{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Hjælp søges - golf 4 1,6 sr. {{forumTopicSubject}}

Hej min bil er begyndt at lave en susende lyd i 1, 2 og 3 gear når jeg gir gas og det værst når bilen er kold, lyden går lidt i sig selv efter den har kørt 10-15 min og er blevet varm.
Ved ikke om det har noget at gøre med det men den mister også meget olie og kølervæske nogen der kan hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges - golf 4 1,6 sr.
  • #1   20. jan 2023 der ingen der kan påpege hvad din bil fejler ud fra en "suse lyd" der skal du lige kigge motoren efter om der nogen lækager nu den bruge meget kølervæske og olie. men jeg tror det er din toppakning der færdig for det er motoren os kendt for.

  • #2   20. jan 2023 Tak for svar kan prøve at sætte en video ind af lyden hvis det er


  • #3   20. jan 2023 det lyder som ventiler der tikker men. det os svært at høre når vindstøj fylder det meste. hvis du ikke ved hvor eller hvad du skal kigge efter skal du køre den til værksted. har du selv åbnet forklappen og lyttet hvor i motoren det støjer fra mens der gasses op evt?

  • #4   20. jan 2023 Ja men der kommer ikke noget når jeg gasser op den skal være i gear og det kun i 1,2 og 3 men det lyder som om det er under bilen

  • #5   20. jan 2023 ud på værksted hvis du ik selv kan finde frem til hvor lyden kommer fra.

Kommentér på:
Hjælp søges - golf 4 1,6 sr.

Annonce