{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

fuck 3 mobil!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Historie hurtigt opremset.

1. Købte en 3 mobil.. bad dem overflytte mit nummer fra tdc og tilmelde mig betalingsservice.

2. de skrev forkert så betalingsservice gik ikke igennem. De havde glemt at skrive imei nummer så min tlf kunne ikke flyttes.

3. jeg ringede ind og gav dem mit imei nummer igen

4. endnu en gang gik overflytning af nummer ikke igennem

5. jeg får en rykker... de tåber fik ikke tilmeldt mig betalingsservice og jeg kan ikke nå over og betale mine regninger ellers.

6. de siger jeg kan gøre ved via. selvbetjening

7. får endnu en rykker! men går så på selvbetjning for at betale min regning.. det virker.

8. modtager en frisk regning.. går på selvbetjning for at betale men der er ingen regninger står der.. tænkte det må være en gammel.

9. jeg får en rykker igen!! og nu kan man pludselig godt finde regningen jeg modtog via. posten på selvbetjning! total huslters!

10. min tlf lukkes.. gider ikke betale mine regninger jo..

11. jeg prøver at få fat i kundeservice! kan ikke huske mit 3 nummer da det jo bare er midlertidigt for ville køre videre med tdc nummeret, men i tlf'en siger robotten at mit nummer står på sidste regning.. den tjekker jeg og NEJ der står kun at jeg har fået en rykker!

12. der går nogle dage og jeg får en reminder igen.!! så fat i jeg finder købspapirene frem og der er nummeret!
ringer til dem og indtaster det.. maskinen siger du har hemmeligt nummer så du bliver stilt over til kundeservice! og så går det i ring!

13.. nu kan jeg stadig ikke få fat på 3! og på deres hjemmeside har de ingen mail!!

14. uanset hvad jeg gør via. telefonen så er hele lortet lavet så automatiseret at jeg ikke kan gøre en skid!!
f.eks kan den finde på at sige din tlf er spærret for udegående opkaldt osv.. men får ikke lov at komme igennem til kundeservice!!

FUCK DEM FOR HARDT!! HAR IKKE TID TIL DERES LORT SÅ DE KAN FANDME BARE HIVE MIG I RETTEN!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuck 3 mobil!!!!!!!!!!
Kommentér på:
fuck 3 mobil!!!!!!!!!!

Annonce