{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor er folk så syge??
  • #1   18. jul 2006 Enig... Det fucker mig a sådan noget...

• #3   18. jul 2006 Hold kæft hvor synd for den stakkels hund smiley Håber han mister alt ret til at have dyr!!

• #4   18. jul 2006 Får det helt dårligt... Sådan et fjols.

• #5   18. jul 2006 Prøv og tænk hvad der ville ske hvis der ikke fandtes sygKOpater...?!

• #6   18. jul 2006 sygt nok !
    men har den bidt et menneske skal den sq oxo dø
    måske ikke lige på den måde der...

• #7   18. jul 2006 ja de folk er sku syge i hovede ....

og ham der ovre i usa kan jeg godt forstå var træt af at hunden altid pissede i hans have men hvorfor fanden siger han det så ikke til dyret's ejere?? i stedet for bare at skyde lortet ....

• #8   18. jul 2006 Han skulle selv stikkes lidt i....

Arme hund.. den må bare have haft nogle lede smerter...

Syntes at 1 års fængsel som der står i teksten er helt retfærdigt plus en kæmpe bøde og frataget retten til at holde dyr. manden er syg..

• #9   18. jul 2006 syge stodder

• #10   18. jul 2006 Vi burde sgu have sådan et "dyre-politi" som de har i USA.. Sad og så et program om det på Animal Planet, der var sgu en der blev smidt i håndjern, i fuld offentlighed, for at vangrøgte sin kanin (Havde brækket den ene pote, og han gik ikke til dyrelægen med den)..

Dér kunne vi lære noget, i lille Danmark..

• #11   18. jul 2006 J£$P£R J£N$£N!.. : helt enig ... vi har også selv 2 hunde og vi har ikke småbørn i hjemmet ... men når der kommer folk på besøg med små børn og de river eller slår efter hundene så snapper de også ud efter dem. men så må de sku lære at lade hundene være.

Steffan P : hvorfor skal en hun slås ihjel bare fordi den har bidt et menneske ?? det er sku da noget mærkeligt noget at sige.... du ved da ikke om barnet har irreteret dyret?

• #12   18. jul 2006 ja det der animal planet har jeg oxo set
    det er sq for cool !
    men for satan de blir godt nok oxo mishandlet de dyr der !!

det er max synd for dem, de kan jo ikke forsvare sig

• #13   18. jul 2006 thomas H
    hvis jeg slår dig, så er det ok eller hvad ?
    hvis nu du har drillet mig ?
    hehe

self skal den aflives, hvis den har bidt en menneske
    hvis den har bidt en gang så kan den vel oxo gøre det igen ? eller tør du måske at ta chancen og vente og se hvad der sker... måske den ikke gør det, men måske den gør det igen...
    hvad er mest værd ?
    et menneske liv eller et dyre liv ?
    jeg mener helt klart et menneske liv, det kan da godt være at mennesket ikke dør af biddet, men vedkommende får da ar osv af det !

• #14   18. jul 2006 J£$P£R J£N$£N!..
    der står heller ikke noget om den kun har nappet lidt til hende....
    men klart !
    hvis den kun har nappet lidt.. så skal den self ikke aflives, den skal kun aflives hvis den har bidt et andet menneske.

• #15   18. jul 2006 AAAarrgghhh!!!!!!

Folk er latterlige i deres små hoveder, hvad sker der for dem, jeg havde sgu aflivet ungen istedet....

Hvis der er nogen der bare kigger skævt på min hund, så ryger de sgu rundt ... c",)

• #16   18. jul 2006 Steffan .... DU afliver sgu da ikk selv din hund fordi den har bidt en anden person.. hvis du gør er du syg i roen

Har haft ekndskab til hunde hele mit liv, og har selv hunde i dag, samt min far har kennel

ca. en 0.5 % af alle hunde er født "skudt i hovedet" resten fejler ikk noget mentalt, men hvis du ikk behandler den ordenligt, så KAn den blive sær i roen.

Og vi kan jo nok hurtigt blive enige om at den hund ikke har levet det bedste liv ... for jeg ville da nødig bo hos en hvor at hvis man ikk opfører sig ordenligt så får man skåret halsen over ... den har sikkert fået mange tæsk osv den hund..

Min pointe er... er din hund er/bliver hvad DU som menneske gør den til ....

• #17   18. jul 2006 Steffan P : det hænger jo ikke helt sammen? så burde alle der bliver dømt for mord også bare slås ihjel med det samme? de kunne jo også gøre det igen?

jeg kan ihvertfald bare sige at min hund den skal sku ikke aflives fordi en eller anden latterlig unge gør den fortræd.

har en onkel der havde en schæfer hund og den bed en lille indvandrer dreng i røven fordi han gik ind i deres have. og det endte med en erstatning til drengen på 250.000 og et krav om at hunden skulle aflives. hvorfor fanden det når den lille lorte unge ikke havede noget at gøre inde på en privat grund.

• #18   18. jul 2006 <b> bliver fandme sur over at høre sådan noget smiley elsker selv hunde og vi har selv 2.. hold kæft jeg håber han kommer til at mærke for det han har gjordt :,(

• #19   18. jul 2006 for satan da et forpulet møgsvin! Hader dyremishandling.

Og det værste er sgu at straffene for det er så skide milde

• #20   18. jul 2006 Det er jo det værste ved det, han får en bøde og forbud mod at holde dyr igen ... og kan han ikk betale bøden, ryger han i spjældet ...

• #21   18. jul 2006 skal sku skære pikke af det svin,klart hunden skal aflives vis den bider et barn men lad en dyrlæge om det

• #22   18. jul 2006 Det syge sivn skulle sgu have så mange tæsk så han ikke kommer op igen!

• #23   18. jul 2006 Hunde skal da ikke aflives, bare på det grundlag.
    Hader folk der tror, at fordi der er nogle meget få! hundejere der ikke kan styre deres hunde/opdrage dem ordenligt, at så er det straks galt, når der sker sådan noget her.
    Men jeg vil dog ud fra historien, tro, at hunden har været af dårlig opdragelse, eller at den er blevet behandlet så dårligt af ejeren, at den ganske enkelt har forsøgt at gøre den lille pige rigtigt fortræd.
    Det vil jeg i hvert fald tro, eftersom at ejeren er gået i gang med en reel slagtning af denne hund, det tyder ikke på en helt "normal" hundejer her.

• #24   18. jul 2006 nogen folk burde sgu holde sig langt væk fra dyr og børn, fatter ikke sådan en idiot!

• #25   18. jul 2006 han burde sgu selv have et stik i nakken med den filetkniv...

en hund skal ikke aflives fordi den bider...der kan jo være en grund....hvis f.eks. en unge prikker den i øjnene....

• #26   19. jul 2006 "Hunden havde bidt en lille pige, som mandens gæster havde taget med til grillaften"

i sviner ham til og blba bal balblablalbla hvad med pigen? ingen medlinden hed der?? sq da mere synt hvis det sådan en 5 6 årige.. så fuck da hunden :S????

• #27   19. jul 2006 og nej den sq bestmet ikke aflives, men den sq da døbes i dens egen skål smiley

• #28   21. jul 2006 hvis hun havde prikket den i øjnene eller noget håber jeg den har bidt til....:-)

Kommentér på:
hvorfor er folk så syge??

Annonce