{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Selvstændig...? {{forumTopicSubject}}

Nogle herinde som er selvstændige...?
Og som hvad...?

Har længe gået og tænkt på om man skulle blive selvstændig tømrermester...! Er godt nok 'kun' 25år, men kan godt lide den tanke om at jeg selv kan bestemme over migselv, og hvad jeg skal lave...?

Meeen det er jo rimligt farligt vil jeg mene, eller...?
Hvad med kunder...?
Hvordan får jeg skabt kontakt...?

Nogle der ved noget om alt dette...?

-POPP-

OBS: Og der er jo MASSE at lave som tømrer pt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvstændig...?
  • #1   27. sep 2007 Sæt en annonce i avisen:) eller der må da være sån nogen rådgiver som hjælper en igang..

• #2   27. sep 2007 Mads F ---> Men hvordan...? Hvordan skaffede du kunder...?

-POPP-

• #3   27. sep 2007 Annoncering og reklame, markedsføring er en god vej frem!
    Din bank kan sætte dig i kontakt med flere forskellige rådgivere når man vil starte for sig selv, og de har også rådgivere knyttet direkte til sig.

• #4   27. sep 2007 Det handler jo om at tage springet. Det er det jeg syntes er farligt. Får jeg ingen kunder, så kommer der ingen penge, og kommer der igen penge, så er der ikke råd til udgifterne. Det er det jeg tænker, og er nervøs for...!

-POPP-

• #5   27. sep 2007 Har du midlerne,ja så bare igang.
    Som du selv siger,der er massere af kunder --en annonce i avisen så mon ikke det skulle virke.
    Det eneste jeg sætter ? ved,ER du mand nok til det,og det har ikke noget med alder at gøre,ER du dygtig nok,stoler du på dig selv.og har du styr på din økonomi.
    Hvis ja til disse,så er det da bare derudaf.
    Og gør du det,skal du have held og lykke med det.

• #6   27. sep 2007 Mener helt klart selv at jeg er dygtig nok til at starte selvstændigt. Jeg tænker kun penge, pengen, og penge...! Har jeg råd...? Altså det med kunder mm...!

-POPP-

• #7   27. sep 2007 Nordea har sådan noget her:

Sådan gør du
    Følgende materiale bedes udarbejdet og sendt til din Kom-i-gang-låns rådgiver inden første møde med banken:
    Drifts-, status- og likviditetsbudget for det første driftsår. Budgettet skal være opdelt på månedsbasis og indeholde budgetforudsætninger.
    Forretningsplan, der belyser alle relevante emner for virksomheden.
    Privatbudget, der viser husstandens udgifter og indtægter.
    Seneste årsopgørelse fra Told & Skat.
    Når vi har modtaget materialet og gennemgået det, vil vi kontakte dig med henblik på det videre forløb.

Du kan finde din nærmeste Kom-i-gang-låns rådgiver her

18 måneders rådgivningsforløb
    I forbindelse med kom-i-gang-lån forpligter du dig som iværksætter til et 18 måneders rådgivningsforløb.

Rådgivningen er med en ekstern udbyder, som vi formidler kontakten til, denne rådgivning er gratis.

Lån/kredit
    Der kan ydes lån/kredit på mellem 75.000 og 500.000 kr.

• #8   27. sep 2007 Hey
    Jeg var 21 da jeg startede som tømrermester...
    Du skal da bare få det se-nr og komme i gang.... du går bare ind på en byggeplads og høre om de ikk har noget til dig..... du bor det perfekte sted til at starte selv...

• #9   27. sep 2007 Der findes nogle iværksætter-kurser, Start evt. med at tage et af dem så du får et indblik i hvad det hele handler om. Sørg for at skabe dig en kundekreds om muligt (nu er tømrer ikke det værste fag at finde kunder i).. Husk at tage højde for at har du ingen kunder har du heller ingen indtægter. Husk at regninger skal sendes ud og et hvert firma indebærer en del kontorarbejde. Hvis det er en enkeltmandsforretning skal du huske at medregne kontortimer som ikke salgsbart tid m.m.
    -men tag et iværksætterkursus og kom igang hvis du brænder for ideen.

• #10   27. sep 2007 Thomas L --> Hvordan kom du igang..?
    Hvordan fik du kunder...?
    Og hvad med kontortid, moms mm...?

-POPP-

• #11   27. sep 2007 Andre der er selvstændige..?

-POPP-

Kommentér på:
Selvstændig...?

Annonce