{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udsat kortet
  • #1   5. feb 2007 Det kommer an på omstændighederne når du bliver stoppet..

• #2   5. feb 2007 1-5 år

• René v
    René v Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 92
    #3   5. feb 2007 for min fars nye kone vil melde mig efter jeg tog hendes bil da de var på weekends besøg på samsø smiley

• #4   5. feb 2007 Det får du højst en bøde for.

• René v
    René v Tilmeldt:
    jan 2007

#5   5. feb 2007 jan s alle kan begå fejl

• #6   5. feb 2007 Fjols...

• #7   5. feb 2007 Det var vel ikke en fejl,før bagefter smiley

• René v
    René v Tilmeldt:
    jan 2007

#8   5. feb 2007 nej det var sjovt lige indtil dagen efter da jeg vågnede

• #9   5. feb 2007 Har hun beviser for at du har kørt i bilen? Altså øjenvidner?

Hvis ikk, så bare benægt det hele..

• #10   5. feb 2007 Tyveri er ikke en fejl - det er rendyrket idioti.

Jeg havde sq også meldt dig - bare ved tanken om at du havde fyret ind i min bil og jeg så skulle bruge timer af mit liv på at diskutere med et forsikringsselskab om hvem der skulle betale!

Desværre er loven sådan skruet sammen, at hvis du er igang med at erhverve kortet mens du kører en bil - så får du en bøde som jeg mener pålyder 3500 - den kan man som studerende (og samtidig tjener under ca. 140k brutto) få nedsat til det halve...

• #11   5. feb 2007 Vis det var min unge, havde du fået sådan en røvfuld og en sort sæk så kunne du pakke det lort du selv har købt for dine egne penge også var det ud af klappen !

• #12   5. feb 2007 Du er da ikke så lidt dum hva... Kan nu sagtens forstå hende...Var du oven i købet stiv da du gjorde det, siden du skriver siden du skriver at det kun var sjovt indtil du vågnede dagen efter.. For så skulle du da have kølle tæsk til du lærer lektien!

• #13   5. feb 2007 For helvede, puds dog jeres skide glorier.. Slap AF jeg vil nyde at grine hånligt af jer hvis i hakker ind i et træ...

Det er sgu for dumt at nappe bilen når du ikke har kortet, men 90% af alle herinde har enten gjort det, eller overvejet at gøre det før de fik kortet. Dem som så valgte ikke at gøre det kan man jo så kalde de fornuftige, men det syntes jeg næsten lige man skal vente med, til man ser hvordan de selv ligger og kører EFTER de har fået kortet..

• #14   5. feb 2007 det "hedder" 3års udsætning af kørekort og 5k i bøde men at det bliver udsat er meget meget sjældent

• René v
    René v Tilmeldt:
    jan 2007

#15   5. feb 2007 nu spurgte jeg ikke om hvad i ville gøre hvis i var hende eller min far! så hold jer til emnet tak

• #16   5. feb 2007 Danni N. Kald det hvad du vil.. Det ER idioti.. Dobbelt moralsk vil jeg heller ikke kalde det. Du kan da godt sidde og påstå at 90% af os har gjort eller tænkt på at gøre det. Men kan du bakke de tal op, for jeg kan sgu ikke nikke genkendene til det!!!

• #17   5. feb 2007 Det lyder til at, i allesammen lærte at køre bil, i en skolevogn.

• #18   5. feb 2007 Din fars kone er iøvrigt ret fucking nederen.. Du skulle have skider for at gøre det, og det er jeg ikke i tvivl om du har fået - men hvis hun melder dig for det er min mening at hun er en møgkælling.
    Men som de fleste sikkert også syntes så burde du have en straf for at nappe bilen...

Men jeg ville nok tage de store tudebriller på, og så fyre den helt af foran stedmor.. Du skal i hvert fald ikke spille smart efter sådan en omgang der..

