{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af Bærbar PC {{forumTopicSubject}}

Godaften BG!
Er der nogle herinde der har nogle gode bud på en bærbar til maks 7000! Skærmen skal være 15", min 8gb ram, og en fornuftig GPU samt CPU.
Den skal for det meste bruges til surfing og til at se film/serier fra, men skal også kunne trække spil som CS GO og DOTA 2 .

Håber der er en venlig sjæl eller to, som har et bud på en fornuftig pc.

jeg har selv haft kigget på denne -
https://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/lenovo/legion-y520-15ikbn-i5-7300hq-8gb-ddr4-256gb-pcie-ssd-gtx1050-2gb-15,6-fhd-ips-gamer-b%C3%A6rbar.html

God aften derude!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til valg af Bærbar PC
  • #1   23. apr 2017 Skal det være en bærbar?
    Du får mere for pengene med en stationær, altså hvis du har et tastatur og en mus i forvejen.

• #2   24. apr 2017 Mit bud er en Asus G750 sidder selv med en der er købt brugt men er som ny..
    Den er ganske vist på 17" men det er kun et plus til spil, har ofret penge til en SSD Disk til styresystemet (det vil du ikke fortryde) den model jeg har er med 32Gb ram og en hurtig Intel I7 processor samt GTX880M graffik processor.
    Den gav jeg 7000kr for.. +SSD som jo kan købes sener hvis der ikke allerede er en installeret

• #3   24. apr 2017 Lauge - Jeg har allerede en fin stationær med noget godt indmad , samt skærm og tilbehør dertil. Men den tager simpelthen for meget plads i forhold til mit behov.

Søren A - Jeg ser helst at det er en ny PC - men skulle den rigtige brugte bærbar komme, så er det da en mulighed.
    SSD er en selvfølgelig, da jeg som sagt også har Stationær og ikke vil undvære den! Det er bare en fornøjelse med ssd fremfor Hdd.
    I min Stationær har jeg bl.a. Intel i7,Radeon R9 280X og ssd. Så det er ikke fordi jeg mangler performence. Men jeg synes den fylder for meget i min lejlighed.

• #4   24. apr 2017 Nu har jeg været rimelig heldig med den jeg har købt (den er som ny) til ca ½pris.
    Tror ikke du kan købe en ny til den pris og vil da anbefale en Gamer Som Asus da de bedre kan holde til varme udviklingen og har performance til langt de fleste spil. så skal det kan spille så er udvalget af bærbar til at få øje på og her er mit bedste bud en brugt gamer som har været behandlet godt.

• #5   24. apr 2017 Hej Søren! Det lyder også som en fin computer, ingen tvivl om det!
    Jeg kommer ikke decideret til at bruge den som gaming bærbar! Selvfølgelig skal den kunne køre dem på nogenlunde grafik. Men jeg tænker et middel grafikkort kan klare det nogenlunde. Så vil jeg nok egentlig helst bare have en god processer, samt ssd og min 8 gb ram. Men jeg vil kigge lidt mere rundt. smiley

Kommentér på:
Hjælp til valg af Bærbar PC

Annonce