{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

til tråden før. ---Nu slettet---- {{forumTopicSubject}}

Straks man laver lidt unoder farre i vildt op i stolen. Hører jeg nogen der savner lidt magt div steder? Forestiller mig i er sådan nogle der bliver jaget rundt hele dagen lang og så snart i har mulighed for at komme af med jeres aggresioner terper i tråde herinde.
Jeg sletter da bare mit indlæg igen. Giv mig lige en chance for at vende tilbage inden i går helt amok. Sidder ligesom ikke og trykker F5 hele tiden med fjæset klistret til skærmen.

Sorry

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til tråden før. ---Nu slettet----
  • #1   24. jul 2006 Øhhhhhh oki....???

• #2   24. jul 2006 Vi svinede dig da ikke til eller på anden måde jagede dig væk..

Vi gjorde dig en tjæneste ved at komme en admin i forkøbet.. du kunne have fået en fysning, og det gik vi ikke ud fra var planen..

Men tak for lort..

• #3   24. jul 2006 Der var en der var rimeligt meget oppe af stolen. Faktisk 2. Mest dem jeg tænker på. Jer andre. Tak for advarslen. No Problems

• #4   24. jul 2006 bare iorden.,,

Og der er altid nogle som er lidt hidsige.. men hvad fanden,. det må man tage med når man dummer sig, smiley

• #5   24. jul 2006 Jeg synes egentligt tit jer ser forespørgelser på musik og msn adresser i samme tråd herinde. Ved godt det er ulovligt og dumt men ikke at de var så strikse med det.

I de andre indlæg har folk altid pænt sent en sang eller to og postet en masse musik ønsker. Hmmm ? tænker jeg så.

• #6   24. jul 2006 BDog, det her er jo et indlæg om noget helt andet.. nan ønsker jo ikke lkængere at få sendt nuymmere.. det her er DEBAT..

• #7   24. jul 2006 Og nej kim kamp, de sidste par måneder har BG's admin været strenge med hensyn til fildeling, og folk der er blevet frosset på grund af det kan ikke tælles på 2 hænder...

Vi hjælper ofte folk med navne på sange, og så går folk selv videre og henter det fra fx limewire eller andre download programmer..

• #8   24. jul 2006 Det kan jeg også.

Hvis jeg lod den gamle tråd stå åben ville jeg stadig opfordre til ulovligheder. Så bliver jeg nødt til at vise BG at jeg lige måtte tænke mig om og lade være for ikke at ryge ud. Det er smart.

Ok, vidst ikke de var blevet så strenge med det. Fint nok. Ville bare ønske folk ville slappe lidt af en gang imellem istedet for at hugge hovedet af sekundet efter.

• #9   24. jul 2006 Men har jo også sagt tak og samtidig mindet de andre om at det ikke er nødvendigt at farre op. Jeg kan sådan set godt forstå når folk skriver det er en dårlig ide og hvad konsekvensen er. Måske er der nogen der ikke kan, men så er de også selv skyld i at måske blive smidt ud.
    Well jeg må ind på tdc eller hvor det er for at købe et lille stykke med musik.

Kommentér på:
til tråden før. ---Nu slettet----

Annonce