{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Hvordan lugter Pava? {{forumTopicSubject}}

Hey

Ja som overskrifter siger, hvad lugter Pava undervognsbehandling egentlig af? Kan det passe at det har sådan en brændt sødlig lugt?

Sagen er nemlig den at jeg har en sødlig lugt i motorrum og kabine, og jeg prøver at finde ud af om det er kølervæske eller bare Pava jeg kan lugte.. Den har nemlig fået en gang for nylig..

(og nej, bilen bruger ikke umiddelbart noget vand og ligeledes kan jeg ikke se nogen utætheder, den har også været trykprøvet, men den har haft et problem før med at den stadig mistede lidt så jeg naturligvis bekymret for om det er vendt retur, heldigvis er der garanti på vognen stadig, men inden jeg begynder at stå og brokke mig hos forhandleren..)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan lugter Pava?
  • #1   22. aug 2020 Pava lugter lidt som hvis du tager din mors brugte trusser med hytteost og smider dem i en lukket pose et par dage og derefter tager en ordentlig sniffer.. Det nu meget rart, så længe hjernen blokerer at det er din mors..

  • #2   22. aug 2020 Jeg skal ikke blande mig i hvad dig og din mor laver Thomas siden du har den overbevisning at andres mødres undertøj ser sådan ud, men hvis der kommer "hytteost" ud fra hendes underliv, så skal hun nok til lægen smiley Hint: det er nok ikke hytteost..

  • #3   22. aug 2020 Hej
    Af hengemt efterkrigs militær materiel.
    Minder mig om at få fat i en ny dunk lys 213
    MVH KP


Kommentér på:
Hvordan lugter Pava?

Annonce