{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Deniz D
Deniz D
Tilmeldt:
7. nov 2018
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3

BILSYN {{forumTopicSubject}}

Hej alle, kan i besvare på dette spørgeskema så godt og så meget i kan, selvom i dicideret måske ikke kender virksomheden. Men det omhandler ydelsen ``bilsyn´´ og der er spørgsmål man kan besvare i helhed, hvis man interesse i dette marked. Mvh en handelsøkonom studerende der har behov for besvarelser, for at komme videre med min afsluttende hovedopgave. TAK PÅ FORHÅND smiley

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fda.surveymonkey.com%2Fr%2F5CPTSN7%3Ffbclid%3DIwAR2adTHJeyteTZKgRRoZyLCv-Qvna5A10h-JMgUFC4Y491RuTsg22gGurpY&h=AT1L0yk5A2NiDNqvt-vre6ZiM-yseSEPXj8rzFosf0oZeqJjAgdm5ThCtooSnmF3CNOFxWPivPMS-4a9eEUHSBqk7k8Eos8KCKfy4BLtyJR8csJr2BAryLA8O1Ze1UaREHPDmQ


Kommentarer på:  BILSYN
  • #1   7. nov 2018 Opret hellere din bil herinde.

  • #2   7. nov 2018 Jeg bor i Jylland. Her syner vi ikke biler.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #3   7. nov 2018 Her på Sjælland syner man også kun biler hvis politiet piller pladerne af ens biler, så det sker aldrig

  • #5   7. nov 2018 Du går simpelhen på en kort videregående uddannelse, hvor i skal lære om økonomi og markedsføring

    Og alligevel er du ikke i stand til i din tekst og skrive du kun ønsker besvarelser for folk der har benyttet HK bilsyn, og gerne både før og efter 20 maj

    Måske du skal ulejlige dig selv med og køre ud til virksomheden, og sætte nogle spørgeskemaer op derude som kunderne kan tage et af


  • Deniz D
    Deniz D Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #6   7. nov 2018 Hvis du læser opslaget igen Rene, så kan du se at jeg tydeliggjort at jeg har brug for besvarelser og der også er spørgsmål om den generelle holdning til bilsyn. Tydeligt står der, at det skal besvares så meget og så godt i kan, for det kan godt være i alle ikke decideret har kendskab til virksomheden! GOD AFTEN smiley

  • #7   7. nov 2018 Jeg kan besvare om jeg er mand eller kvinde og alder

    Så kan jeg skrive om gode services fra andre hvis jeg havde nogle inputs

    Om hvad de nye regler betyder, det ved jeg ikke noget om. Bilen skal til syn det er alt jeg ved, og så fortæller synsmanden om den er bestået eller dumpet

    Og om jeg kan fravælge bilsyn hvis prisen stiger 50%, det går jeg da ikke ud fra. Men kan du finde lovtekst der gør bilsyn bliver frivilligt hvis prisen stiger med over 50% vil jeg da gerne se det

    Så ja du ved nu jeg er mand og min alder, det får du nok desværre bare ikke meget ud af


  • #8   7. nov 2018 Hvor meget er du i familie med ejerne af HK bilsyn ? smiley
    undrer mig lidt over din opgave kun omfatter et bestemt firma smiley
    polobjørn


  • Deniz D
    Deniz D Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #9   7. nov 2018 Det er ikke kun hk-bilsyn, men også holdningen generel til bilsyn. Grunden til der er taget udgangpunkt i den virksomhed er fordi man under uddannelsen er i praktikvirksomhed et sted, hvori det er meget almindeligt at opgaven vil omhandle dem. For jeg ville have travlt hvis jeg skulle besøge de samtlige synshaller og skrive om hvert enkelt.



  • Deniz D
    Deniz D Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #10   7. nov 2018 Rene du skal have tak for din besvarelse af spørgeskemaet. Som tidligere nævnt kræver jeg ikke mere - det skulle være så meget og så godt som i kunne smiley Så ingen panik. I takt med de nye Eu-regler der er trådt ind 20.maj 2018, vil du så kunne fravælge købet af ydelsen som forbruger, hvis prisen på bilsyn stiger 50%, er et spørgsmål om det enkelte individs holdning. Men det kan være der også kommer sådan en lovtekst, hvem ved.
    TAK!


  • #11   7. nov 2018 Det fremgår godt nok ikke tydeligt, at det er min holdning til om bilsyn skal være frivilligt hvis prisen stiger

  • #12   7. nov 2018 "Det er ikke kun hk-bilsyn, men også holdningen generel til bilsyn. "

    Når 6 ud af 10 spørgsmål er om et bestemt firma, og de 2 andre af spørgsmålene er om køn og alder så er der ikke meget i forhold til generelt bilsyn.

    Det bliver for niche at smide op på facebook/forums. Du skal have fat i de kunder som har besøgt virksomheden istedet. smiley


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 525
    #13   7. nov 2018 Kender dem ikke og bor i Nordjylland så jeg kan ikke anbefale hkbilsyn og og heller ikke bruge dem. Hvis prisen stiger med 50% så kan man da ikke bare lade være med at syne sin bil. Sikke nogle idiot spørgsmål. Men hvis nu prisen på mad stiger med 50% stopper du så med at spise.
    Stop nu med de åndssvage spørgeskema og brug tiden fornuftigt i stedet for


  • #15   7. nov 2018 Det er sku noget ubehjælpsomt må jeg sige...........

  • #16   8. nov 2018 Jøsses, jeg troede det var dengang BG var nyt, da jeg gik i folkeskolen, man benyttede enhver lejlighed for at komme udenom reglerne for "kun at besøge hjemmesider til skolebrug" når man endelig fik noget internet mellem hænderne, uden at skulle gå på biblioteket eller internetcafe, men selv i dag med internettet i hånden "bogstaveligt talt" er disse ligegyldige "spørgeskemaer" med tvivlsomt indhold relevante smiley

Kommentér på:
BILSYN

Annonce