{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Advarsel fra bg {{forumTopicSubject}}

Den fik jeg igår efter jeg havde lagt et emne op om deres app som ikke har virket et par dage. Men som de skriver har 50 andre jo os skrevet det og det havde jeg ikke tjekket helt op på men det her er da for åndsvagt når de selv læser emnet:-)

Hej stefan k,

Vi er glade for at du har valgt at benytte BilGalleri.dk's forum og håber du får den respons på dit indlæg som du forventer. Vi har dog gennem en længere periode oplevet at indlæg der genpostes er generende for vores brugere.

Genpostning betyder at brugere opretter flere enslydende forum-indlæg med jævne mellemrum der har samme formål. Vi betragter det som spam af forumet, hvilket ingen er tjent med.

Vi har registreret at du netop har genpostet dit indlæg flere gange eller har """postet et indlæg med samme formål som en anden bruger,""" hvilket er imod vores brugerbetingelser og vil venligst bede dig holde op med det i fremtiden. Vi har slettet dine indlæg og ladet det seneste stå.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med venlig hilsen
BilGalleri.dk | Moderator


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel fra bg
Kommentér på:
Advarsel fra bg

Annonce