{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Det en OM´er! {{forumTopicSubject}}

Er selv lastbil chauffør og så som anden bagerst i en kæde af 8 lastbiler hvor ca det halve var hængere. Da den mest sindsyge polak kommer bagfra med sin 1 kilomet i timen hurtigere møg rustne lig af en lastbil kommer stille forbi. Og skaber så tung kø dannelse at folk gik helt amok, og dyttede og gav ham fingeren længe efter.

Sådan en beder da selv om det. Giver os et dårligt ry.
Man overhaler bare ikke 7 lastbiler i et huk pga man kan køre 1 km i timen hurtigere. Helt gak.

smiley Det er sku til at få dårlig trucker karma over smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det en OM´er!
  • #1   14. feb 2007 så = lå*

• #2   14. feb 2007 hehe kender det godt.. og de polaker er fanme ikk de kvikkeste ..

• #3   14. feb 2007 yea det er det sku, eller personbiler som pludselig beslutter sig for at bremse hårdt og dreje, så man er lige ved at køre hen over dem på landevejen..

• #4   14. feb 2007 lastbiler burde slet ikke ha lov til at overhale. så kommer man med 130, og BUM ned på 90 i et split sekund fordi en chauffør vil overhale med sin vilde 90

• #5   14. feb 2007 Næste gang alle læsere af dette indlæg beslutter sig for at dreje på landevej, så overvej at blinke mindst 10 meter før i hukker bremsen, man ender som morder i lastbil. der er intet at stille op, det siger bare bang første gang, og det er uden fortrydelsesret.

• #6   14. feb 2007 Thomas> det kan koste dig kortet uheldigvis

• #7   14. feb 2007 <--- var i varebil ved kolding lige trukket ud for at overhale en forankørene volvo stationcar af nyere model, da jeg halvvejs oppe på siden af ham opdager han bare sparker sømmet i bund.

Jeg ser døden lige i øjenene da jeg kommer tættere og tættere på modkørene som er på vej imod mig, og drejer bare varebilens sidespejl ind i volvoen så han forstår at nu er det alvor. Han hukker bremsen og jeg når lige at komme ind 3 meter før det havde været slut.

Kunne ikke trække tilbage, for der havde en anden personbil lagt sig.

DUMT DUMT DUMT

• #8   14. feb 2007 danskere kører generelt bare meget egoistisk... Og hvis der er en ting danskere ikke kan finde ud af er det at køre i rundkørsel... Her går det HELT galt

• #9   14. feb 2007 Stay T > jah jeg troede sku også jeg skulle dø lige den dag... kors man vågner op... :-S

• #10   14. feb 2007 Jah det er da helt sindsygt, overhalede også en Peugeot 206 ved vejle for en uge siden som bare nægtede at lade mig komme ind med lastbilen. Idioten lå med 70 på motorvejen og jeg kørte 90 i lastbilen, men nej nej, han sku da ik overhales af en lastbil. Så han gav bare gas, og så kan jeg hverken komme forbi eller trække bag ud. Sådan en idiot ska bare komme til fredericia, så kan vi snakke en alvorlig snak en dag.

• #11   14. feb 2007 Kunne være man burde lave en forening for sindsyge i trafikken, og når man så har navn og adresse på alle medlemmer så tage ud og rive hjulene af alle biler smiley så ka de fanme bare køre alt det de vil

• #12   14. feb 2007 Har de seneste par dage været ude for det samme i den samme rundkørsel ikke så langt væk herfra.. Rundkørslen er forholsvis ny (ca 3 mdr) og den er flad, så busser skulle kunne komme igennem.. Jeg skal ud af første vej og de andre spader kommer fra denne vej og skal ud samme vej som jeg kører fra.. her regner man jo med at de kører rundt, men næ nej.. .sekunder før jeg triller ind, drejer de brat til venstre som var den et alm kryds?!? Hvis det sker igen i morgen, stopper jeg sgu spaden op og spørger hvad fuck de havde tænkt sig.. Gamle mennesker (som det nu var) burde fandenme op til ny køreprøve efter 50... Grrr

• #13   14. feb 2007 Stay T - det der nummer med at sætte farten op når en forsøger at overhale kan altså godt have en fordel.. har prøvet at en trak ud til overhaling midt i et sving eller på en bakketop, og plejer altid at sætte farten op så de ikke kan komme om, for vil sgu ikke have dem på siden hvis de kører mega langsomt og der så kommer en modkørende, men ville selvfølgelig ikke gøre det på lige landevej bare fordi jeg ikke kna tåle at blive overhalet.... Og hader når man holder den afstand man må til den forankørende og så kommer der en idiot som ikke for godt kan nå at overhale og så kan han jo lige kaste bilen ind lige foran en, og så bremse helt vildt... Pisse irriterende for han ødelægger jo så jeg pludselig ikke holder en lovlig afstand...

Men ang det med lastbilen, så synes jeg det er fats kost når man kører på motorvej, der er altid en lastbil som skal ud og overhale i flere minutter over flere km fordi han bare skal om, selvom han næsten ikke kører hurtigere end den han overhaler

Kommentér på:
Det en OM´er!

Annonce