{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

dårlig service fra politiet {{forumTopicSubject}}

hej hej derude.

Min kæreste og jeg var lige ude og køre en aftens tur idag, da vi lige pludselig ser 2 hunde løbe over vejen, rimeligt tæt på bilen, vi vender så om for at fange dem, men får kun fat i den ene(en labrador hvalp) vi ringer så til politiet, men får den besked at de havde ingen ledige vogne, og at falck havde for travlt til at tage sig af denne hund, og siger at vi bare skal lade den løbe fri igen, det blev min kæreste og jeg enige om at vi ikke ville, og har så taget den med hjem, så vi kan køre på dyrehospitalet i morgen for at se om de kan finde ud af hvem ejeren er.
Selvom det "Bare" er en hund synes jeg fandeme det er for ringe af dem at de ikke vil gøre noget ved det.
Havde lige brug for at komme ud med det.
Fortsat god aften

Mvh Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig service fra politiet
  • #1   5. dec 2006 Jamen de skal da klart smide alt hva de har i hænderne og kører med babubabu ud til en bortløbet hund. Det er jo rent logik, så kan bankrøveri og voltægter vente til senere !

• #2   5. dec 2006 T N det er jo lige at overdrive lidt.

De kunne i det mindste fortælle hvad man skal gøre i sådanne en situation.

Det er sku da ikke smart at have hunde løbende løbsk omkring.

• #3   5. dec 2006 TN det er der da ikke nogend er har sagt de skulle gøre, de kunne da i det mindst henvise os eller give falck besked om det, det var sgu det eneste jeg forlanger, men kunne da også lade den lløbe rundt på en af de større befærdede veje i frederikshavn

• #4   5. dec 2006 hvis de ikke har tid har de ikke tid.
    men det er nu stadig i jylland og der sker jo ikke så meget.

• #5   5. dec 2006 Kim M
    på en måde kan jeg godt forstå at du syntes det er lidt dårligt..
    men

som de andre siger...
    det danske politi har sq ikke ret mange midler til rådighed !
    men det er da kanon at i gider "bøvle" så meget med det ! smiley
    thums up

• #6   5. dec 2006 Ring 112 også sig at der løber en hund rundt der er til fare for mennesker. Så sender de en falck vogn ud til at fange dyr.

• #7   5. dec 2006 TN & clemen det er jo deres job, jeg har jo ikke bedt dem om at hente den pronte, ville da bare gerne at de kunne sige noget andet end slip den fri igen

• #8   5. dec 2006 Da min far blev kørt ned på scooter der ringede et vidne til Grenå politi og sagde at hende der kørte min far ned var fuld. Der stod en øl åben inde i bilen og hun kørte ind til en bodega efter.

Tror i politiet gjore noget ud af det?

• #9   5. dec 2006 Jesper Turbo: Det var da en lam holdning...(men det er nu stadig i jylland og der sker jo ikke så meget)

Jeg synes stadig det er dårligt de ikke kan komme med et ordentligt forslag til hvad man kan gøre.

• #10   5. dec 2006 de kunne jo i det mindste sige at vi skulle komme derned med hunden, for så vidt jeg har erfaret har de sån en chip læser dernede, og det tager sgu ikke mere end 2 min at gøre det.

• #11   5. dec 2006 De siger nok ikke for sjov at de ikke har tid...

Og hva´ vil du have de skulle sige ?

• #12   5. dec 2006 nej det kan sgu godt være, men de er sgu da til for at holde lov og orden i lille danmark, ergo deres job.
    De kan sgu da komme med noget konkret i stedet for at sige vi skal slippe den løs igen.

• #13   5. dec 2006 ja de skal sq sige hvad man så skal gøre smiley .. men politiet i frederikshavn er sq heller ikke de klogeste hvert gang smiley ..

• #14   5. dec 2006 Kim M - hvorfor ringer du til politiet når du godt ved hva´ du vil gøre ? Som jeg ser det, er det at spilde tiden, specielt når alle ved de er meget underbemandet i forvejen !

• #15   5. dec 2006 steffen nej det er de ikke, synes sgu bare man bliver noget kun skuffet,

• #17   5. dec 2006 Jeg tror faktisk heller ikke det er et let job at side ved telefonen. Der er nok nogle idioter der inger ind om det mindste. Nok mange om nabostrid mm. Så tror at de laver fejl mange gange. De burde sende falck ud.

• #18   5. dec 2006 TN jeg vidste sgu ikke hvad jeg skulle gøre, men siden jeg fik de svar som jeg gjorde, gjorde jeg sgu bare det de mest normale mennesker ville gøre, tage den med hjem, og tage på dyrehospitalet i morgen.

• #19   5. dec 2006 Det her er min kærestes profil, men faldt lige over dit indlæg og måtte bare komme med min mening...

