fuck 3 mobil!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Historie hurtigt opremset.
1. Købte en 3 mobil.. bad dem overflytte mit nummer fra tdc og tilmelde mig betalingsservice.
2. de skrev forkert så betalingsservice gik ikke igennem. De havde glemt at skrive imei nummer så min tlf kunne ikke flyttes.
3. jeg ringede ind og gav dem mit imei nummer igen
4. endnu en gang gik overflytning af nummer ikke igennem
5. jeg får en rykker... de tåber fik ikke tilmeldt mig betalingsservice og jeg kan ikke nå over og betale mine regninger ellers.
6. de siger jeg kan gøre ved via. selvbetjening
7. får endnu en rykker! men går så på selvbetjning for at betale min regning.. det virker.
8. modtager en frisk regning.. går på selvbetjning for at betale men der er ingen regninger står der.. tænkte det må være en gammel.
9. jeg får en rykker igen!! og nu kan man pludselig godt finde regningen jeg modtog via. posten på selvbetjning! total huslters!
10. min tlf lukkes.. gider ikke betale mine regninger jo..
11. jeg prøver at få fat i kundeservice! kan ikke huske mit 3 nummer da det jo bare er midlertidigt for ville køre videre med tdc nummeret, men i tlf'en siger robotten at mit nummer står på sidste regning.. den tjekker jeg og NEJ der står kun at jeg har fået en rykker!
12. der går nogle dage og jeg får en reminder igen.!! så fat i jeg finder købspapirene frem og der er nummeret!
ringer til dem og indtaster det.. maskinen siger du har hemmeligt nummer så du bliver stilt over til kundeservice! og så går det i ring!
13.. nu kan jeg stadig ikke få fat på 3! og på deres hjemmeside har de ingen mail!!
14. uanset hvad jeg gør via. telefonen så er hele lortet lavet så automatiseret at jeg ikke kan gøre en skid!!
f.eks kan den finde på at sige din tlf er spærret for udegående opkaldt osv.. men får ikke lov at komme igennem til kundeservice!!
FUCK DEM FOR HARDT!! HAR IKKE TID TIL DERES LORT SÅ DE KAN FANDME BARE HIVE MIG I RETTEN!!
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 6 Emner: 133 Svar: 713
de kan rende mig
jan 2005
Følger: 51 Følgere: 51 Biler: 10 Emner: 84 Svar: 367
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.990
sep 2004
total for sygt at de kan stille deres kunder i sådan en situation!!
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
sep 2004
lort lort lort!!
jeg har stadig tdc heldigvis og er fandme glad for de ikke fik flyttet mit nummer!!
nu skal jeg bare cutte alle forbindelser til 3!!
sep 2004
de stopper en med man skal indtaste sit nummer før de kan hjælpe:o
nov 2005
Følger: 113 Følgere: 107 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 815
sep 2004
man får slet ikke lov til at tale med dem så hvem kan være glad for sådan et firma:S
sep 2004
DØ!!!
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 437
sep 2004
desuden kan de lukke røven nu! prøver at komme på selvbetjning så står der at jeg ikke er registeret!
gider fandme ikke igennem deres registrering igen!
feb 2003
Følger: 129 Følgere: 136 Biler: 15 Emner: 82 Svar: 1.647
Men kollega har så haft lidt problemer med den, med en tlf som ik blev aktiveret, der fik han endda sælgers tlf nummer så han altid ku kontakte ham, hvis det ik sku virke, det kalder jeg da god service..
Men ja du er ik den eneste Kalb B, har hørt mange som er utilfreds med dem, men os mange som er glad for dem, incl. mig selv..
Hygge
fuck 3 mobil!!!!!!!!!!