{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.903 visninger | Oprettet:

Lej En Rocker {{forumTopicSubject}}

hey der ude i det dejlige danmark..

jeg ville såmænd bare høre om der er nogle af jer "store fyre" der ude som måske kende nogle endnu større "store fyre" som ka lege inkasso.??

nej, problemet er at en af mine venner skylder en anden af mine venner omkring 13k og vil bare høre jeres mening der ude om hvordan de skqa få løst problemet da ham som skylder pengene ikk er skide samarbejdsvenlig og ikk helt vil betale tilbage..
så jeg vil meget gerne finde en eller anden løsning til dem..

Mvh. Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lej En Rocker
  • #1   29. mar 2007 incasso ....
    hvis ii har kviteringer på det... ellers er det hans egen skyld...

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.649
    #2   29. mar 2007 Jeg vil gerne tage ud med et bat og sige hej...

• #3   29. mar 2007 Hvem snakker om vold.. overbevisning kan også være kraftig.. bare se på dem der springer sig selv i luften for en sag smiley
    Ej.. i skal selvfølgelig ikke skade manden, ville være dumt at få en ødelagt straffe attest for små 13k. En billig lærerstreg og i har set manden er total idiot.
    I må sq gøre op med jer selv om han er pengene værd at spilde tiden på..

• #4   29. mar 2007 du behøver sku ikk en kvitering en mundtlig aftale er lige så god som en skriftlig aftale, sæt panser på ham

• #5   29. mar 2007 Lad vær med at låne penge mellem venner..?? Især sådanne beløb.. Det kan kun gå galt på et tidspunkt..

Ellers lav noget papir på det så det er lidt mere seriøst..

• #6   29. mar 2007 Orden det dog selv... hvad sker der, lej en rocker?!?!?!?!?!

• #7   29. mar 2007 Jeg havde også problemer med en tidligere "ven" som ikke ville betale for en skade på den bil som jeg havde! Nogen af hans begrundelser var at jeg ikke havde bilen mere da jeg skulle ha pengene! Men ligemeget om man har bilen eller ej så betaler man IMO!
    But ANYWAYS da han ikke længere er en ven eller var det heller ik da jeg tog ud til ham så tog mig og en ANDEN ven ud og snakkede med ham og hans forældre om det! Eller var så kun hans forældre fordi han ik selv ku nosse sig sammen om det!

MIN POINTE!: Tag ud og tag en rolig snak om det med hans forældre, tit det kan hjælpe! Ved jo så ikke lige hvor gammel denne person er! Men håber det kun hjælpe!

• #8   29. mar 2007 han har kviteringerne og kontoudtog på det..

de har prøvet at snakke face 2 face, og de har prøvet flere måder at få det til at funge.. men han er som sagt ikk skide samarbejdsvenlig og mener at det er vigtigere at bruge sine penge på en masse andet... fx, anlæg til bilen og købe sodavand i tyskland...

men ja, det er helt rigtigt at vold er den dårligste løsning, men hvis er det eneste der ka få ham til at vågne, så er det desværre det der må til...

det er i roskilde det spiller sig ud..
    kom med et bud på hva i vil ha og hvor mange og hvor effektive..
    men som sagt, det handler om 13k, så det ska ikk være hele bander...

• #9   29. mar 2007 Op og smadr hans lejlighed eller hus, så tag fat i ham og fortæl ham hvad i mener, det sku ikk helt småpenge smiley

• #10   29. mar 2007 vi har selv snakket om at gå til Ribers med det, men ja, det er jo "Kun" 13k, men det er alligevel oss penge..
    og så er det en prensipsag at han ikk skal låne pengene når han ved han ikk ak betale tilbage, men man er jo venner, så man låner jo penegene når manden siger at han nok ska betale tilbage...

• #11   29. mar 2007 Jamen det retfærdiggør da aldrig at du vil tage op og tæve en gammel ven, hvad sker der mand, elller få nogen til det... Det er noget man bare ikke gør, i har åbenbart været gode venner siden det er så mange penge og prøv du at ligge dig i seng velvidende at du har sendt et tæskehold af sted så burde du have en smag af lort i munden det er da for langt ude, snak med mandens forældre eller hiv ham til side en dag 1 vs 1 og snak ordentligt og seriøst til ham så kommer der måske noget fornuft ind i hovedet på ham og han får lidt dårlig samvittighed...!

