{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oplevelser i Forsvaret??
  • #1   7. feb 2007 hmm livgarden ;D

• #2   7. feb 2007 Butt-fuck...!

• #3   7. feb 2007 Tag så mange sandwich du kan fra køleren - de er herre gode. Jeg fyldte i hvert fald tasken inen jeg smuttede.

• #4   7. feb 2007 Du hader dem alle i rekruttiden, men når den er ovre bliver det sgu fedt. Jeg havde det ihvertfald godt derinde.
    Jeg kørte så også 4 akslet Bjærgningsvogn, med en sergent ved siden af hele tiden og det har meget at sige.
    Der bliver de nærmest menneskelige!!!
    Så glæd dig til en god tid med en masse nye kammerater.
    Og god tur.

• #5   7. feb 2007 lige en ting til, var faktisk i Vordingborg selvom at jeg kommer fra Nordjylland.

• #6   7. feb 2007 Hehe, det lyder da ikke lige til, at folk har haft det fedt... der må der være noget fedt... smiley

• #7   7. feb 2007 Kasper V J
    Pas på tandpasta under næsen om natten smiley Haha

Ej det er rigtig fedt! Selv kan jeg anbefale Livgarden og/eller Danske Dragon regiment smiley Pisse sjovt at drøne ud over markerne i en APC smiley De kører igennem og over alt smiley Ellers er der jo backup når drengene kommer i leoparderne :S

Men nu om dage er det jo kun 9mdr's sjov, nu mener de de kan lave drenge til mænd på 4mdr kun hehe smiley

Du kan også være heldig at komme på officer-skole, hvilket jo forlænger din tid derinde smiley

Held og lykke

Mvh Chris

• #9   7. feb 2007 Jeg ville ikke der ind. Men jeg skulle. Jeg syntes det var vildt fedt, og er glad for jeg kom ind.

• #10   7. feb 2007 Kim... det lyder godt, du kunne komme med lidt ros.. hehe... Jeg skal vidst på Antvorskov kaserne i slagelse...

• #11   7. feb 2007 hmm ja rart at se at folk kan tage spørgsmål seriøst og hvor mange af jer har været inde......????

Hmm for at komme til sagen ja så synes jeg i hvert fald at min rid i milli var/er super fedt........ blev sq noget mere voksen af at være der inde lærte hvordan det er at have noget mere ansvar og lærte en masse ting om mig selv som jeg kan bruge i min daglidag....... og ja du for et venskab der inde som der ikk findes andre steder....og ja er stadig selv inde tager til afghanistab her d12/02 og er stadig superglad for at være der kan mærke jeg faktisk har savnet det mens jeg har været ude..... og mener bortset fra det at der er for mange danske unde der slipper for nemt uden om deres værnepligt..... synes fanme det burde være sådan at man ikke bare skulle kunne komme med en seddel fra sin læge.... og btw så burde det være det samme for kvinder som det er for mænd.....

så hvis du spørg mig så gå ind og prøv det... det er kun 4 måneder til at starte med... så kan du jo altid fortsætte hvis du os synes det er fedt at være der.... og 4 måneder det dør man sq ikke af.....

Mvh

• #12   7. feb 2007 Når i bliver transporteret i personeltransporterne (Lastbil)
    så lad være med at sove hvis i skal på en længere tur.
    Det er så træls at få smurt sløringscream i hovedet, men er temmelig sjov at gøre ved andre!!!

• #13   7. feb 2007 Har ikke rigtig forstået hva man kan vælge imellem???

• #14   7. feb 2007 Første stykke tid er shit, men senere er det kanon,
    masser af skæg og ballade, jeg fik osse kortet derinde.
    God tur og nyd det.

• #15   7. feb 2007 Jeg fik også stort køre kort der inde. Vi røg 3uger til Aalborg for at tage det. Det eneste vi skulle der oppe var at tage kortet. Det var så fedt, kan varmt anbefalde en tur på jumfruanegade. Vi kom først tilbage til kasærnen 2timmer inden vi skulle op og havde 5 timers teori med tømmermænd lol.
    Det var tider.

• #16   7. feb 2007 Ja du bliver presset meget i starten, men det bliver bedre. Men kan kun sige at alle unge har godt af at komme derind. Jeg savner det også nogle gange, det er sgu lidt sjovt at køre ud i 1 meter høj mudder for at trække en kampvogn op.

• #17   7. feb 2007 Kasper V J
    Du kan få lov til lige hvad du vil. smiley

Om så du vil skyde med kanoner (Artilleri) Eller være Dragon (Kører i kampvogne), ja du kan også blive Dragon på hesteryg endda smiley Og så selvfølgelig almindelig fod tudse med alt der følger.. kommunikation, bygge broer osv osv!

