{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotovogn Motorvej
  • #1   20. jan 2023 nej heller ikke de nye. de kan kun tag en kørsel retning.

  • #2   20. jan 2023 Helt perfekt, skulle bare lige være sikker.

  • #4   20. jan 2023 Kør ordentligt smiley


  • #5   20. jan 2023 De nye atk tager billede begge veje
    Så de få nummerpladen både for og bag

    Kan være du har set blitzen fra det


  • #6   20. jan 2023 de tager kunne en kørelse retning men flere vognbane. men har to kamera så den kan tag bag nummerplader. smiley

  • #7   20. jan 2023 Det var også ATK, jeg var usikker på. Siden de kan tage op til 4 vognbaner, men det gælder nok kun i en retning.

  • #8   20. jan 2023 Men vognen behøves ikke holde samme side som kamera/måler. De var meget stolte over at det var blevet trådløst.
    Så jeg tænker at en 2.4ghz og 5.0ghz jammer fikser det problem. Desværre blive alle i dine omgivelser nok en anelse småsure ....
    Men skulle man provokere dem lidt havde man en jammer, og parkede tæt på dem og tændte den til festen. Så ville man se dem gå frem og tilbage et par gange. Husk at slukke jammer noget før du kører ellers bliver det nok lidt for tydeligt smiley


  • #10   20. jan 2023 Det ved jeg faktisk ikke om den kan, den detalje blev ikke nævnt i interviewet

  • #11   20. jan 2023 De vogne måler hastighed i begge retninger men det er kun de biler der komme mod dem de må give en bøde de biler der kører væk er bare anført med - foran hastigheden altså -95

  • #12   20. jan 2023 Ja okay fair nok, var alligevel bare på vej hjem fra arbejde af så, var bare usikker på hvor hurtig jeg kørte.

  • #14   21. jan 2023 De nye vogne kan tage billeder i begge retninger bl.a pga motorcykler som jo ikke har nr.plade foran
    Den kan også tage flere vognbaner

    Men kære trådstarter nej du er ikke blevet taget på motorvejen i sydgående retning når fotovognen holder i nordgående

    Den har sikkert haft nok at lave i sin egen kørselsretning og at du kommer i sydgående for hurtigt det fanger den altså ikke dels så er der alligevel et stykke over på den anden side af autoværnet så tænker ikke billedet bliver specielt godt derude hvad er chancen for at den lige kan se dig med alt det trafik der ellers kommer på motorvejen

    Men næste gang så hold den tilladte hastighed så behøver du ikke være nervøs for noget

    God weekend


  • #16   21. jan 2023 #15 sol

    Jeg skrev ikke det målte i begge retninger smiley

    Målingen er jeg næsten sikker på stadig fortages hvor den altid er blevet det og billedet bliver også taget som normalt men der kan tages billeder ud af forruden på fotovognen såfremt det målte køretøj ikke har en nummerplade foran eksempelvis motorcykler eller hvis det er en bil uden nummerplade foran

    Så om det er noget jeg ved eller noget jeg tror så efter at have læst nedenstående artikel så - ved jeg at jeg tror jeg ved det

    Men eller tjek denne artikel

    https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2023-01-06-politiets-nye-fotovogne-er-paa-vejene-nu-kan-de-fotografere-dig-bagfra


  • #17   21. jan 2023 Holder også hastigheden normalt, men når man har været på arbejde fra 21.00 til 07.00 om morgen så er man sku lidt smadret.

  • #18   21. jan 2023 Når man er smadret er det nok ikke en god idé at køre stærkere end normalt.

  • #19   21. jan 2023 Kørte heller ik vanvid bilisme, men var nok bare op på de 140 - 142 på en 130 strækning, så vildt var det da heller ik.

  • #20   21. jan 2023 Hvis du så et blink, så blev du nok blitzet. Hvis du ikke gjorde så er der ikke noget. Man er ikke i tvivl når man bliver taget af en fotovogn smiley

  • #21   21. jan 2023 Stil jer i nødsporet og prøv at se, om I overhovedet kan se nummerplader af de modkørende biler for midterautoværnet...

    profilbillede
  • #22   22. jan 2023 Smart tænkt, men det jo fordi at ATK, køre på netværk, så jeg troede at hvis politiet kunne være så smarte og fyre deres ATK system over på den anden side af autoværnet.

  • #23   22. jan 2023 #21 min mor har altid sagt at jeg ikke må lege på motorvejen... smiley

Kommentér på:
Fotovogn Motorvej

Annonce