{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biler som rigtig er fars bil
  • #1   4. apr 2007 Vil give dig ret MEN hvis de skriver at det er mors eller far`s vogn ved de jo at de bliver afvist !!

• #3   4. apr 2007 Så kan de skrive det efter den er kommet ind? .. Synes bar det noget værre crap for der en herinde som jeg ved hvem er .. Og min ven kender ham ogs og så skrev han og så slettede han bare den kommentar.. Som om han bliver større af alle herinde tror det er hans bmw : /

• #4   4. apr 2007 daniel M
    Trods alt et bil galleri.. Bare en under samme tag ejer den har jeg heller ikke helt ondt i røven må jeg godt nok indrømme.. de kører højst sandsyneligt lidt i den alligevel jo.
    Men pointen er nu god nok og det burde være sådan! Men igen.. Der *burde* heller ikke være noget der hed jantelov i DK smiley

• #5   4. apr 2007 synes det er okay

hvis der er noget specielt ved bilen

hvis det bare er en ordinær kedelig golf vil jeg sku ikke byde den velkommeen

men en lidt merer spesiel bil ville nok få en velkomst

• #6   4. apr 2007 Kender ham tilfældigvis og hader ham fordi hans kørsel er rådden .. Men ville bare li høre folks mening

• #7   4. apr 2007 Vis de decideret ikke overholder de regler som er anvist for at komme ind her, så ryger de lige så hurtigt ud som man vælter over dem...

Men det er nok de færreste af os der lige frem gider sidde og rode 10000 biler igennem for at finde jespers fars bil under falsk profil f.eks.

• #8   4. apr 2007 Havde min fars 53er Cadillac og den ene af vores limoer herinde som havde tilhørt bill Clinton, og det stod både i min beskrivelse og profilen at det var den gamles.
    Det blev jeg smidt ud på (længere historie) da folk stemte mig ud (ik sagde noget til mig) fordi de troede ALLE bilerne var hans.

Jeg synes det er værre med dem som køber en færdig bil, og ik skriver at den er købt stylet som den står, og manden knap ved hvor oliefilteret sidder på dytten.

En 16/17årig der smider fatter og mutters Audi et-eller-andet-sølvgrå-og-kedeligt-transportmiddel/familiecontainer, og han ik ved en klap om bilen, og bare skriver fabriks oplysninger ind, så ryster jeg bare på hovedet.
    Men er det en speciel bil, som han selv skruer i og kører i ligesom var det hans egen bil, og har fuld råderet over den, så er det sku fint.

Men faktisk er jeg bedøvendes ligeglad.
    Det er utroligt få biler jeg KIGGER EFTER herinde.

• #9   4. apr 2007 Bdog:
    Hvordan afgør du det?

• #10   4. apr 2007 Frederik .:. Junior [Nu med chip :o)]
    Yehar kom så regl rytter smiley
    Men må sige hans fars vogn er nu lækker nok smiley

• #11   4. apr 2007 Frederik:
    Nu er vi nogle der går op i bilerne og derved vil bruge mere tid i garagen end foran computeren og bruge tid på en hjemmeside med et træls upload system og copy/paste og slette og oprette osv.
    Oprettede et par fotoalbums på Baboom og der tog den ene mig godt 1½time...
    Det gider jeg sku godtnok ik spilde min tid på for at tilfredsstille nogle der sidder og keder sig og ik har andet og gå op i.
    Hvad er problemet egentlig i at den er på siden flere gange?
    Du kan se hvem der har haft bilen, hvornår, og hvor meget de har gjort ved den hver især osv.
    Synes sku det er sjovere med en bil med fortid en bare at se på en bil der står som den står uden historie og sjæl.

Desuden hvis du søger på google kommer biler fra bilgalleri også frem som en del af søgeresultatet...

• #12   4. apr 2007 Frederik - De bliver fjernet som vi falder over dem, men det kræver også at der ligger nogle udstemmer så vi kan se det...

• #13   5. apr 2007 B I L G A L L E R I......Et GALLERI for BILER! Om det er fars, mors, onkels eller fætters bil kan da være totalt ligemeget, bare man husker at skrive det i sin beskrivelse, at det er vedkommendes vogn. Men igen, så skal det jo også være noget specielt - En standard volvo 240 stationcar fra 1983 er måske lidt røv at smide ind...
    Latterligt at man ikke må smide fars/mors bil ind. Man går glip af mange fede øser på den konto... Hvem vil ikke se en eller anden gennemrestaureret Mustang, selvom det er Brian's fars? Nej, vi vil da hellere se på Brians udkørte og forrendte Corolla fra 1900-shok, som intet streetrespect har overhovedet. Hvad fanden er det for en gammel forstokket mening at have...

• #14   5. apr 2007 Danni:
    HØRT HØRT.!
    Jeg smed sku heller ik de gamles Volvo 740 herind, eller de 3 andre limoer som er magen til Bill Clintons herind.

• #15   5. apr 2007 Præcis... Jeg har aldrig forstået hvorfor folk har så ondt i røven over det, det er da bare en fornøjelse at se på ENDNU flere flotte biler.

• #16   5. apr 2007 Jeg havde sku smidt min fars bil her ind hvis jeg måtte, men han vil have den neutral - Så der ikke er så mange der ved hvad den kan.. Total røv =/

• #17   5. apr 2007 Dannie - Der er et 'E' for meget i dit navn smiley

• #18   5. apr 2007 Arh dog ikke smiley

• #19   5. apr 2007 Folk giver da udtryk for sin mening på en sød måde herinde.. Spurgte bare om ens mening behøver ik få at vide jeg har en underlig mening danni.. Spurgte bare pænt om mening. Du må undskylde ; )

• #20   5. apr 2007 har det her emne ikke været oppe 1000 gange efterhånden....

• #21   5. apr 2007 Den bil jeg har herinde er da også "Far's bil"

PS. Det er mig der er Far ;o)

• #22   5. apr 2007 du kan da bare griner max hver gang du ser ham fordi han kører i fars slæde ingenting at være jaloux over der

Kommentér på:
Biler som rigtig er fars bil

Annonce