{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

opbevaring af bil {{forumTopicSubject}}

når nu jeg har fri i dag har jeg lang weekend.. det betyder jeg først skal bruge bilen igen mandag, dvs 4 dag den skal stå uden at blive brugt..
det er en lynhurtig sharan med tiptronic.. skal jeg tappe olie af gearkassen eller noget når nu den skal stå stille så længe..?
gælder 7dages reglen stadig for min læderble selv om jeg ik skal bruge bilen flere dage..?
vil det være en gode ide og få puk Elgård til og køre i bilen i weekenden mens jeg holder fri..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opbevaring af bil
  • #1   9. maj 2018 Min nr. 1 bil står stille minimum 12 timer om dagen - hver dag. Jeg plejer at skifte alle væsker således den er tip top! Jovist skal jeg et par timer tidligere op hver dag og jo vist koster det da en sjat men totally worth it !

  • #2   9. maj 2018 Måske du kan finde svar på dine spørgsmål her:
    https://www.bilgalleri.dk/forum/off-topic/1453620-opbevaring_af_bil


  • #3   9. maj 2018 Klovn.... det kan ikke betale sig at opbevare den..
    Køb en ny...


  • #4   9. maj 2018 #1 det er en VW, de plejer at bruge olie nok til at man ikke har nødt at tappe af så hvis du bare fylder på er det fint nok
    #0 Du skal nok skylle gearkassen med olien hvis du vil opnå de vanvittige hurtige skifte tider sådan en sharan aut gearkasse har især når den skal holde stille så længe, tøm evt også bilen for unødig vægt (øl) så får dækkene ikke flade steder og undervognen bliver ikke slidt


  • #5   9. maj 2018 Kasper... hvorfor kommer du med sådan noget ævl ... start med at skifte til LED i hele kabinen og derefter SKAL den NANO behandles, hvorefter man kan afslutte med dine ynkelige forslag

  • #6   9. maj 2018 #4 hvor skriver jeg det er en VW? Hvis det var tilfældet kunne man vidst ikke nøjes med kun at skifte olie en gang om dagen smiley

  • #7   9. maj 2018 #6 Det er da en sharan V6 gintonic opslaget handler om, kan ikke forestille mig andre kører i noget andet, det er en af de fedeste biler der er bygget og lyden fra V6'eren der næsten er udviklet af Porsche og triptronic gearkassen som næsten er magen til den på en R8, gør at folk ikke kører i andet?

    #5 Mon #0 har tænkt sig at bruge penge på nano? Jeg plejer bare at hælde øl i lansen, derefter slikker jeg den ren så øllen ikke går til spilde


  • #9   9. maj 2018 Jeg plejer at hælde øl ud af lansen.... efter jeg har optaget effekten i kroppen....
    Måske det er pga nano behandling at jeg ik gider slikke øllet fra lansen..


  • #11   9. maj 2018 Min dårligere halvdel ska sgu da ik ha øl effekten fra min lanse... hun er også nanobehandlet så det er nemmere at rengøre hende efter en tur med lansen...
    #realdolls


  • #13   9. maj 2018 Flexleasing..... import var for besværligt ingen ville afsløre hvordan de snød skat.. og ingen herinde gad fortælle om hvor jeg kunne finde en synsmand der ville risikere sit arb for at syne hende..

  • #15   9. maj 2018 Der er Sindal marked i weekenden

    Så i nat smutter du til grænsen, lander i Sindal ved en 12 tiden og sælger bajere for 5 kr stykket

    En palle om dagen torsdag, fredag og lørdag og så resterne søndag

    Så skal du ikke køre i den på mandag, men ud og kigge ny bil for alle de penge du har tjent smiley


  • #16   9. maj 2018 Jamen det er jo DERFOR JEG SPØRGER efter en synsmand der vil syne den for mig... forlygterne er uægte..
    Hoftelinien for slank... gummiet lidt for slidt og så er hun tunet med nano indeni .. altså mere en 20% reglen.. hun blev sgu nok bestilt med lidt for stramt understel til min lanse


  • #19   9. maj 2018 Husk at klip tandremmen af også, så den ikke står med træk på knasthjulene smiley

Kommentér på:
opbevaring af bil

Annonce