{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.778 visninger | Oprettet:

træt af mit arbejde? {{forumTopicSubject}}

Tja.. er sidste års lærling som elektriker og er ved at brække mig over det.. har nok for fine fornemmelser til at rende rundt og spilde min tid som håndværker..

har ikke tænkt mig at stoppe min uddannelse men ved ik om jeg har lyst til at fortsætte når jeg er udlært.. :l?

er der andre der har/haft det som mig..

er i blevet ved eller fundet på noget andet senere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træt af mit arbejde?
  • #1   30. okt 2007 havde nok taget resten for at har man da noget at falde tilbage på hvis det bliver nødvendigt:)

• #2   30. okt 2007 Har det som dig.. er smed.. men min mester er et røvhul.

Men hvis jeg var dig ville jeg holde det ud det sidste år, man kommer squ ikke langt i verden uden en uddannelse..

• #3   30. okt 2007 havde det sådan for et halvt år siden med min tømrer udd. men kom over det og er blevet glad for det nu... men har dog stadig en tanke om at læse til bygningskonstruktør når jeg er færdig...

• #4   30. okt 2007 Nu er jeg ik lige håndværker.. Men jeg blev også meget træt af mit arbejde i løbet af Uddannelsen.. Og havde lige et par måneder hvor jeg virkelig ikke gad mere og overvejede at stoppe... Jeg bed bare i det sure æble og gjorde lortet færdig.. Og For pokker om jeg da ik blev hængende og har været der snart 4 år nu

• #5   30. okt 2007 tag det færdig jeg er selv lærling og hader det men gør det færdig

• #6   30. okt 2007 ja har naturligvis tænkt mig at gøre det færdigt.. ellers har jeg da spildt 3 år smiley men det er bare nedern for tiden

• #7   30. okt 2007 Jeg er udlært slagter (arbejdede 3 md. som svend)

Sejlet i 9 md.

Har arbejdet 5 år som procesoperatør.

1 år som klargøringsmand

5 md. som anlægsgartner.

Og om 14 dage starter jeg som autolakerer.

Så har været lidt omkring. ;0)

• #8   30. okt 2007 Jeg stoppede selv som pladesmed efter 1½ år på lærepladsen, pga min chef.
    Hvis man prøver at finde den ene eller anden undskyldning for at lade være at tage på arbejde ville jeg klart vælge at stoppe.
    Man skal være glad for det man laver ellers bliver det en lang uddannelse.

• #9   30. okt 2007 Jeg er lige blevet udlært mekaniker, og er sgu også ved at brække mig over at skulle slide og slæbe sådan hver dag. Har kraftigt overvejet at blive noget tekniker af en art. Måske noget tekniker på kopimaskiner eller store printere eller lignende. Lønnen er god og man kommer lidt ud og kan få aften og nat vagter så der er lidt ekstra i lønposen.

• #10   30. okt 2007 har det på samme måde, er lastvogns mekanker, og har fundet ud af det ikk er mig at rende rundt det samme sted hverdag og så kan jeg hedder ikk li min værkføre..., så jeg finder noget andet når jeg er færdig om et halvt år

• #11   30. okt 2007 tror sgu de fleste har det sådan

• #12   30. okt 2007 min ven er os udlært lastvogs mekker.. han synes det er okay men han er os træt af hans værkfører...

hvad har i fundet på efterfølgene? læse videre, eller noget helt andet?

• #13   30. okt 2007 er uddanet tekniskdesegner og gad det ikke og nu læser jeg til pædagog

• #14   30. okt 2007 jeg har feåt tilbudt at komme til at arbejde med kraner altså lave dem og komme rundt i danmark og hele europa, når jeg er færdig om et halvt år... ellers vil jeg køre gravemaskine...

• #15   30. okt 2007 er også færdigudlært som 20årig.. så har vel lidt tid at finde på noget andet hvis det nu sku være

• #17   30. okt 2007 STODDEREN PEU
    Hvad laver du nu?

• #18   30. okt 2007 Blev uddannet automekaniker i 2005, og kunne allerede da mærke på mig selv jeg ville noget mere. Her 2 år senere sidder jeg som værkfører/kundekonsulent, og står overfor at skulle tage merkonom uddannelsen på aftenskole basis. Er for ambitiøs til at kunne se mig selv stå på et værksted og skrue biler om 30 år.

• #20   30. okt 2007 Jeg havde på et tidspunkt under min uddannelse også mest lyst til at stoppe - men jeg valgte at fortsætte og er færdig til november med godt job fra december, så jeg fortrød bestemt ikke! smiley

• #21   30. okt 2007 jeg er lige blevet færdig som elktriker.. jeg vil ikke sige jeg er træt at mit arbejde.. men jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt.

så jeg har meldt mig til grundforløbet som flymekaniker her til sommer. og kender en som har skaffet mig en læreplads hos sas.

så hvis jeg var dig ville jeg nok prøve noget nyt.. for når du har uddanelsen kan du jo bare falde tilbage på den hvis det nye ikke lige går som du havde regnet med...

• #22   30. okt 2007 og der er sku altid brug for elektrikere..

• #23   30. okt 2007 Jeg var træt af alt hva der hedder chefer. synes altid jeg er rendt ind i dem som er komplet bløde i skallen. Så jeg har købt mig en lille Café i Frederiksværk og der går jeg og hygger mig.

• #24   30. okt 2007 jeg har på en måde, er også ved at brække mig over min chef nogen gange, han tror han kan tillade sig alt bar fordi man er lærling, men har heldigvis bestået svendeprøven så er mere eller mindre kold lige nu. og så tror han at han er så pisse klog på alt når han snakker, hvis der feks nu har været noget i fjernsynet om et eller andet så sidder han og fortæller hvis de nu gjorde såen og såen så var det meget smartere, og så siger han folk er dumme nu om dage, ja hold da kæft..

og nu er det såen at min chef er rimelig stor og mener stor.. og har sagt til ham en dag hvor det blev for meget, hvem det nu lige var der var for dum, ja hva mener du, tror du ik du skulle have tænkt dig om før du blev så stor istedet for bar at grovæde.. den var der ingen svar til

• #25   30. okt 2007 Droppede sku også ud af forskellige uddannelser... Det var sku ikke lige mig...

Men har det sku godt den dag idag... smiley

• #26   30. okt 2007 Tager min uddannelse færdig som industritekniker

For så har jeg adgang til Maskinmester og Ingeniør så man skal huske de muligheder som den giver.

• #27   30. okt 2007 Christian
    Er udlært som salgsassistent i en radio/TV forretning. Blev træt af kunderne til sidst, og ville prøve noget andet. Så nu er jeg postbud for 3. år i træk, og undrer mig stadig over hvad jeg laver hos Post DK. Det er ikke min ambition at køre med post resten af mit liv, men på den anden side har det også nogle fordele.
    Går også selv og tænker på, hvad jeg ellers kunne lave, men er også meget i tvivl. Så du er langt fra den eneste.

Kommentér på:
træt af mit arbejde?

Annonce