{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3's mobil net??
  • #1   2. nov 2006 3 stinker generalt - brænd lortet og få telia istedet

• #2   2. nov 2006 Har haft Telia, TDC, Orange og fona den gang de havde noget... Jeg er ganske tilfreds med 3, har ik haft mange problemer med dem, har haft flere med de andre...
    Desuden var det heller ik mit spørgsmål... Jeg er tilfreds med 3, så fri mig venligst fra de kommentarer om det, jeg ønsker bare at vide om andre har haft problemer med dem i dag?? smiley

Hygge

• #3   2. nov 2006 K, jeg sys det er flot det her, folk brokker sig over der ik er ordentlige over overskrifter... Men folk ka godt finde ud af at skrive en masse l... i de indlæg som der blir lavet... Det er virkelig en børnehave det her... :S

Hygge

• #4   2. nov 2006 Ingen problemer her. Prøv at genstart den, så hopper den sikkert på netværket. smiley

3 kunne sagtens være bedre på visse områder. På andre er de lang længere fremme end de andre selskaber i DK. Telia er da heller ikke uden fejl skulle jeg mene. Men hver mand sin smag og behov!

• #5   2. nov 2006 Peter L---> Takker, jeg må lige se på det engang så.. smiley Jeg arbejdet med Telia, så ka kun sige jeg har mine grunde til ik at sku ha Telia igen... smiley

Hygge

• #6   2. nov 2006 Anders ----> Det var da så lidt. Jeg har også arbejdet i telebranchen i mange år. Og ja, man lære lidt om hvordan tingene fungerer hos de forskellige selskaber, både på godt og ondt.

Jesper --- > Jeg kører 2 mail konti fra mit domæne, samt en 3mail uden problemer på min M600. Hvad er det for en mail du har problemer med. Måske jeg kan hjælpe? Hvordan er det ellers gået med dit neon og flamme kit?

• #7   2. nov 2006 Hmm, hvis jeg sætter mit sim-kort over i min anden 3 tlf så virker det kort, men så går den os over på "kun nødopkald" hvis jeg så sætter det tilbage igen i den jeg bruger til hverdag så virker det i et lille minut og så går den på "kun nødopkald" eller "ingen adgang til nettet".. Sys det virker ret underligt det her... :S Men håber det går i sig selv... smiley

Hygge

Kommentér på:
3's mobil net??

Annonce