{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

ToCa N
ToCa N
Tilmeldt:
20. aug 2003
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 45

Det ultimative spørsmål!! {{forumTopicSubject}}

hey gutter !!

kender i det hvor man står på et diskotek, og der bare er mange dejlige damer, som man gerne vil i kontakt med !!

men hvordan fanden gør man...

man går joik bare over og siger hej !!

hvad siger/ gør i når i skal i kontakt med en pige som i ikke kender på et diskotek eller lignende?

dumme kommentar frabedes, da det seriøst er noget jeg ik kan finde ud af !

på forhånd tak !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det ultimative spørsmål!!
  • #1   7. jan 2007 du kan byde hende noget og drikke, og derefter snakke om hvor godt hun ser ud...

    ellers kan du bare jo bare spørger om ikke hun ville danse med dig smiley


  • #2   7. jan 2007 Siger man noget? De kommer da helt af sig selv smiley

    Men tror et hamløst "Hej" ville være en god start knægt smiley

    Smarte kommentarer KAN give ondt i kinderne, eller give vådt hår smiley

    Mvh Chris


  • ToCa N
    ToCa N Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 45
    #3   7. jan 2007 så har man sagt hej ... og så siger hun måske hej igen ... og så står man bare der og glor!!

    er lidt genert,såå kan godt være det bare er mig


  • Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #4   7. jan 2007 yep bare sig hjem, snak naturlig og så elsker kællinger et kompliment eller 2....bare spørg ind til hendes som person lad hende snakke det virker.....ellers må du hælde rohypnol på hende...

  • Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #5   7. jan 2007 ToCa N:
    Mange af mine veninder kan godt lide når en gut er genert


  • ToCa N
    ToCa N Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 45
    #6   7. jan 2007 okay.. jeg syntes bare det er så pinligt hvis man går hen til en pige, og siger hej, og hun så bare svare hej... og så den tavshed som kommer.... ¨så går jeg i baglås..


    jeg er nok ikke lige typen som pigerne siger.. wauuu over. så derfor jeg bliver nød til at lave det første move selv!!


  • Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #7   7. jan 2007 ToCa N
    efter jeg spørg om der sidder nogen ved siden af hende...sværer er det ik


  • Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #8   7. jan 2007 efter HEJ...skulle der stå

  • #9   7. jan 2007 Kim K : Hvor mange piger har du i dit harem efterhånden ;o)

    Start med det fucking hej.. Så er der spørgsmål som : kommer du her titi, Er du her fra byen, Kunne du tænke dig en drinks, alle simple spørgsmål...
    Endelig ikke noget om hvor godt vejr det er ;o)


  • Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #10   7. jan 2007 BG's Führer. :
    Nok til jeg kan hjælpe den stakkels knægt;)....

    ToCa N:
    Hvis du er nervøs så øv dig på nogle der er yngre end dig selv.....tingen er at de simpelthen er nemmere....især dem på 15-17, der har ik så meget erfaring.....hme sidst jeg sagde det fik jeg at vide jeg var en gris :P....but who cares:D


  • #11   7. jan 2007 Er bartender Så høre faktisk en del Scorebemærkninger. Og det er faktisk de simple der er de bedste. Hvis man skal bruge de frække skal det endelig være noget nyt der ikke er prøvet før. eller ender det bare med at hun griner og vender sig om...

  • Ping
    Ping Tilmeldt:
    dec 2005

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 551
    #12   7. jan 2007 BG's Führer. :
    Så må du også give mig ret i det med at virke naturlig og bare snakke med hende..OG virke interesseret i det hun siger, virker...


  • ToCa N
    ToCa N Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 45
    #13   7. jan 2007 okay.. så det er bare at gå over til hende og spørge om simple ting. og måske fyrre en lille score bemærkning af!!

    hvad kunne det evt være for en bartender ?du kender de gode siger du ?


  • #14   7. jan 2007 Jamen det er helt sikkert. Men der er de klassiske som at te sig tosset på dansegulvet og bare ligne en nørd.
    Men man behøver ikke altid ligne en model for at være "heldig"
    Der er nogen der bare kan kikke på en pige, og så 5min sener så være på vej hjem med hende. Det er de irriterende typer he he.


  • #15   7. jan 2007 Nu er det noget andet når man står inde i en bar. Der skal du simpeld hen bare stå og arb. Det er ikke unormalt jeg har mellem 5 0g 10 tlf nr med hjem :o)

    Men jeg bruger små triks med tændstikker, flotte drinks, Sødt smil, sær behandling og andet sjov.

    Lad være med at drikke dig bims, bare så du lige kan mærke sprutten, Så glider tungen også bedre (snakker lettere)


  • ToCa N
    ToCa N Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 45
    #16   7. jan 2007 jamen jeg er jo åbentbart ikke en af de heldige som kan ned lægge damerne på stribe bare ved at kigge på dem.... og jeg er desværre heller ikke bartender... såå hvad ´fann gør jeg så !!!

  • #17   7. jan 2007 Bare gør de simple ting. Simpel snak. Bider hun ikke på det og snakker tilbage, er hun ikke værd at samle på..
    Husk på de søde piger snakker jo også tilbage. Med lad selfølgelig være med at bryde ind i en samtale.
    En god ide kan være at vente til hun fx er alene. Veninden danser, eller er på toilettet. Der er en god mulighed for at komme i snak.

    Bare klø på makker. Øvelse gøre mester... Rom blev ikke bygget på en dag. Så det er ikke sikkert den er der første gang. Mist ikke modet, bare GO GO GO... :o)


  • ToCa N
    ToCa N Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 45
    #18   7. jan 2007 hmm jahhh tror bare jeg har fået så mange "lussinger" at jeg ikke rigtigt tror jeg kan mere.....

    menn jahhh.... skal nok bare op på hesten igen...


  • #19   7. jan 2007 He he. Lussinger... Så har du da i det mindste status mellem vennerne....

    Ej. Det er ikke noget man bare får en opskrift på og så gør.. Prøv dig frem. kik dig omkring og slå til når det er bedst, og lad dig så følge strømmen. (hvis du forstår hvad jeg mener)
    Held og lykke :o)


Kommentér på:
Det ultimative spørsmål!!

Annonce