{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Dele fra autodoc.
  • #1   16. maj Ja flere gange, det er sindssygt irterende at de sender deres Kina lort i stedet for det man har bestilt uden at kontakte kunden først.
    Havde fat i deres kunde "service" og har fået det lavet så de ikke hør det igen, men det var noget af en kamp

• #2   16. maj jeg har altid fået det mærke jeg har bestilt

• #3   16. maj Det må da bare være at kontakte dem og bede om at få det byttet uden beregning.

• #4   16. maj Hvorfor er det vigtigt om andre har oplevet det samme?

Kontakt dem og bed om at få årsagen at vide - evt få tingene byttet. Købeloven er på din side i sådan en sag.

Men hvis de produkter de nu sendte dig, var bedre end dem du bestilte - så forudser jeg at du ikke havde reageret på samme måde, og jeg tvivler stærkt på at der var kommet en tråd på bilgalleri om det.

• #5   16. maj Jeg har også altid fået de mærker jeg har bestilt.
    Hvilket mærke havde du bestilt?

• #6   16. maj #4
    AUTODOC ligger Tyskland så købeloven i DK kan ikke bruges til noget som helst og hvis jeg husker rigtig står der i deres vilkår at de kan bytte en vare til et andet dyrere mærke hvis de finder det nødvendigt.
    Og at få noget byttet kan til tider være op ad bakke hos AUTODOC.

• #7   16. maj Er det ikke i eller over Sverige vi får delene i DK.

• #8   16. maj Det ene sæt skiver de selv har udskiftet passer slet ikke på bilen.
    Grunden til jeg spørger er om andre har oplevet det samme og om de bytter dem hurtigt når man kontakter dem

• #9   16. maj Har du betalt den her ekstra forsikrings ting.?
    Jeg har engang kontaktet dem en søndag og de ville sende retur label selv samme dag.
    Fik dog ikke brug for det, da jeg havde set forkert.
    Jeg syntes dog at de er samarbejds villige og flinke.

• #10   16. maj Ja, jeg har også oplevet ved en enkelt ordre at to produkter var skiftet til Stark produkter.
    Jeg skulle bruge delene, så de måtte jo bruges i stedet.
    Hvis de nye dele ikke passer, så er det selvfølgelig træls smiley

• kasper t
    kasper t Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #11   16. maj Har engang oplevet at de sendte en mail og spurgte om det var i orden at de byttede til et andet og bedre mærke, da det jeg havde bestilt ikke var på lager. Det kostede ikke engang noget ekstra

• #12   16. maj Har også prøvet at bestille coatet delphi bremseskiver. Fik også deres stark lort. Så jeg kontaktede dem og de sagde de andre ikke var på lager så derfor fik jeg dem her i stedet. Det sjove var så at de skiver jeg havde bestilt var grøn på deres side (på lager) smiley og dem jeg fik var heller ik coatet

• #13   16. maj Jeg har prøvet hvor de har kontaktet mig inden og spurgt om det var ok at skifte ud med andet mærke smiley

• #14   16. maj Det er hørt om før, især på bremseskiver..

Da deres eget lort er dyrere end det man bestiller, så er det en "opgradering" i deres verden..

Og nej, du skal ikke regne med at tingene kommer hurtigere frem til dig anden gang, + de skal først have det gamle ind på deres lager..
    Hvilket er en af de store grunde til at jeg helst undgår dem

• #15   16. maj Bare træls når de bytter de bremseskiver der er bestilt til nogen der ikke passer og ikke er coatet. Og er en bil der skal til syn

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.703
    #16   16. maj Hahaaaaa,ja en "opgradering" fra Delphi til deres eget stark lort som de lige har prissat lidt dyrere end de kendte mærker.
    Men ja,hver gang de kan sælge et sæt stark bremsekloder der koster dem 5kr i indkøb for det samme som et sæt Delphi der koster dem 50kr i indkøb har de jo vundet.
    Lyder som en svindlerbutik jeg aldrig ville handle ved...

