{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Lækreste bil til 200.000 kr
  • #1   17. okt 2017 Sierra Cosworth eller Bmw E30 M3 eller E28 M5.

  • #2   17. okt 2017 En amerikaner fra 50´erne smiley

  • #3   17. okt 2017 S15

  • #4   17. okt 2017 Den er svær! Til daglig brug nok en letter brugt Polo BlueGT.. Sjov kan man få meget, og jeg ved sku ikke. Der er en US-Import af Audi S5 4,2 V8 med Manualgear... (Fås ikke med Manual i EU) Til qvale mangusta..

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   17. okt 2017 mere info legetøj eller hverdag øko eller lir flyder eller sport mere info

  • #6   17. okt 2017 Seat Ibiza cupra GP2 2016-2017. mange heste for pengene.

  • #7   17. okt 2017 "Sierra Cosworth eller Bmw E30 M3 eller E28 M5."

    Du får ikke en BMW E30 M3 til 200000 - heller ikke uden afgift. Måske med lidt tålmodighed og held kan du finde en i udlandet til 250000 i mellem stand.

    Men for 200000 - en BMW 335i efter min mening, alternativt BMW E39 M5.


  • #8   17. okt 2017 Den her!


    profilbillede
  • #9   17. okt 2017 Arrrr - den har sku kørt en del den Bimmer. smiley

  • #10   17. okt 2017 Ville kun være bekymret for kilometertal hvis det var noget VAG gruppen havde produceret.. smiley
    Har set bilen og den er virkeligt flot og velkørende..


  • #11   17. okt 2017 Thomas M, De er nok stukket lidt af i pris på det sidste, men tænker heller ikke OP er så seriøs, og ville nok kunne klare sig med en replica hvor drivlinen er bygget af noget mere gængs ala denne.

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=249636156&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&pageNumber=6&scopeId=C

    Mit smil ville ihvertfald ikke være mindre hvis jeg skulle nøjes smiley
    Selvføldig træls at komme ned på havnen og spille smart, bare for at få at vide E30 M3 var født som 4cyl.


  • #12   17. okt 2017 Grease: værsågod at finde både E30 M3 og E28 M5 til de priser!! Du lever vist i fortiden (desværre) smiley Sierra Cosworth kan derimod godt stadig findes til under 200k. Men det stopper også en dag...

  • #13   17. okt 2017 Tænkte også der var mere bag dit opslag med bimmeren. smiley Det var derfor jeg skrev det.

  • #14   17. okt 2017 350Z smiley

  • #15   17. okt 2017 Men på den anden side, man skal jo aldrig sige aldrig.

    Står du med 200.000kr i kontanter og du finder en M3/M5 ejer der skal af med sin øjesten...


  • #16   17. okt 2017 Du finder ikke en BMW M3 E30 ejer der sælger sin bil med afgift til 200000 Kr. med mindre karrossen er gennemtæret.. Med mindre det er et menneske der er virkelig uvidende.. Der går ikke længe før vi ser den første BMW M3 E30 i original stand til 750000-1000000 Kr med afgift.. smiley

  • #17   17. okt 2017 Havde taget en S-klasse smiley Den her har godt nok kørt lidt langt men fint udstyr og okay pris https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mercedes/s320/30-cdi-aut-4d/3445097

  • #18   17. okt 2017 Bmw e60 545i smiley

    Masser af plads, v8 lyden og rigeligt med power smiley

    Og stiller du den bil ved siden af en nyere bil ser den på igen måde gammel ud smiley


  • #19   17. okt 2017 Men det er stadig kun en 5 serie, man skal op i 7 serien for at få noget rigtigt lækkert smiley

  • #20   17. okt 2017 "Man skal op i 7 Serien for at få noget lækkert".. Stop dig selv..

    Man har ikke ret til som PUG-ejer at sige at en 5´er serie ikke er lækker. Der trækker vi lige grænsen.. "Kun en 5 serie"...


