620 visninger
|
Oprettet:
Kør-selv skiweekend !! {{forumTopicSubject}}
Det er første gang vi selv vil prøve at køre på skiferie, har så lidt spørgsmål og ville høre om der var nogen der kunne svare på dette ..:-)
Hvordan er det at køre i Norge, skal man ha pigdæk på, eller er det nok med et par gode vinterdæk? Man skal vel også ha et par snekæder med. Hvordan er det at køre med sådan nogen?
Hvor kan man evt. købe de ”poser” så skulle virke på samme måde som snekæder ?
Og til sidst, hvor er det bedst af tage hen i Norge, vi har snakket om Gautefall, er det godt ??
jun 2006
Følger: 51 Følgere: 49 Biler: 1 Emner: 210 Svar: 1.975
jeg har været i hafjell og det er et helt kanont sted mange gode pister....
dec 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 1.099
okt 2006
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
Der var de sgu, er det nogen du har prøvet ??
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Det er sq iorden service og et firma der har eksisteret i længere tid, har kun fået ros af venner/bekendte der har været afsted igennem hans firma.. Har dog ikke selv da jeg ikke vil belaste sygesikring danmark med at få mig hjem i ambulancefly den første dag jeg stiller mig på et par ski ;D
De hjælper med anbefaling af rejseforsikringer og det hele mig bekendt. Nemlig altid rart at have god orden i tingene ligeså snart man tager udenfor DK. Og husk det gule sygesikringsbevis dækker i hele norden stadigvæk, så først nødvendigt med det blå hvis i kører over den dansk/tyske grænse og/eller længere ned..
maj 2007
Følger: 66 Følgere: 55 Biler: 10 Emner: 10 Svar: 69
sep 2004
Følger: 52 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 56 Svar: 432
Kør-selv skiweekend !!