{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

Skrotning af bil {{forumTopicSubject}}

Jeg har ringet til en del ophuggere, men har desværre udviklet en vis allergi over for deres Bullshit. Flere skriver at de giver 2500 kr for skrotbilen og afhenter gratis på hele Sjælland, når man så snakker med dem, er det kun 1700-1800 kr man kan få , når de skal afhente......
."det koste jo at køre ......det er kun en 1,3, der er jo ikke så meget jern i den ....vi skriver jo op til....." Pågældende ophugger skriver op til 10000 kr ...................Og 2500 kr i deres overskrift.....

Findes der nogle ærlige ophuggere på Sjælland ? Jeg bliver sgu ikke meget fattigere af de 5-700 kr, men den der falske markedsføring pisser mig lidt af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrotning af bil
  • #2   7. feb 2019 skulle også af med en skrotbil i slagelse en vil give 2200kr i skrot hvilket var fint intil han sagde han skulle have 1000kr + moms af mig for og skrotte den så var skrot jo kun 950kr kørte så et andet sted hen i slagelse og fik de 2200kr overført på konto

  • #3   7. feb 2019 ??Alle Skrotbiler købes??

    Vi tilbyder ligenu danmarks højeste skrotpræmie for din skrot bil.

    "Vi sørger altid for afmelding af dine nummerplader. Afmelding sker altid samme dag som bilen bliver afleveret.???

    Vi kan udbetale din skrotpræmie kontant eller ved bankoverførsel.

    Ring eller skriv for at få et super tilbud på din bil."

    Denne reklame er der jo som sådan ikke noget i vejen med, men pågældende ophugger lavede jeg en mundtlig aftale med , om at han ville hente bilen for 2400kr, han skulle alligevel i nærheden for at hente en anden bil. Han skrev sms om at han kom senere og skrev sms om at han kom senere og ringede så op at han alligevel ikke kunne hente bilen, " det er jo fredag, vil gerne hjem til familien og Bla-bla..."
    MEN hvis han kunne få den for 2000 kr kunne han godt hente den........................WHAT ???


  • #4   7. feb 2019 "Skrotbiler afhentes
    2500 kr.
    Køge
    Skrotbiler Købes - Vi betaler jo til 10.000 kr. for bilen, og afhenter gratis.

    Bilen skal have reg. attest samt nøgle - Ydermere skal der være dæk, katalysator og batteri på bilen.

    Send pb med adresse og telefonnummer, hvis du har en eller flere biler vi skal hente, så kontakter vi dig telefonisk vedr. afhentning.

    Vi henter biler på hele Sjælland og Fyn"

    Her blev jeg tilbudt 1800 kr, "... for det koster jo at køre...." "Det er min nevø der har lavet annoncen..."


  • simon a
    simon a Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   7. feb 2019 Prøv evt. Smørum autoophug

  • Jan N
    Jan N Tilmeldt:
    mar 2018

    Svar: 15
    #6   8. feb 2019 https://www.bilordning.dk/Autoophuggere

    Her kan du finde godkendte huggere, der får du 2200 fra miljøstyrelsen


  • #7   8. feb 2019 Prøv evt. at sætte bilen til salg på facebook, dba, eller gul og gratis mv. til f.eks. kr. 3.500,- - så kan den måske sælges til markræs eller privat ophug.

  • #8   8. feb 2019 "6 Den nærmeste godkendte ophugger bød 1500 kr. Jeg fandt efterfølgende ud af at de gerne må tage et beløb for at miljøbehandle bilen.

    "7 Det blev prøvet, og hentede en køber ved toget. Fik håndslag på en handel på 3000 kr efter en prøvetur og finder papir frem til en slutseddel. Derefter kigger køber rundt i bilen og synes nu pludselig at den er alt for beskidt til ham og hans børn og han går fra sin aftale.......bilen kunne da stadig omregistreres.......

    Da der så er en der vil hente for 2400, sætter jeg annoncen på pause. JEG er nok lidt gammeldags og vil gerne holde mine aftaler, så jeg sælger den jo ikke når jeg har en aftale....

    NU er bilen solgt til den lokale mekaniker for 1700 kr, og jeg håber at han tjener en smule på den. Han står altid ved sine aftaler, og har hjulpet mig før til meget favorable priser, nogle gange uden beregning.

    Tak for jeres hjælp og indspark smiley


  • Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    feb 2019

    Følger: 11 Svar: 2
    #9   12. feb 2019 Godt din mekaniker kunne hjælpe smiley

    Lidt sent ude med svar - men jeg fik over 2350kr hos en gut i Brønshøj smiley , selvom jeg bor i Ballerup og bilen ikke lige havde nogle af motordelene - altså var der ikke noget med at betale for deres kørsel (Og i øvrigt for dårligt at de ikke giver besked om når det koster for kørsel smiley ).
    Jeg fandt ham ved at søge på "højeste skrotpræmie" - her er siden https://skrotservice.dk

    BTW #7s råd er ellers den bedste mulighed for god profit (Men salgsteksten skal nok nævne hvis den er bedst til markræs smiley )


  • #10   16. feb 2019 #8 >Fik håndslag på en handel på 3000 kr efter en prøvetur og finder papir frem til en slutseddel. Derefter kigger køber rundt i bilen og synes nu pludselig at den er alt for beskidt til ham og hans børn og han går fra sin aftale.......bilen kunne da stadig omregistreres....... <

    Vedkommende var nok ikke interesseret i at omregistrere på stedet, men havde håbet på du blot ville lade ham køre, så han kunne køre rundt på dine plader og på din forsikring.

    Men underligt at du ikke kunne få mere end kr. 1700,- - sidst fik jeg da kr. 3500,- for en bil uden syn og uden plader - men der sad så også 4 fine alufælge på smiley


  • #12   17. feb 2019 Jeg har lært at man skal sælge bilen mens der er lidt mere syn på smiley

    At skrive i annoncen at bilen omregistreres på stedet, ellers uden plader.

    Desværre havde vi brug for en bil nummer 2 i den periode, og på den præmis blev det nok den billigste måde at have bil på , i nogle uger ekstra.

    Mit mål med opslaget var primært at høre om ALLE ophuggere er nogle platugler der skriver og siger Et, men ikke lever op til det når de skal have pengepungen op. smiley


Kommentér på:
Skrotning af bil

Annonce