  • #21   17. okt 2017 At jeg som 20 årig ikke har råd til en ny 5 serie på SU (540 kr om mdr) er facts... Kunne sikkert have fået en fin 5 serie for de 200.000 men ville jo hverken have råd til at forsikre den eller køre i den, jeg anbefaler ham jo hellere ikke en 200.000 dyr 208 som min til ham, for lækker er den ikke smiley
    Men ikke desto mindre har jeg kørt en hel del S550 i USA og der er stort spring ned til E-klassen og vil klart foretrække en gammel S over en tilsvarende E smiley
    Har aldrig rigtigt kørt BMW kun alpina B7 som egentligt var for stiv og ikke specielt komfortabel så snart der var den mindste ujævnheder på vejen, tiltrods for dens luftundervogn kunne man mærke om hundens lort indenholdte tørfoder når man rullede over den smiley
    Er nu ret vild med min onkels Lexus LC500 men den er hverken vild eller helt luksuriøs nok, men dog en hel del bedre end hans tidligere GSF (5-serie) og igen der er 7 serie bilerne 5 serien klart overlegen især med henblik på komfort


  • #22   17. okt 2017 5 serien er et rigtig godt kompromis for sport og liksus.. du får det gode fra begge verdner.. Du finder aldrig en 7 serie der er lisså sjov på en bane som en 5'er kan være.. ligemeget hvor meget motor der er i den..

    Personligt er jeg mere til sport. Og helt sikkert er jeg med på vognen om en 545i.. den er fandme en lækker vogn, og man får meget smil pr. Liter.. smiley
    Enn 7'er er federe fra bagsædet en førersædet.. IMO


  • #24   18. okt 2017 Mht. 5-serie kontra 7-serie, så havde jeg for et par måneder siden fornøjelsen af at køre to fabriksnye BMW'er lige efter hinanden, en 540i og en 750i.

    Jeg synes egentlig at den nye 5-serie er mindst ligeså lækker som en 7-serie. 7-serien virker mere rummelig, og der er mere læder og træ, men generelt synes jeg ikke kvaliteten opleves bedre. Det siger måske i virkeligheden en del om, hvor lækker den nye 5-serie er blevet.

    Køredynamisk er der dog kæmpe forskel. 5-serien er blevet rigtigt sjov, den mest velkørende siden E39, hvis man spørger mig. 7-serien er lidt småkedelig, men helt sikkert et behageligt sted at opholde sig, hvis man kører mange tusinde km på motorveje hvert år.


  • #25   18. okt 2017 Hvis TS med lækker mener gode materialer, godt design og god komfort, så vil mit bud nok være noget Audi, eks. A5/A6, eller en Volvo S80, det er sgu også meget lækre.

  • #26   18. okt 2017 Det er jo meget individuelt. Nogle ville bruge pengene på komfort, andre på en ny bil.

    Personligt ville jeg købe en Nissan 300zx eller lave et fedt 2jz turbo projekt, hvor interiør og komfort ville komme i sidste række


  • #27   18. okt 2017 350Z, S2000 en Caterham Seven, Subaru Impreza STi (2003 - 2005)

  • #28   18. okt 2017 "At jeg som 20 årig ikke har råd til en ny 5 serie på SU (540 kr om mdr) er facts... Kunne sikkert have fået en fin 5 serie for de 200.000 men ville jo hverken have råd til at forsikre den eller køre i den, jeg anbefaler ham jo hellere ikke en 200.000 dyr 208 som min til ham, for lækker er den ikke
    Men ikke desto mindre har jeg kørt en hel del S550 i USA og der er stort spring ned til E-klassen og vil klart foretrække en gammel S over en tilsvarende E
    Har aldrig rigtigt kørt BMW kun alpina B7 som egentligt var for stiv og ikke specielt komfortabel så snart der var den mindste ujævnheder på vejen, tiltrods for dens luftundervogn kunne man mærke om hundens lort indenholdte tørfoder når man rullede over den
    Er nu ret vild med min onkels Lexus LC500 men den er hverken vild eller helt luksuriøs nok, men dog en hel del bedre end hans tidligere GSF (5-serie) og igen der er 7 serie bilerne 5 serien klart overlegen især med henblik på komfort "

    Det er jo trist læsning at man degraderer en bils egenskaber uden at have prøvet dem til fulde. Når du ikke har prøvet en 5´er serie har du endnu mindre ret til at udtale dig om bilen. En 5´er serie, som allerede nævnt, blander komfort og sport hvis motoren er den rette. BMW har dog ofte haft den udfordring at de ikke formår at lave nok plads til passagerer på bagsæderne, men samtidig lave yderst fører-venlige kabiner.

