{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service eftersyn
  • #1   29. jul 2018 Nej, det er ikke nødvendigt. Det er bare vigtigt, at det andet værksted udfører serviceeftersynet efter Kia's foreskrifter. (Du skal bede specifikt om sådan et serviceeftersyn). Husk evt. at få noget dokumentation på det, så du altid kan bevise det er udført "korrekt". Det er nemlig din bevisbyrde overfor Kia.

    Skorstensgaard overtager deres garanti, hvis de ikke godtager deres services..


  • #2   29. jul 2018 det er ikke nødvendigt, men langt det nemmeste, skulle der være noget, så er det lavet på et Kia værksted, andre værksteder er måske billigere, men du skal dokumentere alt, så det er klart nemmest, at få Kia til det

  • #3   29. jul 2018 Kommer du til en motor haveri og ikke har fået lavet servive ved Kia vil de afkræve dig mere dokumentation end både du og en uvildig mekaniker kan fremskaffe umiddelbart.
    Det kan blive dyrt sparede penge.


  • #4   29. jul 2018 på en bil der stadig er garanti på ville jeg kun bruge et autoriseret værksted til service osv
    dog kun alene af den grund for at undgå evt bøvl med kia , hvis nu der skulle ske noget
    men i grund og bund tror jeg ikke på at den service man får hos kia er så meget anderledes end hos en ikke kia mekaniker.

    min egen bil som er renault får så kun lavet service hos renault, dog ikke i dk.
    jeg giver noget i retning af 900 kr for at autoriseret service eftersyn incl olieskift, opdatering af computer osv


  • #5   29. jul 2018 Nogen der kender Kia s priser ?

  • #7   29. jul 2018 Kulance har ikke noget med mærket at gøre, det er en procentdel af hvad kunder betaler, i regninger altså, der ryger ned i en kasse, der hedder kulance, det er ene og alene værkstedet der giver kunden "hjælp" sådan har jeg forstået det

  • #8   29. jul 2018 Så kan egentlig godt forstå, at værksted siger nej tak, når du ikke er en "loyal" kunde

  • #12   30. jul 2018 Easy det er ikke helt korrekt, der er to års reklamationsret og ikke garanti ifølge loven.
    Kia giver så en noget længere garanti, men som jeg husker det kan de intet gøre selv om du bruge uaut i de 2 første år bare det er udført ifølge firskrifterne, de sidste 5 år kan de vidst selv stiller de krav de vil for at du opretholder den ekstra garanti. ( men spørg evt FDM)

    Hvad angår kulance så ved at feks Ford DK ikke yder hjælp efter udløb af garanti det er suverænt værkstedet der bestemmer hvad og hvor meget de vil hjælpe.


  • #14   30. jul 2018 Booket ved merconomen lokal

    120.000km service

    Alle filtre + bremsevæske

    2800kr

    Kia 4500


Kommentér på:
Service eftersyn

Annonce