{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knallert/scooter
  • #1   4. okt 2007 mistet pappet?

• #2   4. okt 2007 hmmm... har du prøvet scooter galleri? eller prøver du bare over det hele? smiley

• #3   4. okt 2007 svært og finde noget til 2000.

• #4   4. okt 2007 jeg har en du kan købe for 3 4 stykker ?

• #5   4. okt 2007 hehe jeg har en til salg dow ikke til 2000 og det er en 45.. og koster 3500 men den ligger på dba

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51909324

• #6   4. okt 2007 Nej nej ikke mistet pappet smiley
    Skal bare bruge den til at køre på arbjede på, da jeg ikke har så langt. Det kan godt være at 2000 er for lidt. Ved ikke så meget om det.

• #7   4. okt 2007 Prøv scootergalleriets marked, dba, ell gul&gratis.

Annoncer hører ikke til i forum herinde, og ikke-bilrelaterede annoncer hører heller ikke til i markedet på BG.

• #8   4. okt 2007 Læs lige hvad det forum hedder du er inde på.
    Det hedder vist nok: Off Topic
    Ikke bil relateret snak

• #9   4. okt 2007 At diskutere regler uden at kende den er temmelig dumt. Men siden du er forvirret på området, er her lidt hjælp:

2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på BilGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

I ovenstående tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.

Hvis du kan finde et sted hvor der står at det er ok at annoncere i off topic, undskylder jeg med det samme.

• #10   4. okt 2007 slap da a man.. du kan købe min adly til 2000 kr.. den skal have ny tændings spole eller hvad det hedder.. så skulle den køre den..... motoren er renoveret.. men har stået stille i 2 år smiley

Kommentér på:
knallert/scooter

Annonce