{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Frederik P
Frederik P
Tilmeldt:
14. sep 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Højtryksrenser {{forumTopicSubject}}

Hej jeg tænkte der nok var nogen her inde der har en selv eller har erfaring med Nilfisk og andre hobby rensere

Jeg står og skal have en købt hjem, men vil høre hva folk har af erfaring med størrelse på dem, for vil ikke købe en for stor en hvis det er total spild at gå op i en 150 eller 160 frem for en 140 model.
Den skal bruges til forskællige opgaver.

Håber vi kan få lidt god viden på banen på forhånd tak


Kommentarer på:  Højtryksrenser
  • #1   30. jun 2016 Jeg har en Nilfisk 110 bar og det er ganske fint til diverse hobby opgaver, men helst ikke under, hvis den skal kunne få lidt mere fastgroet skidt væk smiley

  • #3   30. jun 2016 Lad være med og købe en alt for meget hobby model, har selv arbejdet hos en forhandler, hvor vi fortrinsvis solgte til erhverv.

    Det helt små modeller fra duer ikke til og køre hele tiden, køb en E130 bars som Harald skrald har..
    Og husk at montere et filter i indgangen, vandhane vand er fuld af lort og sand, som hurtigt slår en pumpe ihjel.


  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   30. jun 2016 Mange tak for de hurtige svar, det var dejligt med lidt hjælp, det er jo ikke til at vide hvis man kun har brugt helt store rensere til landbruget smiley

  • #6   30. jun 2016 Jeg har selv en Nilfisk e140 og den er jeg nu meget tilfreds med smiley

  • #7   30. jun 2016 Kommer jo helt an på hvad de hobby opgaver er ? De helt billige modeller har en noget dårligere slange som bliver stiv og kan flække.Syntes ikke min 110 model var særligt god til at rense fliser ifht til min 145 model.

Kommentér på:
Højtryksrenser

Annonce