{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mening om nul tolerance vedr alkohol?
  • #1   1. jun 2007 Hørt ! smiley

  • #2   1. jun 2007 Er stærkt imod, hvaså med en fyraftens pils?? så skal man cykel på arbejde, nej du... det skal bare blive som nu!


    -ølkaptajnen


  • #3   1. jun 2007 Hvis du skal ud og køre, hvad skal du så drikke for ?

    Klart for .. smiley


  • #4   1. jun 2007 sys da det er lidt noget skidt man ikke engang kan få en enkelt lille øl. os lidt trist hvis du har været ude at drikke dagen før, bliver stoppet og stadig har en lille smule i blodet.

  • #5   1. jun 2007 nul alkohold

  • #6   1. jun 2007 Kim H
    Haha smiley Vil dog ikke sidde her og være hellig og være istand til at kunne se mig selv i øjnene.. Men hvis ide'en bliver virkelighed vil jeg være kørelærer smiley

    Mvh CHris


  • #7   1. jun 2007 Kim H>> Hvorfor lige unge og alkohol? Det er sgu da det samme med alle... Alkohol har samme effekt, ung som "ældre"....!?



  • #8   1. jun 2007 Stay T>> PRÆCIS! Det er latterligt...

    Skal man køre, så nul alkohol... Og hvis man ikke kan holde sig fra det, er der noget som hedder TAXA!


  • #9   1. jun 2007 Jeg syns det er fint som det er idag.. det svare jo til et sted mellem 1-3øl afhængi af personens størelse og så må man ikke køre mere.. Jeg ville da blive pissed hvis jeg ikke måtte snuppe en hurtig øl med gutterne og så ikke må køre hjem pga. 1 enkelt øl...

  • #10   1. jun 2007 Jens K>> Så vent en times tid, så er den enkelte øl næsten ude af kroppen... smiley

  • #11   1. jun 2007 Steffen N - hvis jeg skal vente en time så er det jo ikke en hurtig øl vel..

  • #12   1. jun 2007 Stay T>> Ja... det skal gælde for ALLE!!!

    Os for gamle hatte som kører rundt "påvirket" af medicin... Meget medicin er der advarsels trekant på, men det betyder jo ikke at man ikke må køre, blot at man skal være opmærksom på man kan blive sløv/døsig af det... Den regel burde os gælde!! Tager du medicin med advarsel på, NUL KØRETØJER!


  • #14   1. jun 2007 Troede det var fordi man bliver en hærdet alkoholiker med årerne og derved bedre kan styre sin brandert ;D


  • #15   1. jun 2007 Kim H>>> Det er jo (undskyld mig) lort at fyre af... Ser fandme masser af "ældre" mennesker som tror de kan kører bil, men nej... Og det med at de unge kører stærkere... Rend og hop! Det gør de "ældre" sgu os! Så den der holder ikke... Uanset hvor mange år man har kørt bil, og skadesfri, kan der sgu lynhurtigt opstå noget som du ikke kan reagere på, hvis du har fået en øl eller 3... Os selvom der er forskel på hvor meget effekt det har på folk!

  • #16   1. jun 2007 Dennis J>> Ja, så er vi fri for den der: "Jeg har kun fået en enkelt..."

  • #17   1. jun 2007 Jens K A>> Så vent med at tage den til du kommer hjem på terrassen... Det er jo ikke livsnødvendigt at du får dig en hurtig fyraftensbajer vel?

  • #18   1. jun 2007 Stay T>> kan se vi er meget enige om disse her ting... hehe

  • #19   1. jun 2007 Swedish>> Er der ikke nul tolerance i sverige?

  • #20   1. jun 2007 Steffen N - hvad skal gutterne så gøre nå de så vil ha en hurtig øl på terrasen.. ja så skal de jo så os vente en time.. og så er det jo igen ikke en hurtig.. Det er jo for hyggens skyld.. og en enkelt øl bliver man jo ikke påvirket så meget af så man ikke kan styre vognen..

  • #21   1. jun 2007 Kim H - Hørt

  • #22   1. jun 2007 Der er sgu ikke advarsels treknat på hovedpine piller eller høfeber edicin... Arbejder på et apotek og har fat i jeg ved ikke hvor mange pakker hver dag! hvis der er trekant på, så er på stærkere piller... Ja, der er os på Marzine, som bliver brugt ti køresyge... Men ellers er der ikke... Har jeg sgu aldrig set!