Tror du vil få det rigtig sjovt smiley

• #18   7. feb 2007 Vordingborg. Forsynings tropperne der var jeg.

• #19   7. feb 2007 Tja ! hvornår var du inde? Jeg var i 2002

• #20   7. feb 2007 Det lyder sku meget skægt.... glæder mig også til det.. Har hørt meget godt om det, men der måtte self også være noget dårligt ved det.. Men ved ikke rigtig hva jeg skal vælge af, artilleri osv.

• #21   7. feb 2007 Jeg var der som det sidste hold inden det nye forsvars forlig. vi fik lov til at tage hjem da vores 4måneder var overstået.
    Vi kunne godt havde blevet der tiden ud, men så skulle vi havde været statister for dem som ville udsendes og det gad jeg ikke.
    Så jeg var desværre kun inde i 4 måndere. Kan ikke huske hvilket år det var. Men jeg var med til parrade for krogprinse paret da de skulle giftes.

• #22   7. feb 2007 Jeg ville bare køre lastbil, da jeg er udlært chauffør. og det kom jeg sandelig også til.

• #23   7. feb 2007 hmm ja det er jo det hvad skal man vælge.... kan sige dig at de første 4 måneder er ens hele landet over...... men selvfølgelig så er det nemmest hvis du starter det sted du gerne vil blive...... men hvad har du af interesser og hvad vil du gerne???? have stort kort eller bare ud og blive mudret til i hovedet ????

• #24   7. feb 2007 Tja !
    Nice med parade der..

Prøv at stå vagt nytårsaften så inde ved dronningen. Det var nederen.. Plus at selvfølgelig kiggede kæresten forbi og KLART så skulle sergeanten da liiige tage mig i at være lidt.. uhm.. uopmærksom på vagten.. Så jeg fik da lige 2 vagter mere oveni ;( Grimt!
    Nok en af de få negative oplevelser jeg har fra forsvaret.

• #25   7. feb 2007 hey var os til parade ved kronprinsens bryllup.... var sq en fed oplevelse at få med...... men damn man bliver træt af "Præsenter Gevær" efter 45 min.... der var sq ikk mange der havde meget styr på hvad der skulle ske og hvornår men stadig en fed oplevelse.....

• #26   7. feb 2007 Jamen ved ikke rigtig hva lyder som noget jeg godt kunne tænke mig... for kunne egentlig godt tænke mig at prøve næsten det hele hehe... men tror det bliver enten noget gardehusar, artilleri eller livgarde... men ved ik endnu smiley

• #27   7. feb 2007 hmm ja det var så os 3 vidt forskellige ting du kom med der.... hov glemte at sige at du skal husk at livgarden stadig har 9 måneders værnepligt mere så du ikke bliver fsnget i en fælde der... smiley men garderhusar ja så er det enten som spejder eller noget pmv ting,,, hvis du bliver de ekstra 9 måneder vel og mærket...... og ja artelleriet der er jeg inde... og så bliver det enten lidt luftværnet (jord til luft) eller også bliver du kanonmand..... men ellers kig lidt rundt på www.forsvaret.dk der kan du finde de forskellige kasserner og se hvad de laver rundt omkring......

• #28   7. feb 2007 Okey mange tak for det Martin H... vil jeg da lige kigge på...

Ja, men det er lidt svært at vælge... Meget godt du sagde det med de 9 mån... for det vidste jeg godt nok ikke...

• #29   7. feb 2007 Tag den rigtige uddannelse og ikke sådan en 4mdr. sommerferie....desuden glæd dig det bliver pisse hårdt, men også nogle fede oplevelser...Dem som siger nej til milli er en flok tude koner, det er fordi de ikke tør....

• #30   7. feb 2007 du kan bare skrive på msn hvis det er mjeh2990@hotmail.com

• #31   7. feb 2007 claus a... næh.. gad ikke dengang....sagde de ku rende mig i *... set i bakspejlet ku det måske ha' været meget sjovt at prøve... men til session trak jeg meget lavt nr. 12?? ... og blev kasseret...

• #32   8. feb 2007 - Jeg er MG (Meni) på hvorup kasserne nu , det er mega fedt , du er bare smadret i dine fødder/ben den 1 uge, jeg har været der i 4 dage nu og er helt vild med det , Hvorup kasserne er anbefalet smiley

• #33   10. feb 2007 DakiNe ^..... Hva består det i at være menig?? jeg spørger fordi jeg ikke er så meget inde i det smiley

• #34   15. feb 2007 - Meni er den aller aller første grad man får i mili smiley

Kommentér på:
Oplevelser i Forsvaret??

Annonce