• #12   29. mar 2007 Blue'ish : jeg lejer også snart en rocker smiley hehe det gass ....

• #13   29. mar 2007 blueish: Hørt hørt

• #14   29. mar 2007 hvis det er en god ven så tag en snak med ham. eller tag nogen af hans ting i pant til han har betalt sin gæld. men at sende folk efter ham det er sku for lavt.

• #15   29. mar 2007 Er du en tosse eller hva'?
    Bruge vold for at få en person til at betale penge tilbage... hmm ja mennesker er primitive, men synes nu at i skal finde en anden løsning.
    Hvad så når i har banket ham og fået jeres 13 k så tror i bare at han vil tænke "øvøv måske jeg fik bank, blå øjne og en brækket arm, men de er jo stadig mine venner så derfor vil jeg da ikke gøre dem noget"
    Nej du dårlig idé
    Snak med manden endnu engang og meld det til politiet, m.m.

Mvh. Lasse

• #16   29. mar 2007 hey guys, det er heller ikk fordi vi har tænkt os at tæske eller få nogle til at tæske manden..
    vi ville bare høre en mening om hvordan de nemmest ku få det løst, og til alle dem som skriver at de bare ska snakke sammen, så som jeg har skrevet, at det har de prøvet, men idioten er ikk helt til at snakke med og mener ikk det er vigtigt at betale tilbage..

men igen, vi har jo ikk tænkt os at tæve manden, men en eller anden overskrift sku jeg jo ha for at få jer til at kigge.. smiley

• #17   29. mar 2007 31690396

smid en sms

• #18   29. mar 2007 og ja politiet har oss strejfet os, men de er jo ikk til en skid, med mindre det handler om at tunet en scooter/bil eller lignene..
    når det handler om sådanne probs som mine venner, så "har de ikk tid"
    vores egen beslutning nu er at blande forældrene ind ( de er jo kun 19 og 20.. selv de burde ku klare det selv, så ka det jo tydeligvis ikk la sig gøre...

• #19   29. mar 2007 Klaus E - vi kontakter dig nok en dag hvis de ikk får det ordnet.. smiley men det ville jo være bedst uden volden.. smiley

• #20   29. mar 2007 seriøst tag hjem til ham og tag hans fucking ting og fortæl så manden at han få sine ting igen når han har betal. alt fra tv, dvd, pc osv osv betaler han íkke sælger i lortet

• #21   30. mar 2007 Kvit og kontoudtog.... Så gå dog til en advokat! Det er nok det smarteste!

• #22   30. mar 2007 Fedt indlæg..

Men lige til en Info.

Hvis du får en "Rocker" til det.. Ja så plejer de at tage et pænt stort beløb for det. Så 13K er faktisk et ligegyldigt beløb da det vil helt sikkert koste dig mere at få dem hentet.

• #23   30. mar 2007 http://lejemorder.dk/

• #24   30. mar 2007 Hvis de kan snakke sammen, så tag med ham hjem.. Når i er kommet ind i huset så gå ind og tag hans ting i pant.. Han må vel ha et fjernsyn og computer osv.. Tag de ting i pant, og aflevere dem igen når i har fået pengene.. Det havde jeg nok gjort, i stedet for vold..

• #26   9. mar 2014 Hvad endte det så med...?

Fik I de dadler..

• #27   9. mar 2014 Fedt at bumpe en 7 år gammel tråd, tror ikke at nogen ligefrem leder efter dit nr. herinde smiley

• Jonny H
    Jonny H Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #30   2. aug 2014 Er problemet blevet løst?

• #31   3. aug 2014 Lol.... Det er et emne fra 2007!!!!

• #32   3. aug 2014 Fik i løst problemet?

• #33   3. aug 2014 Ellers er der forhåbentlig løbet nogen renter på.. Så gammelt som det her indlæg er.. Det er jo lige før gælden er forældet nu smiley

Kommentér på:
Lej En Rocker

Annonce