    Og hvor ser du Ulovlig xenon på min bil? det er ganske alm H4 pærer... Så den må du længere ud på landet med... Bilen er synet med de øjenskygger og med solfilm... Og ja, solfilmen er ulovlig og er os blevet pillet ud... Så der er ikke noget på min bil som skulle være ulovligt...


  • #23   1. jun 2007 Stay T>>ja, folk vil sgu nok blive ved med at køre med alkohol i blodet... det kan man aldrig komme til livs... Desværre... Men en nul tolerance vil nok få en del folk til at tænke sig om en ekstra gang...

  • #24   1. jun 2007 Steffen N - GP Thunder 8500 kelvin Som din pære hedder blænder faktsik og er en Xenon lignende pære og der skal jo automatisk lygteregulering for at køre med den slags..

  • #25   1. jun 2007 100% for NADA Alcohol når man kører.

    Det hører bare ikke sammen med hinanden..

    Drik hjemme på terassen !!!!

    Karsten


  • #26   1. jun 2007 Jens K A>> der er nogen som gør... Siger bare at det ikke hører sammen og der burde være en nul tolerance... Så må folk springe over den hurtige efter arbejdet, eller som Stay skriver i bilen...

    I USA f.eks skal alt alkohol i en bil være i et aflåst rum. dvs baggagerum eller aflåst handskerum... ellers venter der en pæn bøde smiley


  • #27   1. jun 2007 Selv med en nul tolerance ville jeg da stadig holde på min ret til at nyde en øl.. det er sku da ikke alle der knapper en til op på vej ind i bilen og en igen inde i bilen det er sku da ikke AlkoholikerGalleri.dk det her..

  • #28   1. jun 2007 jeg mener kun man skal drikke en øl hvis man skal køre eller et glas vin!!



  • #29   1. jun 2007 jens K A>> Spørg i din synshal hvad de siger til sådan en pære... Det har jeg fået svar på... De er ret ligeglade, da den alngt fra er så skarp som xenon... smiley

  • #30   1. jun 2007 Jens K A>> Nej, det er det ikke... Men der er sgu mange som lige snupper "en hurtig" eller 2 på vej hjem fra arbejdet...

    Nico.>> Så er vi jo tilbage ved den der "jamen jeg kan godt tåle"... det skal jo være enten eller... ens regler for alle...


  • #31   1. jun 2007 helt klart at i den 2 årige periode hvor man har kortet på prøve... har ikke selv noget imod at tage en enkelt øl før jeg kører men så heller ikke mere...

  • #32   1. jun 2007 Steffen N - Ja den kan desværre godt synes men omvendt så kan jeg jo (ifølge dig) desværre os få lov at køre videre når jeg siger til betjenten at jeg kun har drukket én øl og puster i alkoholdmeteret og den siger 0,1.. jeg mener ikke den slags pærer høre hjemme på vejene og du mener ikke at en enkelt høre til.. dit lys kan faktisk nedsætte en modkørenes syn i 5 sek. efter at du har paseret bilen.. og hvor langt når du på 5 sek med 80km/t

  • #33   1. jun 2007 Hey
    må da lige indskyde at ikk ALLE unge er smarte m tonede ruder til gene for udsyn - errr ulovlige øjenbryn af den kaliber er det vist de færreste der har - og det jo heller ikk alle ældre der køre lige skod ! vel :O)
    Men jeg er total imod alkohol og fire hjul - fakta er at hvis der sku ske noget - uanset en øl så får du hele skylden når du lugter af øl sådan er det. Med mindre sføli det er en der brager i dig bagfra men du vil altid få den klappet på dig m øllugten..... Sådan er det.Btw er der sq lisså mange gamle som sku af m pappet for de køre så usikkert - så det til at skrige over at der aldrig er en strisser når de laver noget total hø.
    Sidst til træf i Viborg var der faktisk flere som jeg stod med som havde nul tolerance overfor de få som absolut sku hive deres shakere m.
    Så tror vi er lidt enige de fleste af os.
    Go aften til jer.


  • #34   1. jun 2007 Kim H>> Ja, det er jeg godt klar over... meningen med det her var at finde ud af om fok var for eller imod Nul tolerance, da jeg hørte det måske skulle vedtages...

    Og den med medicinen fyrede jeg af fordi det jo er mindst lige så uansvarligt som at køre med promiller...


