{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

En varm anbefaling {{forumTopicSubject}}

Endelig kom den hjem, ENDELIG!!!!, har jo på det nærmeste glædet mig som en lille knægt juleaften på den mobiltelefon, så imorgen skal den så bare opdateres i softwaren, så den også fatter det danske sprog.

Det er denne (som jeg har nævnt tidligere)
http://www.nokia.dk/phones/n91-8gb/

Ikke den kønneste, men den er som den skal være ;o)

Så hermed giver jeg en varm anbefaling til, at I kan købe mobil hos denne forhandler : www.albamobil.de

Kan du lidt tysk, dog kan han nu også forstå lidt engelsk.

Jeg har sparet lidt omkring 200.- (inkl. opdatering af softwaren), men det bedste er, at jeg har fået den, før den er kommet her til landet.

God Jul folkens =o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En varm anbefaling
  • #1   12. dec 2006 Den er bare for fed - har selv været ved at købe den, men så faldt jeg over den nye N95 som kommer, DEN MÅ JEG BARE EJE !

    Det er da den ultimative fon !

    Men tillykke med den nye ! smiley ...


  • #2   12. dec 2006 Morten A
    Jeg overvejede selvsamme mobil, men det der afgjorde, at jeg valgte n91 istedet var, at n95 ikke kan klare mere, end op til 2 GB kort, og det synes jeg er for lidt.
    n91 har istedet den fordel, at jeg på senere tidspunkt kan skifte de 8 GB ud med f.eks. 10 el. 12 GB, hvilket jeg synes er mere fremtid i.


  • #3   12. dec 2006 Ja det er en sød mobiloz - ønsker mig selv en SE K800I pga kameraet. 3,2 mp
    Hvad abb. er der så med din N91??


  • #4   12. dec 2006 Banjamin K
    Den er ikke med abonnement, for jeg er godt tilfreds med det selskab jeg nu har haft, lige siden det startede.


  • #5   12. dec 2006 Nå okay smiley
    Så har du måtte slippe en del penge da?? Køber altid en mobil med abb. som passer til mig evt. med samme nummer. Og sælger den så efter ½ år når abb. er udløbet smiley


  • #6   12. dec 2006 Benjamin K
    Ved ikke om man kan sige, at jeg har sluppet en del penge for den, men jeg har givet 609 Eur. (4567,50.- Dkr.)
    Jeg sælger så ikke mine mobiler, jeg beholder dem, for det er lidt sjovt at se, hvad der er sket mht udviklingen af mobiltelefoner med tiden.


  • #7   12. dec 2006 Tillykke med din nye mobil. smiley Det er altid en fornøjelse at få sin en ny gadget. Du må meget gerne skrive hvad du synes om den, når du har fået sat dig ind i den og fået lidt erfaringer med den. Jeg har læst gode anmeldelser af den på div. fora, men det er rart at få en "hverdagsbrugers" syn på den. De eneste mobiler fra Nokia det sidste lange stykke tid, synes jeg har været deres N-Series og Symbion 60 telefoner. Selv er jeg lykkelig for min Sony M600i, den funger bare..

Kommentér på:
En varm anbefaling

Annonce