{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny computer vs gammel printer
  • #1   1. okt 2021 Hvis du kommer forbi Herning på et tidspunkt, så har jeg en netværksprinter/scanner, du må hente. Kræver bare du har mod på at rode lidt med, om du kan få den til at virke.

    Den siger, der er en eller anden del i den, der skal renses, sidder løs eller lignende. Jeg har ikke tid til at bøvle med det, så jeg købte en ny.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.598
    #2   1. okt 2021 Hat du stadig den gamle com, og cden?
    For så kopiere du dataen fra cd til en usb pen


  • #4   1. okt 2021 set om Windows Update kan hente den ned ved at lade den søge?

  • Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følgere: 3 Svar: 206
    #5   1. okt 2021 Du kunne fortælle hvilken printer det er

  • #6   1. okt 2021 Køb en brugt cd drev med usb stik hvis du kan finde sådan en

  • #7   2. okt 2021 En ny printer koster nu ikke mange basører efterhånden, men det du KAN prøve, er at kigge på AV-cables.dk, efter en adapter fra USB-til gammeldags parallel-port.

    Det ofte der det kan være svært at få gamle printere og nye computere til at "snakke" sammen".

    Jeg fik et lign problem da jeg købte ny computer... det var så at der åbenbart ikke som standard er RJ45 (internetstik) i, da alle "tror" man kører WIFI.

    Så kunne slet ikke komme på internettet med den jo !

    Men så havde AV-cables lige en lille dims til tror det var 100 kr eller sådan noget, så blev USB til RJ45 stik.

    Jo men der var kun 2 i den, og jeg vil gerne have eksternt mus, tastatur, hørebøffer og ja fx en printer på. Men det havde de også en løsning på: Et Usb stik til 4, for også under 100 kr.

    Og så har jeg både RJ45, mus, taster, hørebøffer, og det sidste stik til "evt" fx en printer.

    ALternativt, kan du partitionere din harddisk (som nok er en SSD), så du har Win 10 på den ene del, og en Win98 på den anden til når du skal printe.

    Men altså... jeg ville nok bare smide 499,- i Elgiganten eller Power på en ny printer smiley


  • #8   2. okt 2021 bare smid et eksternt drev på eller flytte driver over på en usb på den gamle computer

  • #9   9. okt 2021 Hej, det blev løsningen med at overføre til usb, og så videre derfra, men selve printer driveren kunne ikke installeres, så jeg var nødt til at gå via device manager og printer settings, og derfra så kunne man finde en opdatering via windows oversigten, og nu virker det.

  • #10   9. okt 2021 ja det kan være noget pis at få ny og gammel til at arbejde sammen

Kommentér på:
Ny computer vs gammel printer

Annonce