{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

højtryksrenser {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en opel astra som jeg gerne skulle have vasket, med skumlanse.
Den højtryksrenser jeg har til rådighed give kun 80-100 bar og 9 liter i minuttet.
Og af hva jeg kan finde frem til er det lige til den svage side i forhold til skumlanse osv.
Hvilken højtryksrenser vil i foreslå til bilvask med skumlanse. Helst Nilfisk.
Jeg søger foreslag omkring den billigste Nilfisk til mit brug(bilvask primært)
Men hvis i har andre foreslag til højtryksrensere som giver nok tryk til skumlanse så er jeg åben overfor det. Men de skal os helst være billige.
Jeg tænker højest 2000, - kr cirka

Håber i vil hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højtryksrenser
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   2. okt 2020 Selv en c110 som er tæt på den biligste nilfisk der findes, kan håndtere en skumlanse, så længe lancen er den korrekte type, og ikke en af dem som følger med maskinen (De er intet værd)

    Ofte har jemogfix, haraldnyborg osv tilbud på c120 modeller til omkring 700kr, og dertil en ordentlig lanse hvis du ikke allerede har det, og du er under 1000kr smiley
    Hvis det skal være rigtig lækkert, så køber du også et nyt håndtag, det giver ikke det store, udover at du ikke længere skal stå og fægte med 75cm håndtag og rør..


  • #2   2. okt 2020 Tak for hurtigt svar.
    Har allerede bestilt en skumlanse fra shopbilpleje.dk til 250,-kr. Og af hva jeg har kunne se så er den eneste forskel på monello skumlanse og den jeg har fundet. Beholder og andet plastik. Men om der er andet ved jeg ikke.
    Men nu har jeg lidt mere og gå efter.
    Ved du noget om wet coat fra autoglym eller lign. Er det skyllevoks eller lakforsejler?


  • #3   2. okt 2020 jeg har en af de billigste Nilfisk højtryksrenser, den kan sagtens lave god skum med en skumlance.

    så jeg ville afprøve med en højtryksrenser du nu har og se om den kan klare jobbet


  • #4   2. okt 2020 Til nogen af lanserne kan man få en mindre dyse (hvis ikke den endda følger med) til brug med højtryksrensere der ikke laver så mange bar.

    Jeg har en 130 nilfisk og den gør det fint, den tror jeg sagtens du kan få for under 2000


  • #5   2. okt 2020 Har os den billige Nilfisk, vel os en C110. Den kan uden problemer lave skum med en rigtig skumlance (som du vel os har købt) Ville personligt have en lidt mere kraftig udgave hvis jeg skulle have en ny for mere tryk.. Der kan købes en dyse som har en mere bred vinkel sprøjtedyse fra Nilfisk. Koster bare lidt for meget. ALDRIG brug tornado dysen på bilen, kun vifte.
    skylle coating som Qyeon eller car pro er en nem ''voks'' coating der holder de 2-3 måneder. evt brug den som vedligeholdes til coating eller voks. et par sprøjt på et panel og spul af med højtryksrenseren. Tag og se nogle Youtube videoer om det.


Kommentér på:
højtryksrenser

Annonce