{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW e39 2,8L begrænser sine omdregninger i D
  • #1   30. nov 2021 er der olie nok i gearkassen. ?

er der lavet service på gearkassen, skifte filter og olie ?

• #2   1. dec 2021 Kunne godt lyde som om den er gået i nødprogram. Har den evt abs fejl eller lign, så kan det forklare det.

• #3   2. dec 2021 Der skal udlæses fejlkoder

• #4   3. dec 2021 Har ikke fået tjekket olie på gearkassen har kun haft den i kort tid

Ja det er abs fejl på den

• #5   3. dec 2021 Tænker næsten ikke det er olie der er problemet, den tager fint omdregninger i bakgear

• #6   3. dec 2021 Når ABS afvigelsen bliver stor nok går den i limp home mode. Vil gætte på at du kan klemme den op omkring 30 km/t. Bilen opleves generelt ekstremt sløv og træg på omdrejninger når det er tilfældet.
    Mit gæt er at du har en død abs sensor. Hvis din cruise control og km tæller virker, er det ikke den højre bag og omvendt.
    Få den læst ud, men skal du selv skifte det, så ofre pengene på en original sensor, jeg havde alle mulige mærkelige problemer med oem sensorer. Skifter en mekaniker den, er det vel hans problem at den ikke virker, så der kan du måske nok chance den med en oem sensor.

• #7   3. dec 2021 Jeg tror aldrig jeg fik prøvet at køre baglæns med problemet, så er faktisk lidt i tvivl om det så helt stemmer alt sammen.
    Jeg ved at autoamat gearkassen kan tvinge bilen i limp home mode også, så du kan nok ikke helt afskrive den.
    E39 har to diagnose stik et firkantet hvor man forventer og så det runde oppe ved motoren (som jeg lige husker det). Og jeg havde bedste erfaring med at bruge det runde. Dog skal man fuske med en ledning for at standard læseren virker.

• #8   21. jan 2022 jeg tog en tur i den ned af en bakke og så var problemet løst, bilen køre igen uden problemer. aner ikke hvad der skete men skal helt sikkert ha skiftet mine abs censor så det ikke sker igen

• #9   21. jan 2022 Kan tænkes at der har samle sig snavs på spidsen af sensoren/abs ringen eller lign, som forhindrer at den kan læse signalet korrekt. Det er måske forsvundet, eller tørret ind.
    Men nu ved du hvor du kan begynde med at kigge hvis det dukker op igen.

Kommentér på:
BMW e39 2,8L begrænser sine omdregninger i D

Annonce