• #17   16. maj Men tjekker man den order seddel man får på mail lige efter bestillingen. Der er tit ændret varenumre til deres stark lort

• #18   16. maj Har lige bestilt en røvfuld fra Autodoc så det bliver spændende hvad jeg får, men jeg vil ikke acceptere andre mærker end dem jeg har bestilt!
    Jeg har lige kontrolleret ordre seddel jeg har modtaget og de numre stemmer overens med de mærker jeg har bestilt.
    Nu må jeg se.

• #19   18. maj jeg havde bestilt coaster bremseskiver og bremseklodser af mærket NK/SBS og modtog deres STARK produkter hvor skiverne heller ikke var coated.
    efter nogen tids bøvl og mange mails frem og tilbage mellem deres kundeservice og mig fik jeg tilsendt en returlabel og kunne sende produkterne retur.

De prøver så vidt det er muligt at sælge dig STARK produkter og bilder dig ind de er af bedre kvalitet (fordi de har sat prisen højere op end de andre kendte mærker)

Jeg tjekkede deres beholdning på de NK produkter jeg havde bestilt da de sagde de ikke var på lager, men sjovt nok stod de til at være på lager alligevel samme dag.

Så jeg har ikke den store fidus til AutoDoc.
    og som de andre rigtigt påpeger, husk på at købeloven ikke gælder da det er et tysk firma. (med lagre i Tyskland og Sverige)

Med hensyn til returnering af vare, så skal du forvente at dine penge først overføres tilbage til dig når varen er scanner ind og lagt tilbage på deres lager. (dette kan tage næsten op til en måned! da pakken først bliver modtaget på lageret og kan ligge i en uge eller to inden den bliver pakket ud, tjekket og scanne ind.)
    - Jeg modtog først mine penge retur efter 3 uger fra jeg sendte varene retur.

Brug hellere din lokale reservedels biks, der kan du ombytte varen på stedet hvis der skulle være noget og reklamation klare de fleste steder jo også rimelig fornuftigt.

• #20   18. maj Jeg ville nok tænker mig om inden jeg handlede med et udenlandsk selskab - der skriver således på deres hjemmeside:
    "Vores virksomhed er hverken klar eller forpligtet til at deltage i konflikløsningssager fra nogen forbruger voldgiftsret."

• #21   20. maj ja den med deres stark dele er hørt før.. første gang bestilte jeg klodser til en saab.. ridex mener jeg det var og der fik jeg de der stark klodser som passer på en volvo v40.. men jeg bestilte jo til en saab.. smiley anden gang det skete og som så var sidste gang jeg bestilte der fik jeg skiver, klodser, tromler og bakker i stark selvom jeg bestilte febi.. hende der ejer bilen er ligeglad men det er da irriterende når de så mange gange før har sendt det korrekte.. det skal siges at da jeg kikkede på ordre emailen så stod der sjovt nok stark lige pludselig.

har så også prøvet at de har ringet eller sendt en email når delene ikke har været på lager og det har stort set været en succes hver gang.. det er bare dumt de laver de der tossede fejl.. det skræmmer jo mange kunder væk.

• #22   20. maj Så modtog jeg mine dele fra Autodoc og jeg har fået præcis de mærker jeg har bestilt.
    Jeg bestilte Bilstein, Lemförder og Fag.
    Kan det være fordi folk har bestil billige/Kina mærker og derfor får Stark?
    Har folk prøvet at bestille ATE, Brembo, TRW eller Zimmermann bremser men fået Stark?

• #23   20. maj Dem jeg hørte om var ATE og Brembo der var skiftet

Ikke at brembo er specielt godt, når vi snakker om helt alm skiver..

• #24   21. maj Da jeg bestilte bremser til Corsaen ved dem fik jeg de Textar skiver + klodser jeg havde bestilt.

Kommentér på:
Dele fra autodoc.

x