  • #35   1. jun 2007 Jeg mener kun at man skal drikke 1 ØL. SÅ IKKE MERE. Kan se at der er en der skriver at nogle personer kan ta fra 1-3 øl alt efter hvor stor man er. Jeg syntes det er uforsvarligt at begynde at gætte på hvor meget man kan drikke. For det første ½ år på arbejde hvor du får 1 fyraftenspils. Så begynder man at ta 2. Så kan man da også lige ta den 3.

    Jeg drikker kun for at blive stiv. Jeg gider slet ikke det der med at jeg kan nok lige køre hjem. Jeg køre kun når jeg er 100% frisk og langt under 0,5.


  • #36   1. jun 2007 turbomusen>> Vel også alkohol og 2 hjulede? smiley

  • #37   1. jun 2007 Stay T fair nok syns bare ikke man skal spille helgen når man selv køre rund i en bil der er til fare.. ( mere en en enkelt øl)

  • #38   1. jun 2007 GID>> dte er som vi har nævnt tidlige ikke alle der kan "køre" med en promille på 0,5... Så ville høre om folk er for en nul tolerance eller om den skal være som den er?

  • #39   1. jun 2007 He he okay så. Du får de tohjulede med - har du Mc da ;O)

  • #40   1. jun 2007 Jens K A>> Jeg spiller heller ikke helgen... for det er jo mig du talerr om ikke... ? smiley Jeg ville ganske enkelt bare høre hvad folk mente om en nul tolerance overfor alkohol... Ikke andet... Men kan forstå på dig at du gerne vil beholde den nuværende regel?

    Jeg drikker ikke og kører... Har aldrig gjort det... heller ikke efter en enkelt... Så hellere springe over den enkelte og snuppe en sodavand.. smiley


  • #41   1. jun 2007 turbomus>> Hehe, nej desværre... en synes bare ikke det ville være retfærdigt hvis man så måtte køre beruset på mc smiley

  • #42   1. jun 2007 Kim H>> Er helt enig... det er os derfor jeg mener at man ikke må køre hvis man tager medicin med advarsels trekant på... for der kan du sgu gå i brædderne pludselig...Det samme med stoffer... Alkohol kan du mærke hvor du står... (hvis man da ellers kan, alt efter hvor mange man har fået hehe smiley



  • #43   1. jun 2007 Kan godt blive enig om at man slet ikke skal ha lov til at køre med stoffer i blodet. Men at folk vil drikke en øl er fair nok.

    Men jeg syntes slet ikke at unge bør drikke til et biltræf. Jeg fatter ikke de gør det. Det hænger slet ikke sammen. Giver et total forkert billede at drik alcohol også køre ud og race efter. Så er jeg sådan set ligeglad hvor meget personen drikker. Det burde ikke finde sted.

    Burde koste et ekstra klip bare man har over 0,1% i blodet hvis man køre ræs med andre biler.

    Måske lyder det for hårdt. Men jeg drikker kun alcohol for at blive stiv. Ikke for at stå og spille smart med en flaske i hånden.


  • #44   1. jun 2007 Stay cool - har tjekket din profil og ka ikk se noget der er til fare på den bil ? ( Steffen N )
    Men det kommer sføli an på om man blir stemplet som brian bare fordi man har stylet sin bil lidt ! Det har ikk noget m alkohol at gøre jo !!!!! Eller hva ?
    Jeg er " gammel " i forhold til jer andre herude og er hunkøn men derfor ka jeg da godt li min bimmer ser pæn ud efter min smag - at andre så skuler Conny efter mig må være deres problem - Jens K A


  • #45   1. jun 2007 Stay T>> Har aaldrig drukket en pils, eller andet og så kørt... Drikker meget sjældent... Så for det meste er det mig som der er chauffør, fordi hele min omgangskreds ved jeg ikke drikker... smiley

    Og det er helt rigtigt det du siger... hvis man er træt og dehydreret, så rammer en enkelt pils sgu hårdt sommetider... Så det er ikke altid smart lige at slukke "tørsten" med sådan en... smiley


  • #46   1. jun 2007 Nå :O)
    Det var bare min mening - rigtig go weekend til jer og fortsat go debat ;O)
    Hejza


  • #47   1. jun 2007 turbomusen>> Nu var det fordi Jens mente at mine pærer blændede og min solfilm gør så man ikke kan se om natten... Det han mente var til fare... Hvis det var min profil du kiggede på...?

  • #48   1. jun 2007 Hmmm burde de så lave en lov om 0,0% eller 0,1% hvis man er til et biltræf? Eller hva syntes i?

