{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

problemer med 3 mobil!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nogen alvorlige problemer med 3. Har lige fået abonnement for en måned siden og har haft følgende oplevelser:

- skriver sms og de ankommer aldrig eller for sent
- folk ringer til mig, men kommer ikke igennem
- får sms fra venner med op til 4 dages forsinkelse

osv.

Har skrevet en skriftlige klage (hvor jeg fik returneret 5 kr!!) og med håb på bedring. Den kom aldrig. Nu har jeg lige snakket med kundeservice mht. at opsige mit abonnement . Det kan man naturligvis ikke så nu vil jeg gå vejen over min advokat.

Jeg ville så lige høre to ting:

er der et sted på nettet med utilfredes 3-kunder?
Hvad hed TV programmet som blev udsendt for ca. 2 uger siden hvor der netop blev beskrevet problemer med 3?

Og til sidst, har i selv problemer med 3 så vil jeg gerne høre fra jer!

Tusind tak på forhånd.

Hilsen Finn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med 3 mobil!?
  • #1   16. nov 2007 3 er det værste lort der findes, ærligt..!! Deres dækning er helt ad ht..!! Har også selv bidt de 6 mdr i mig og opsagt det skidt..!!!

Tit når folk ringede gik den direkte på tlf svarer på trods af at jeg ikke brugte den, når jeg ringede op afsluttede den opkaldet før den nåede at sige biip en gang, så skulle jeg genstarte min tlf før jeg kunne ringe igen...!!

Har aldrig før været SÅ utilfreds med at tlf selskab før..!!

De skulle skamme sig skulle de !! Held og lykke !!!

• #2   16. nov 2007 Min kammerat arbejder ved 3, kan da lige spørge om det er et kendt problem de har...

• #3   16. nov 2007 Hmm, velkommen til 3. Det mobilselskab der har allerflest klager. De logger med gode tilbud (men egentlig ikke er det) så folk tror de gør en god handel. Men dækningen er elendig.

• #4   16. nov 2007 hvilken tlf har du fået med det abb. ?

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #5   16. nov 2007 haha de fjolser sender mig stadig rykkere på brugte timer, på et simkort der aldrig blev taget i brug.

• #6   16. nov 2007 har haft "3" for 3 gange -første,sidste,og endste gang .... de er ikk til at stole på ...

• #7   16. nov 2007 Snoopy L: Det oplevede jeg også hos Debitel (Også et lortefirma)

Jeg fik en regning på 58 øre for at have ringet til min far med det simkort som stadig lå lige så fint i sin indpakning.
    Ikke noget uoverkommeligt beløb, men stadig nok til at bringe mit pis i kog.
    Det er 2 år siden nu og sidder og bliver pisse hissig. Det kan man altså ikke som teleselskab det der.!

• #8   16. nov 2007 Det sjove ved 3 er at hvis du sætter dit 3 simkort over i en ikke 3G tlf virker det uden problemer kører med mit (der er opsagt pr. 3/12) i en nokia 6300 og det virker uden problemer

• #9   16. nov 2007 Fik en 6120 Classic med. Og det problem med telefonsvarern som går direkte på kender jeg alt for godt smiley

Har surfet hele dagen på nettet og kan faktisk kun læse om utilfredse kunder. Kun 3 selv er meget glad (det er klart når jeg betaler 500 kr om måneden som jeg ikke kan bruge ordentligt).

Men har stoppet PBS betaling i dag og så bliver det en sag for advokaten i næste uge smiley

• #10   16. nov 2007 3 er et lorte selvskab... Havde dem da de lige udkom.. Da jeg havde smaderet min tlf. og den skulle til rep fik jeg INGEN låne telefon.. Og min mobil var væk i 1 ½ månede... og de opkrævede stadig penge for samtaler jeg aldrig havde haft.. Gør dig selv en tjeneste mester... SMUT fra 3... Alt andet er bedere!!

• #11   16. nov 2007 jeg har 3 nu og der har ikk været nogle problemer

• #12   16. nov 2007 progammet hedder basta så genudsendelse i går.

• #13   16. nov 2007 Har også 3, har aldrig haft problem med selskabet,dækning eller deres telefoner

• #14   16. nov 2007 Jeg har også 3, og er generelt tilfreds. Der var lidt problemer med oprettelse af PBS aftale i begyndelsen, men alle gebyrene blev tilbageført. Siden har jeg ikke oplevet noget af betydning.

Selve telefonen (Nokia 6280) har jeg så en del problemer med, den bliver ved med at gå ud, batteritiden er simpelthen ikke tilstede

Kommentér på:
problemer med 3 mobil!?

Annonce