{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Freetrailer
  • #1   23. maj 2016 Ja de tjener penge på reklamerne der er klistret på siderne! smiley

• #3   23. maj 2016 Og 25 kroner til online booking-gebyret.

Det er jo en service, og butikkerne vil gerne betale penge for at få deres navn ud - det hedder reklame og koster penge.

De prøver jo at lokke kunder ind i deres butik, det er jo det, det hele handler om.

Bilka er også med i freetrailer, og det er dejligt at kunne hente en trailer kl 9 om morgenen og så først aflevere den dagen efter kl 9 om morgenen.

• #4   23. maj 2016 (og så er der ½ km fra Bilka til Silvan, så hvis man skal bruge en trailer over 2 dage, så booker man bare 1 døgn hvert sted - dejlig praktisk ifbm. en flytning)

Og ja, så tjener de også på de folk som ikke afleverer til tiden.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   23. maj 2016 For sent tilbage levering og reklamerne ;D Og mener der er en ret høj selvrisiko hvis der sker en skade..

• #6   23. maj 2016 Selvrisiko på 5000 kroner, hvis man ikke betaler de 39 kroner for at dække sin røv ind på forhånd smiley

Har tidligere lånt ved Boxit for 5 kroner uden forsikring, men det har så også kun været hvis jeg skulle flytte 10-15 ting på 1½ time indenfor deres åbningstid - så snart vi kommer udenfor deres åbningstid, så er Freetrailer klart det billigste alternativ.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #7   23. maj 2016 Jeg mente bare at der stadig var en selvrisiko hvis man betalte de 39kr.. Men jeg kan selvfølgelig huske forkert, for er snart en del år siden jeg måtte låne en ;D

• #8   23. maj 2016 Selvrisiko på 2.500 kr., hvis man ikke betaler de 39 kr. og ingen selvrisiko, hvis man gør. Jeg har flere gange lånt uden at ofre de 39 kr. på forsikringen - det tjener de også ret godt på.

Man kan i Bilka også undgå reservationsgebyr, hvis man bare møder op. Sådan er det i Herning, i hvert fald. I så fald er det HELT gratis smiley

Har også engang lånt en trailer i Bilka Herning og kørt til Ikea Aarhus og retur. Ingen problemer i det. Det fungerer glimrende hver gang.

Kommentér på:
Freetrailer

Annonce