• #19   5. feb 2007 Lærte ihvertfald ikke at kære i en "lånt" bil muligvis pisse stiv og på offentlig vej. Det er ihvertald helt sikkert.

• #20   5. feb 2007 Det er ikke en fejl før man har gjort det to gange...

• #21   5. feb 2007 Hvs Danni, syntes du så også at sprut kørsel er iorden fordi der mulgvis er x antal% der har kørt eller overvejet at kører en brandert hjem?? i min verden er de to ting der lige tåbelige;O)

• #22   5. feb 2007 Mikkel K - Jamen, så skal du sgu have fat i regnebogen, du er nok imellem de sidste 10%!
    Jeg siger det jo ikke bare for at hælde vand ud af hovedet, jeg siger det fordi jeg før har snakket om det samme mellem kammerater, og langt de fleste af dem jeg kender har enten gjort det, eller overvejet det.
    Om det er idioti ved jeg ikke rigtigt, men jeg syntes da også det er ret dumt... Ingen tvivl om det.. Har du aldrig været ung og dum? smiley

• #23   5. feb 2007 rune M ?????

• #24   5. feb 2007 Mikkel K - Selvfølgelig syntes jeg ikke spritkørsel er iorden, men jeg tror ikke jeg skal lufte min mening om den for meget, for BG har det med ikke at bryde sig om mit sprogbrug om den slags mennesker, og det ender altid med jeg bliver frosset.

Det skal lige siges jeg faktisk ikke havde læst det som han var æskelam da han gjorde det.. Den del havde jeg ikke lige læst/forstået..

• #25   5. feb 2007 Danni, jeg kan så afsløre at jeg da godt ville køre bil allerede som 10-årig - det kan du godt have ret i af 90% herinde godt ville.

Men at sige at 90% herinde har kørt bil før de havde kortet, det er at påstå at vi er ultra mange idioter, og sådanne udtalelser skal man overveje to gange før man fyrer af! Især hvis man ikke kan bakke det op med undersøgelser og sådan...

Sagen er at Rene V åbenbart har synes at han var en verdensmand da han kunne finde ud af at stjæle stedmors nøgler.
    At hun truer med at melde dig til politiet - og du får rysteren over det, betyder at du har fattet at du er en snotskovl af dimensioner kun NASA har udstyr til at måle. Men det beviser også er du er mega dum i roen hvis du tror at politiet vil gøre noget da hun INTET kan bevise medmindre du har smadret ind i et eller andet.

Jeg må dog sige at jeg er glad for at hverken hun eller din far har lånt dig bilen - det viser at deres opdragelse af dig ikke har slået helt fejl!

• #26   5. feb 2007 torben...det var bare rene der sagde at vi alle kan begå fejl.... . .. man han har vel kun gjort det een gang... smiley

og ved btw ikke hvad straffen er.. muligvis bare en påtale da du ikke er taget med "fingerne i kagedåsen" af polisen

• #27   5. feb 2007 Altså, kan ikke sige det med sikkerhed MEN! Hvis jeg så en eller anden kælling, hvis knægt på 17 "Lånte" MIN bil uden at spørge mens jeg var på hygge ferie med hans mor havde jeg fandme også tændt fuldstændig af! Det er da helt sikkert... Det behøvede ikke engang være sådan en situation, låner du andres ejendom spørger du sq da? Sq da en mærkelig indstilling at have til andres ejendom du har der!
    Du fortjener at de andre kalder dig idiot og smider hårde ord med på vejen for det er påtrængt. MEN vil heller ikke sidde og fyrer pis af og kalde dig det ene og det andet for jeg er rimelig sikker på at du VED at du har lavet noget lort, så hjælper det ikke at en flok hyklere som os siger det til dig endnu engang!

Men som Danni N så rigtigt siger så skal du da slet ikke spille smart efter sådan en brøler.. det er nu du vasker forældernes bil gratis, støvsuger dem, siger til dem du er ked af det osv.. viser ansvar, samt at du har lært noget af det der! Ellers kan du da glemme alt om at låne bilen til en biograftur med tøsen når du får pappet hehe!

