse maling til at rette på det men når man maler de ridser den har fået, passer det ikke i farven/strukturen.
    Udover det så var der svejseklatter i den smalle rille hvor dækpladen skal køre i så pladen til det ene tårn blev ødelagt og man kan ikke komme ind og slibe den væk. jeg fik tilbudt en ny plade men det hjælper jo ikke noget når man ikke kan løse problemet med de svejseklatter.
    Armene som jo er i 2 eller 3 led, stoppes af skruer så man ikke kan trække dem for langt ud men de skruer er så lange at første gang man trække armene ud ridser man armene, så jeg har slebet lidt af skruerne for at undgå dette. Du skal sørge for at spænde ALT efter, også det der er samlet fra fabrikken osv osv. Instruktionen til opsætning er en smule mangelfuld men med lidt fantasi går det. "skamlerne" bliver styret af fiberklodser, ikke ideelt.. Men nu er der styr på det og den virker fint, men imponeret er jeg ikke...
    Man får hvad man betaler for og der er jo en grund til at de er billige og at stenhøj er dyre...

• #7   5. apr 2016 KP: jeg kan ikke se hvordan de/tyskerne skulle ha modificeret liftene på sikkerheds siden til at blive bedre, det er det eneste sted jeg synes at nima har fod på det og jeg tror at det er det samme bras som nima/jema.
    Men igen, man får hvad man betaler for og den er fin til hobby.

• #8   5. apr 2016 jeg har lige købt en lift hos http://ceprogress.dk/, og her syns jeg man får meget for pengene forhold til nima og jema lifte, som mindede rigtigt meget om deres.

• #9   5. apr 2016 Det er mere eller mindre det samme, den kan bare ikke løfte lige så meget som en Nima/jema.
    Og nima/jema har 3 delte arme til bagenden, den du viser har kun 2 delte til begge ender, dvs at en nima/jema kan tage biler med meget smalle løftepunkter.
    Jeg tror ikke på at den er et hak bedre end nima/jema.
    Udover det så ser jeg det ikke som en fordel at motoren og olietanken sidder helt nede ved gulvet på den du viser, det bliver jo nemt ramt og møgbeskidt.
    Jeg har lige set på detaljerne på den du henviser til og der er ingen tvivl om at det stort set er det samme, dvs fra kina.

• Anatolie C
    Anatolie C Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #10   3. apr 2018 http://reihmann.de/

• #11   17. nov 2019 Der er ingen priser på de der Reihman?

Kommentér på:
Hvilken 2-søjlet lift?

Annonce