  • #49   1. jun 2007 Yep det var - men du sidder vel som os andre lænet godt bagud så du godt ka se ud ikk :O)Iøvrigt har du pillet det af.
    og de pære du har i ku ikk genere mig.
    Men men - det var mere at den lige sku hives frem - er lidt træt af at folk ikk har mere tolerance end at klemme styling ud ogdet farlige i det. Ka da godt være jeg er for hidsig hehe


  • #50   1. jun 2007 Stay T .
    Hehe tjah - men de er rare at ha de Hk.
    Men gl kadetter ska man nu ikk ta fejl af ;O)


  • #51   1. jun 2007 For mig gør det ikke noget at de sætter den ned til 0,0%.

    Så skulle folk heller ikke tænke på om de nu kan køre hjem eller ej. Så drikker man eller så la man vær.

    Så må man drikke noget der ikke er alcohol i til fyraften.


  • #52   1. jun 2007 turbomus>> Ja, kan følge dig helt 100... Der er sgu flere ting som kan være langt farligere end det "ulovlige" på min bil... smiley Men ja, har pillet solfilmen ud... Venter på at blive kaldt til syn... Må vel snart komme, efter det er 2 mdr siden jeg blev stoppet og fik bøde + syn... Bøden er kommet og er betalt, men har ikke set noget til synsindkaldelse endnu... selvom jeg fik en rapport fra politiet hvor der stod at jeg kunne forvente dem inden 14 dage... det er nu 6 uger siden jeg fik det brev... :s

  • #53   1. jun 2007 Jeg synes det er på tide at det bliver indført FOR ALLE ikke kun de unge..

    har man drukket noget skal man bare slet ikke køre lige meget hvor lidt det så end er..


  • #54   1. jun 2007 GID>> Der burde jo være den samme lov hele vejen igennem... Ung som "gammel"... race eller ej...

    Ingen alkohol hvis man skal ud og køre....


  • #55   1. jun 2007 Ja jeg har nu heller ikke sagt at det skal kun være til unge. Loven er for alle. Ung som gammel.

  • #56   1. jun 2007 Syntes det er fair nok som det er nu.

    Ellers skulle jeg være statsmidister, har et par forslag som sikkert ville falde i god jord ved alle de retarderede inde på Borgen:
    Nul tolerance for alkohol hvis du har kørtkort, andre må drikke fra 21-23 fredag og lørdag. Sæt benzinpriserne op til 15kr/l og 12,5kr/l for diesel. Store bøder til folk der kører alene i biler. Ingen biler på vejene fra 18-06. Begræns alle biler til max 60km/t. Alle biler skal være 5-stjernede i EURO-NCAP. Mindst 18km/l. Gennemsigtige lastbiler så de kan de hvem de kører ind i. Indfør klip i fingrene for cykelister der ikke overholder færdselsloven. Bur alle rygere inde på Christiania. Send alle autonome/Christianitter/narkomaner/ludere/ungdomshus-tilhængere til Bornholm. Doner Bornholm til Letland. Lad kun ældre mennesker, førtidspensionister, mongoler og lemlæstede kællinger bo i landet. Lad Danmark blive et nyt Florida, hvor eneste dresscode er blød hat.

    Skid alle i på Christiansborg i munden og flugt ud af det helvedes land! Sidder selv og leder efter et-eller-andet sted udenlands at bo.


  • #57   1. jun 2007 Steffen N - yep har en del her i byen som os røg i nede i Esbjerg, vi er en del herfra meeeen jeg er sq nok den ældste hehe. Men de har heller ikk hørt noget endnu det er længe siden sys jeg.De flåede dem ind til siden fra en ende af :O( Og ja - igen ,- alkohol og motore- uanset to eller flere hjul høre ikk sammen.

  • #58   1. jun 2007 Rasmus A>> Hahahaha... det er gsu lige før de regler bliver gennemført uden dig som statsminister smiley

    Ja, hve fa'en ville ikke gerne flytte til spanien og betale ca NADA i skat? smiley Eller til Tyskland/Sverige og få de fede biler til næsten ingen penge? )


  • #59   1. jun 2007 Stay T - ditto. Ham vil jeg helst ikk overlade mit liv til hehe - for der er da ikk noget liv.....

