{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Betaling af bil {{forumTopicSubject}}

Hejsa med jer. Vil godt lige høre jeres mening om denne sag inden jeg laver en anmeldelse på den.

Jeg solgte for 8 uger siden min gamle bil til en ven. Han kom med næsten alle pengene men sagde at han ikke havde kunne hæve mere så han ville komme med resten seneste 3 dage efter. Efter de 3 dage var gået ringede jeg til ham og han sagde at han ikke kunne hæve de penge fordi de var blevet brugt til at betale noget gæld han havde til sin bank. Fint så må han skaffe dem på anden vis. Efter 3 uger har jeg intet hørt fra ham og tager igen kontakt, han snakker om at skat tilbageholde penge for ham og jeg ved ikke hvad, men han vil sende sit feriekort ind så jeg kan få mine penge. Hører ikke fra ham i en uges tid. Skriver til ham og spørger hvor længe det kan tage at få de penge hvor til han svarer at ham der skulle udfylde hans feriekort var syg. Sådan har det stået på nu i 4 uger. Har i dag snakket med politiet og de siger at jeg kan anmelde ham for a undrage sig sin gæld til mig. Og dermed vil jeg få bilen igen. Nu skriver fjolset så at det jeg vil få igen er en bil der er de småpenge værd han skylder mig. Så bliver jeg sgu sur. Har så meget lyst til at trille op til ham og give ham en ordentlig røvfuld, men det hjælper jo ikke lige.

Hvad synes i jeg skal stille op?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betaling af bil
Kommentér på:
Betaling af bil

Annonce