    Nu er opfattelsen af "lækker bil" også yderst subjektiv. Jeg ville til hver en tid hellere have min E90 335i LCI spækket med udstyr, fremfor en BMW E60 530i f.eks. Men det er fordi lækker/luksus for mig er moment, fartpilot, klima og en stram undervogn - men for andre er det PDC, lædersæder, aktiv undervogn og varme i rattet.

    Jeg syntes bare det er trist at man dømmer en bils egenskaber uden at have kørt i dem.. smiley


  • #29   18. okt 2017 Det ville nok ikk hjælpe noget at han prøvekører den, for det lyder som om at han til trods for den unge alder er til blød hat og blød undervogn, for det er jo hvad en Mercedes S klasse er.. en BMW er stiv og hård, ja og det er hele formålet, for det er sådan at den sportslige køreegenskab kommer til udtryk.. men det er fint nok at man ikke er til den slags

  • #30   18. okt 2017 Mirza - 100% Enig. Prioriteten er ikke at kunne tage et sving med 60 KM/T hvor andre kun kan med 40, men istedet ikke at mærke når man kører over en mast grankogle.. smiley

  • #31   18. okt 2017 Jeg er allerede for gammel til hårde undervogne smiley Vi havde en A45 og den var da super sjov osv men hvis jeg skulle køre 100 km tog jeg vores Avensis diesel... Da jeg hellere vil sidde behageligt og slappe af end at have det sjovt
    Omvendt ville jeg aldrig kunne have det ret sjovt i Avensis'en da man ingen føling har med vejen eller kan mærke om den står fast eller ej
    Jeg er også typen der er mere til elektrisk håndbremse end manuel... smiley


  • #32   18. okt 2017 Bmw e60 535d lci smiley

  • #33   18. okt 2017 Alle en masse lækre forslag. Jeg har umiddelbart ikke lige 200.000 til en bil nu. Jeg sidder blot og kigger for hyggens skyld, og leder efter inspiration til hvad man skulle lede efter når man engang er færdig med uddannelse og har fast job. Derfor er alle forslag velkomne, både store flydere og små sportsvogne.

  • #34   19. okt 2017 #33: What!! en på BG der faktisk ikke havde penge men bare sidder og drømmer, den var ny..

  • #35   19. okt 2017 Altså jeg har jo skrevet at det bare var fordi jeg kedede mig, at jeg kiggede efter biler. Jeg har såmænd også lagt emnet i off-topic, så der er vist ikke noget at komme efter smiley

  • #36   19. okt 2017 Nå det er off-topic. Så ville jeg købe en Lotus Exige S2 240, geare komp. så meget man kan uden den springer i luften. Tage nummpladerne fra min hverdags bil, da det koster 200.000 uden afgift for en Exige, og så ellers bare fyre den af. Det er nok mest sjov pr. literen smiley

    profilbillede
  • #37   19. okt 2017 Helt klart en 5.7 eller 6.1l chrysler 300c, det er i hvert fald den jeg sidder og savler over

  • #38   19. okt 2017 Har selv lige købt en VW eos 2,0 tfsi til 160k. Synes den er ret lækker og har en fantastisk motor.
    Ikke sikkert det er det bedste valg. Men synes helt sikkert jeg fik meget for mine penge.


  • #39   19. okt 2017 Volvo S80, BMW E39 - måske E60

  • #40   21. okt 2017 En gammel 635csi

Kommentér på:
Lækreste bil til 200.000 kr

Annonce