    Rasmus - shit du er da helt gennemført i din tankegang - du glemte da vist ikk noget.
    Hvor flytter du hen - der tror jeg nemlig ikk jeg vil være hehe ;O)


  • #60   1. jun 2007 turbomus>> Jeg blev stoppet med det i herning... er belvet stoppet 2 gange før... en gang i viborg, der sagde de ikke noget og en gang i randers... Os ligeglade... Har sågar holdt på RDS bro med en patruljevogn på dne ene side og en mc betjent på den anden... de kiggede bare på bilen og kørte videre... Så er man sgu ligeglad... haha... var ellers sikker på jeg ville blive snuppet der... Men man er vel heldig smiley

  • #61   1. jun 2007 Rasmus: Syntes du ikke også at ens navn, Adr og kørekortnummer skal stå på alle sider af bilen? smiley

  • #62   1. jun 2007 Stay T. Jeg har kørt gokart i 2 år - udendørs så selvom jeg ligger lidt ned så har jeg skam helt fint fat :O)
    os i de sjove kurver ;O)


  • #63   1. jun 2007 turbomus og stay>> Man sidder altid avt i en civic... smiley Uanset om sædet et lagt ned eller ej... Men jeg sidder nu også op... Det er sgu bedst for ryggen i sidste ende smiley Især når man kører de lange ture hver weeekend... smiley

  • #64   1. jun 2007 GID>> Det var et godt forslag til Rasmus' ide... Så ville det os blive meget nemmere for policen smiley

  • #65   1. jun 2007 Steffen N - tolerancen er alså lidt større her sys jeg. Jeg er fra Struer og den eneste gang de har rykket folie er til et træf v Lemvig hvor en spade pludselig rykkede af H til - og i bar raseri over de ikk nakkede ham ( de forsøgte ellers ihærdigt men Bmw Power :O) ) så blev vi alle bare holdt tilbage og der kom ingen derfra m hel folie, de tændte totalt af.

  • #66   1. jun 2007 Stay>> Tror der skal gøres en del ved min lille 1,3'er hvis man skal trykkes tilbage i sædet smiley hehe... Men den ligger lavt... Lige min... Og den er ikke sænket...

  • #67   1. jun 2007 Hehe alså jeg ligger jo ikk helt ned lissom mange andre, jeg vil godt se hva der sker længere fremme :O)
    Stay T
    suk - 25 er da ikk nogen alder, hvis du har det i dig så det da bare m at komme igang, har en herfra han er lige stoppet sidste år,han er i hvert fald de 40, så kom igang :O)
    Steffen N
    Tog faktisk mit kort i en civic mage til din :O)
    det min yndlingshonda, har faktisk lige kikket på en der stod til salg herude - men ka sq ikk leve uden en bimmer ;O)


  • #68   1. jun 2007 Stay T
    Nu din kadet - den ser os ret rå ud så ku godt tænke mig der blir rykket hårdt i gearet af og til,- smiler. Det var sådan en jeg ikk ville ku la vær at jorde lidt efter hehe


  • #69   1. jun 2007 Turbomus>> haha... se det er træls sådan noget...
    da de stoppede mig i Herning kom de kørende imod mig (4 spor, 2 i hver retning) vi kørte længst væk fra hinanden... så dem lave en U-vending i det næste lyskryds og så vidste jeg jo godt hvad klokken var slået... Men fortsatte dog bare videre som ingenting, indtil jeg kørte igennem næste lyskryds og de så ikke nåede med over for grønt... Så blev blink og sirene sat til og overfor rød... Så stoppede de mig ca 400 meter længere fremme... der trak jeg selv ind...
    Betjenten var fandme provokerende... Uha... havde ikke sagt noget som helst til mig... de havde slået pladerne på bilen op inden han stoppde mig, han beskyldte mig for at have stjålet bilen, viste mig hurtigt andre steder i hans lille "bog2 hvor han havde udskrevet bøder til andre for solfilm, og så ville han lige vie mig hvor i reglerne det stod at solfilm er ulovligt, slog op på en tilfældig side, pegede hurtigt og klappede bogen sammen op i ansigtet på mig...