Kære Kim
    jeg syntes sku det var flot gjort... jeg har selv samlet en hund op der løb rundt ude i myldretiden alle kørte bare forbi den, dyttede af den og gjorde den endnu mere forvirret, Jeg fik hunden ind i bilen kørte, op på politi stationen, og spurgte "hallo der sidder en hund i min bil der var ved at blive kørt ned... hva gør jeg... de kunne ikke rigtig gøre noget. så jeg tog hunden med hjem gav dem mit nummer og fandt de en ejer kunne hun ringe... det var nogle dejlige timer med hunden... 3 timer senere ringede ejeren... hun var tude færdig... og glad for at der fandtes mennesker som mig - og dig...

I andre ville jo nok blive sure hvis i fik påkørt en hund og den fik lavet en bule i jeres stylede biler...

.-Helle

• #20   5. dec 2006 De er ligeglade med mange ting. Mindre biluheld hvor der ikke er personskade eller alkohol gider de heller ikke. Men de har sikkert også nok at se til.

• #21   5. dec 2006 Øhh Jens. De gider så heller ikke selvom der er alcohol med i et uheld.

• #22   5. dec 2006 stadigvæk... politiet er her for at hjælpe folket... de kan godt gå ud og lave KÆMPE eftersøgning på et menneske hvis det er forsvundet... men hundene har også et liv ligevel som vi har...

og de har ledige vogne, de bestiller ik andet end at patruljere

• #23   5. dec 2006 Helle: ja lige præcis, folk er utrolige engang i mellem, men håber dem på dyrehospitalet finder frem til en ejer i morgen, som vel også savner sin hund

• #24   5. dec 2006 Helle og Kim N: Respekt for at tænke på dyrene.

• #25   5. dec 2006 Getaway - okay, troede de tog sig af sådanne opgaver trods alt.

• #26   5. dec 2006 synes sq også det er flot gjort at tage den med hjem smiley

• #27   5. dec 2006 lol .... ja det er jo rigtigt nok fordi politiet i danmark har rigtigt meget at se til fordi der sker røveri'er og mord hvert andet sekund (ja det er ironisk!)

og hvis man havde ringet til dem i en hver anden situration havde de svaret at de ikke havde tid aligevel om man så havde set en blive slået ned eller hvis man havde haft indbrud.

• #28   5. dec 2006 tak, synes sgu det var det eneste rette at gøre, for jeg kan da forestille mig hvordan det er og miste sin hund smiley

• #29   5. dec 2006 politien kan i det mindste henvise til andre...da min hund løb væk og blev fundet på en tilkørsel til en motorvej, var der heldigvis en der kunne se det var galt, samlede kræet op og fik den på stationen hvor de beholdte den.... ham er jeg sku dybt taknemmelig for. det kunne have gået gruelig galt

• #30   5. dec 2006 helle: godt at høre nogen mennesker tænker med hovedet, det kan sgu også hurtigt få konsekvenser hvis de render rundt på de større veje

• #31   5. dec 2006 Nææ Grenå Politi havde ikke tid til at se forbi. Vidnet og min far var godt nok lidt chokeret over at politiet ikke har tid til det når vidnet siger at hun har drukket.

• #32   5. dec 2006 Getaway-in-Denmark : nej det er sgu for ringe.

• #33   5. dec 2006 problemet ved hunde der netop løber rundt er at de er livsfarlige...dukker der sådan en foran mig vil jeg undvige den...for alt i verden..jeg vil slet ikke registrer at der måske er andre billister... derfor skal de sku fangees så nytter det ikke en skid at man sidder inde i sin lille seje bil, med smart tøj der ikke må svines, fordi man skal bruge 5 min af sin tid på at fange et dyr...tænk jer forhlevede om... det kan koste så fucking dyrt
    Helle

• #34   5. dec 2006 Det er jo ikke lige frem fordi politiet flyder i penge i deres budget, det er nok heller ikke for sjov de har svært ved at få det til at løbe rundt. Vis der ringer flere ustabile mennesker ind med lige gyldige ting hele dagen lang!

Men kan da se her, der er bred enighed om at politiet skal lave noget mere, så sætter vi bare lige skatte procenten 2-3% op, så kan de redde nogle flere hunde, og hjælpe nogle flere med deres parkerings-skader

• #35   5. dec 2006 hallo...de skal ikke redde hunde. de skal bare kunne henvise borgere der ringer ind og sige hva de skal gøre...det er sku ikke for meget forlangt... det ligesom service medarderne i føtex skal vide hvor mælken står

• #36   5. dec 2006 Det næste er vel i hyler over bilafgifterne, typisk dansker !

Folk her, regner med de kan spise kvaviar og drikke champagne til happy meal pris, hallo vågn op !

• #37   5. dec 2006 respekt tikl kim for at han gider sørge for at den her hund kan komme hjem igen
    .
    har oplevet noget af det samme i ordrup hvor panser også bare sagde at vi skulle slippe den for dens ejer var jo nok der et sted

• #39   7. dec 2006 ja så blev hunden afleveret på dyrehospitalet igår, de ville sørge for at den kom på et dyreinternat hvor dens ejer forhåbentligt vil hente den, ellers håber jeg den får en ny god familie smiley

Mvh Kim

Kommentér på:
dårlig service fra politiet

Annonce