{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.193 visninger | Oprettet:

Iveco Daily 2007 trailer stik problem ? {{forumTopicSubject}}

Har en iveco Daily fra 2007 3.0 d hvor jeg har problemer med trailer stikket.
Jeg havde sat en trailer på hvor alt lys samt side markerings lygter lyste.
Da jeg kom hjem fra min tur lyste traileren kun i venstre side, alt lys på højre side var der ikke gang i ??. Jeg prøvede at sætte en anden bil for traileren og der virkede det hele. Jeg har tjekket sikrings boks i kabine og ude i motor rum og ingen er sprunget. Sætter jeg en lille almindelig trailer på bilen lyser intet af lyset.
Hvad kan dette problem skyldtes ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iveco Daily 2007 trailer stik problem ?
  • #1   18. jan 2020 stikket på bilen der måske er dårlig forbindelse i. Ledningerne i stikket er sikkert helt irret og dårlig forbindelse

• #2   18. jan 2020 Har du positionslys på bilen højre side for og bag ?

• #3   18. jan 2020 som der bliver skreven så kan det være stikket der er iret eller har dårlig forbindels. eller ledning ind bilen. Men tjek også lige om der ikke sidder en Box i en af siderne inde i bilen tæt ved baglygter. for en del biler har en styreBox til anhænger stikket der. Og der sidder tit en sikring i eller 2 i den Box eller ved siden af den. Og det kan også være en af dem der er røgen.

• #4   18. jan 2020 Hvis der er monteret en styreboks som omtalt så afbryd den et minut (træk stikket ud ) og se om lyset virker nu

• Jacob Randrup K
    Jacob Randrup K Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 2 Svar: 19
    #5   18. jan 2020 Ved at på en lidt nyere model af den der, der sidder der en original styreboks i venstre side under bagkofanger.
    Der går to stik i den og det ene stik kommer fra front af bil og det andet stik går ud til selve dåsen hvor trailer stikket går i smiley
    Havde en hvor jeg målte i stikket fra front og der virkede det hele og da jeg så målte det stik ud til dåsen der kom ingen ting, ny boks og den var kørende igen. Hver opmærksom på du at skal bruge nogle helt små af de spidser på et mikrometer til og måle da stikket skal være tilkoblet og der helst skal være en form for forbrug da mange bokse lukker ned så snart der ikke er forbrug/tilkobling. Det fandt jeg ihvertfald ud af smiley

Skal lige siges at den sidder ikke i kabine men under bilen så den er udsat for vind og vejr smiley

• mikkel K
    mikkel K Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Svar: 80
    #6   19. jan 2020 Først skal du tjekke om du har positionslys på bilen?

Styreboksen til anhængertrækket sidder ved siden af venstre forlygte. Mener kun der er en sikring til forsyning af boksen, Så alt lys går ud, hvis den springer

• #7   19. jan 2020 styre boks til trækket kan også være placeret ved batteriet,
    har lige arbejdet på en Iveco hvor sikring til trailer stik og ECU sad ved batteriet.

• mikkel K
    mikkel K Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Svar: 80
    #8   19. jan 2020 det gør den ikke på en 2007

• #9   20. jan 2020 Tak For svar. Alt lys på bilen virker undtagen en baglygte pære der er sprunget. Sætter jeg min lille 500kgs trailer efter bilen så virker det hele. Men sætter jeg min store maskintrailer efter bilen virker lys kun i den ene side,
    Alt lys på maskintrailer virker hvis jeg sætter den efter en anden bil ??

• #10   20. jan 2020 nu skulle den maskine tralier vel ikke køre med led lygter? og din lille med alm pære lygter? .har set nogen biler,der ikke kan finde ud af at køre med tralier med led lygter.vis ikke de har modstand monteret til hver lygte på traileren.

• #11   20. jan 2020 Det er bare almindelig lygter på begge trailere smiley trailer stikket ser fint ud og ingen irrede ledninger. Ingen sikringer sprunget

Kommentér på:
Iveco Daily 2007 trailer stik problem ?

Annonce