{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.000 visninger | Oprettet:

Erfaringer med 3 forsikring (mobilforsikring) {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg sladrede min skærm på min s7 edge igår, den er købt hos 3 og forsikret igennem dem. Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med forløbet, har man fået den ombytter eller repareret og hvor lang tid det har taget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med 3 forsikring (mobilforsikring)
  • #1   8. maj 2016 Ved med iPhones ombytter de, husk skaden må ikke være selvforskyldt, så du skal finde på en undskyldning, der var en på cykel eller noget der kørte ind i din arm så den røg ned og smadrede og personen fortsatte. Mener de siger inden 14 dage men typisk 2-4 dage. smiley

• #2   8. maj 2016 Havde en galaxy s4 købt hos dem. Jeg kunne allerede afhente den dagen efter med sprit nyt skærm.

• #3   8. maj 2016 Jeg stoppede i virksomheden her sidste måned.

Du skal gå ind på 3.dk/forsikring og udfylde en skadesanmeldelse.
    Så går der op til 3 hverdage, så vil du modtage et indleveringsbevis fra forsikringen. Så daffer du ned i nærmeste 3butik og indlevere den.
    Da det er en Samsung, vil den nok skulle en tur forbi værkstedet.
    Har butikken en lånetelefon, så kan du få sådan en i mellemtiden.

Husk der er en selvrisiko på omkring 499kr. mener jeg.

Det er en allrisk forsikring og jeg har i mit 1,5 år hos 3 ikke oplevet de ikke ville dække den type skader.

• #4   8. maj 2016 Samsung har service aftale me nogle 3 butikker, el giganten og andre steder. Hvis man indlevere tlfnen en af disse service går der slet ikke så lang tid?

• #5   8. maj 2016 Du kan kun indlevere din telefon der er købt igennem 3, hos en 3 forhandler.
    Efter som aftalen med Fona er stoppet, så skal den indleveres i en 3butik.
    Den kan altså IKKE indleveres hos en Elgiganten.

• #6   8. maj 2016 Altså snakker om generelt når du nu sagde der ville går ca 3 dage. Da jeg har selv indleveret en smadret samsung til 3 som havde aftale med samsung. Jeg har slet ikke udfyldt noget på deres hjemmeside, tog direkte ned og afleveret min tlf. Dagen efter fik jeg en sms med jeg kunne afhente den

Kommentér på:
Erfaringer med 3 forsikring (mobilforsikring)

Annonce