  • #70   1. jun 2007 Turbomus>> De kører sgu godt sådan nogen hondaer... Vil ikke kunne leve uden min... smiley Tag sppringet... Japansk er det rigtige smiley

  • #71   1. jun 2007 Steffen N

    Herning strissere har jeg endnu aldrig hørt noget godt om :O(
    Blev selv stoppet idag i Skive - havde smidt to a til beach Party så holdt de sq og tog mig ind på vej derfra- nu hyler i nok :O) kanon lækker strisser hehe.Men det var spritkontrol og der var intet m ham.Tværtimod så smiler de altid sært når der ikk sidder en lille Brian i bilen hehe, min db remus sir jo lidt osv så det ser lidt sjovt ud når de kikker ind :O) Men .... dem i Herning er bissede og det er de nok fordi der er så mange som ikk køre " pænt " så tar de ALT ind - men vil da nok mene de overreagerede overfor dig, hva berettiger dem til at køre overfor rødt m blink pga solfilm ! Det ville jeg sq bli sur over men jeg havde nok ikk turdet at sige noget til sådan en type strisser :O)


  • #72   2. jun 2007 Den jeg havde kik på var faktisk ret pæn at se på - rød sføli ;O) og lå på små 25 kg tror jeg. Din model. Nu ser vi om jeg overhovedet ka få min bimmer skudt af :O) eller fortryder i sidste sek.
    Never know - men ka nu godt li de bmw ´er


  • #73   2. jun 2007 Haha... Du skulle da bare have lagt lidt an på ham for sjov... Men det gjorde du måske os... smiley hehe

    Nej, har heller aldrig hørt noget godt om dem... men det var fordi der var så meget race dernede osv for nogen år iden... Det er vist så småt begyndt at komme igen...
    Men ja, ham skulle jeg heller ikke sige noget til... men kogede sgu godt nok inde i mig... Havde lyst til at pande ham en... Men det kommer der jo LANGT FRA noget godt ud af... Men nogen af dem er sgu så magt liderlige i deres uniform!


  • #74   2. jun 2007 Hehe det tror jeg sq han var blevet ked af ;O) han var mindst 10 år yngre end mig haha.
    Holstebro har lige fået en lyshåret fyr - ham ville jeg godt stoppes af hehe. nå host host....
    Jeg har været på kant m en strisser en gang - det eneste der hjalp mig der var at hans ældre makker bad ham sætte sig ind i patruljevognen - så var den ikk længere. Han var total dum o låget.Ville klippe mine plader, han mente os min var stjålet. Havde lissom været til syn og han fik de papire derfra - alligevel truede han med sin boltsaks - så blev jeg sq tosset. ham den forrige ejer havde ikk betalt forsikring og vægtafgift. Det værste var at efter det sku jeg selv ringe derud og efter op til 6 omstillinger var jeg lige klog - så blev jeg sq gal og endelig fandt de ud af at det var pga det før omtalte. jeg ville godt ha en forklaring på det jo. Så nej ikke alle strissere er til at diskutere med :O)


  • #75   2. jun 2007 Ok... Du kan sgu købe min hvis det er smiley hehe... Kunne måske godt tænke mig at prøve noget lidt andet... Ej, tror sgu ikke jeg har penge til at skifte bil lige i denne her tid... Skal til at betale min udd selv... Så bil må komme længere nede i rækkerne...

    Hehe, man siger jo os: En gang... Altid... smiley


  • #76   2. jun 2007 Hehe right.Tjah ville være ked af at skifte tror jeg - jeg elsker de køre egenskaber/komforten og det træk de har.Men ka da være jeg sku tænke i andre biler engang og så blev det helt klart en Honda.
    Nå jeg vil smide en dvd på - naboen holder fest :O) så ka lisså godt la vær at gå i seng. Og gider ikk starte bimmeren der køre kun to lokale brian ´er iaften hehe - de har været forbi et par gange men gider ikk.alle de andre er enten til dhb eller til Beach party i skive - så struer er øde denne weekend :O)


  • #77   2. jun 2007 Tak for hyggesnak - var ret kanon m alle de sjove kommentare hehe
    Cya


  • #78   2. jun 2007 jeg drikker aldrig når jeg kører.. jeg holde ind til siden... ej spøg til side... Jeg ville fanme blive pissed hvis jeg ikke måtte drikke en øl og så køre bil... Fucking kontrol samfund. Ender med at man ikk må en skid. Der er INGEN der bliver stiv af en øl.. og hvis man endelig gør, så er det fanme op til en selv ikke at køre. Og den der med at en øl leder til nr 2 og 3 og 4 osv.. det er fanme ens egen fejl hvis man kører der så det skal man jo bare selv være voksen nok til at ta straffen og blive bollet i røven af policen:) men altså selvfølgelig osse af moralske grunde.. det kunne jo gå grueligt galt.. Men man bliver sgu ikk farligere i trafikken på nogen måde ved at drikken en fucking fyraftens øl.. synes reglerne er rigtig gode som de er nu!

Kommentér på:
mening om nul tolerance vedr alkohol?

Annonce