Held og lykke med "familie-striden"

Mvh Chris

• #28   5. feb 2007 jaaa og det hurtigeste i alle sammen nogensinde har kørt i jeres liv er 130 km/t ik???? for ellers er i alle sku lige så dumme...

• #29   5. feb 2007 vil nu bakke Danni op. Det er sgu langfra alle fyre hvor når de første gang sidder bag et rart at det foregår på køretekniske anlæg. ALLE har sgu da prøvet det en enkel eller to gange. Om det så var i en bil der var "lånt", stjålet eller om man har siddet på en parkeringsplads sammen med papper og fået lov at køre lidt rundt - så har alle da prøvet det.. Vil sgu ikke tro på at der er nogen der aldrig har prøvet det. Selv min kørelære dengang jeg tog kort, havde stort set aldrig nogen elever oppe der ikke havde prøvet det. Dem han havde oppe var folk der havde mistet ders kort i spritkørsel eller for at køre for hurtigt.. smiley

Den sag med at "stjæle" de gamles bil synes jeg imidlertid er en helt anden

• #30   5. feb 2007 hmmm tror nu at du skal have fat i lommeregneren.. Kender ikke ret mange som har lavet det stunt der og tror ihvertfald at den gængse unge man på 16 - 17 år er klog nok til at lade blien stå... Tror ihvertfald at du er HELT galt på den med din procent sats... Ung og dum kan have mange variationer.. Synes nu jeg har gjort mit, men har fandme aldrig blæst rundt i en "lånt" bil uden kørekort..
    Rene, svar forresten venligst på om du var stang stiv da du kørte?!?

• #31   5. feb 2007 Genialt at oprette et emne, og så ikke deltage.

• #32   5. feb 2007 Smølfen

Jeg siger ikke at 90% herinde har kørt bil før de havde kortet - Jeg siger at 90% enten havde kørt bil, ELLER havde overvejet det. Der er meget stor forskel - Hvordan procentsatsen er mellem de to grupper, har jeg ikke nogen reel ide om.

Som jeg skrev tidligere, så har emnet været oppe og vende MANGE gange i min vennekredse, og det er udfra de gange jeg sætter det til 90%. Men jeg må skuffe dig, hvis du tror jeg har haft fat i Gallup og bedt dem ringe rundt til halvdelen af danmarks befolkning for at få en egentlig statestik over det smiley

Endvidere, jeg tror faktisk bare, uden selvfølgelig at være sikker, at hans stedmor har sagt det for at skræmme ham. Og udfra hvad jeg kan læse, så har det hjulpet pænt godt...

• #33   5. feb 2007 han sku vel i seng og op i skole i morgen smiley

• #34   5. feb 2007 i så fald, bliver han stoppet så er det ikke en "lånt bil" men en "stjålet bil" smiley

• René v
    René v Tilmeldt:
    jan 2007

#35   5. feb 2007 jeg er skam stadig oppe smiley men har fået svar på mit spørgsmål drenge så i må selv sidde og tumle med om hvor dumt det var

• #36   5. feb 2007 Mikkel K - Ehr.. Hvad er det jeg skal bruge lommeregneren til? Drik nu lige en cult og kom oven på smiley

Det er da sandt, at han garanteret har været klar over hans handlinger, og at han har været sprittet imens hjælper absolut ikke på hans sag..

Det kan godt være jeg ikke har sat procentsatsen 100% korrekt (fik du den? ;), men det var for at give en ide om at det altså er en MEGET stor del af sådan nogle bilhovedet som os, som enten har gjort det, eller overvejet det...

• #37   5. feb 2007 Rene V - Hvilket råd tog du så?

• #38   5. feb 2007 danni han tror sikkert at han får udsat pappet i 3 år også får den bøde på 5000 kr.. ;D

Kommentér på:
udsat kortet

Annonce