{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Playstation 5 {{forumTopicSubject}}

hvis man skal købe en hvad er så bedst ad digitalt og digitalt /medie og er den bedre ind model 4 . hvad siger i jeg har en 4 men spiller ikke det vilde på den man nu dét ved være vinter og den skal støves af.
håber der nogen er kan hjælpe mig
BILLEDE ER IKKE PLAYSTATION ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Playstation 5
  • #1   15. sep 2021 Dit spørgsmål giver ikke mening. En playstation 5 er en playstation 5, der er ikke en dårligere eller en bedre. Der er 2 modeller - den ene er ren digital og den anden kan spille digital og fysiske medier. Så det kommer an på hvad man har brug for.

    Men du skal nok ikke regne med at du bare kan gå ned og købe en, de er udsolgt over alt… så man skal være heldig at støde på et parti eller betale overpris privat


  • #2   16. sep 2021 okay vildt jamen det var det du skrev digitalt eller digitalt og medie ved du hvad der er bedst ad de 2 ? jeg har en på hånden til fornuftig pris men ved ikke hvilken en ad dem det er

  • #3   16. sep 2021 hvad med pladsen på dem er der forskel der os som de forrige

  • #4   16. sep 2021 Der er ikke forskel på pladsen - de har begge en ssd harddisk på 825 gb. Som udgangspunkt er den med disk mest attraktiv for de fleste da den ikke er “begrænset” dvs du kan købe spil i butikker. Den digitale kan ikke køre disks og der er du tvunget til at købe fra ps-store(som er sonys digitale butik som kan tilgåes på ps5)

    Diskversionen har også mulighed for at afspille bluray så den er klart at anbefale til den der leder efter en komplet løsning.

    Jeg har selv valgt at købe en digital version da jeg er gået væk fra fysiske medier, gider dem simpelthen ikke. Min PS5 bruges udelukkende på sony eksklusiv titler og udelukkende offline(dvs jeg har ikke et løbende abonnement og spiller ikke med andre online.

    Jeg har også en xbox series x hvor online spil og tilhørende abonnement foregår. Så for mig er en digital løsning på ps5 rigeligt.

    En anden feature der tiltslte mig, er at den er lidt tyndere(da der ikke er disk i, så den passer bedre i mit setup hvor jeg har væghængt den bag mit 65”


    profilbillede
  • #5   16. sep 2021 cool ser godt ud

Kommentér på:
Playstation 5

Annonce